• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Poniedziałek, 27 marca 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Na Wielkanoc wydamy średnio 600 zł

Na Wielkanoc wydamy średnio 600 zł

Jak wynika z badania Barometru Providenta, aż 92,4 proc. respondentów, którzy przyznali, że tegoroczna Wielkanoc będzie dla nich kosztowniejsza, jako główny powód wskazali inflację i...

Warzywa wciąż mocno drenują kieszenie Polaków

Warzywa wciąż mocno drenują kieszenie Polaków

Polscy konsumenci muszą coraz więcej płacić za warzywa. Drożeją wyraźniej niż reszta żywności. Z najnowszego raportu pt. „INDEKS CEN W SKLEPACH DETALICZNYCH”, zawierającego analizę...

KE: Zakaz pseudoekologicznego marketingu

KE: Zakaz pseudoekologicznego marketingu

Celem jest stworzenie jaśniejszej sytuacji dla konsumentów, którzy powinni mieć pewność, że produkty sprzedawane jako ekologiczne rzeczywiście takie są, a także poprawienie jakości...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Lidl został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024TM

    „Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem...

  • ID Logistics przejmuje Spedimex

    ID Logistics ogłosił przejęcie 100% udziałów firmy...

  • Większość Polaków jest przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży napojów energetyzujących osobom niepełnoletnim

    Wyniki badań dotyczących projektu zakazu sprzedaży napojów...

Handel

  • Szlaki żeglugowe w łańcuchach dostaw dla beverage

    W globalnej wymianie handlowej kluczową rolę odgrywa...

  • Sklepy z odzieżą zaczynają przypominać sytuację w spożywce

    Blisko 50 proc. Polaków uważa, że sklepy sprzedają ubrania...

  • LIVIO franczyza stworzona przez kupców dla kupców

    Franczyzobiorcy LIVIO każdego dnia mogą liczyć nie tylko na...

  • Nowe otwarcia Delikatesów Premium i Sezam

    Sieć posiadała już 4995 sklepów franczyzowych...

  • Udany projekt Rabatu Detal

    Program Rabatomania spotkał się z wielkim zainteresowaniem ...

Z rynku FMCG

  • Netto podejmuje współpracę z PAH na rzecz wsparcia mieszkańców i uchodźców z Ukrainy

    Netto zachęca klientów do wspólnego niesienia...

  • Mleczne spotkanie w Białymstoku!

    W dniu 25 marca 2023 r. na Stadionie Miejskim w Białymstoku...

  • THE BEST PRODUCT 2022 OFEMININ.PL - Prestiżowa nagroda Klubu Ekspertek Ofeminin dla Hochland Sielski

    Najlepsze produkty, które...

  • Giancarlo Russo szkoli w Akademii Inspiracji

    Do grona trenerów Akademii Inspiracji MAKRO dołączył...

  • Kulinarna podróż po Polsce

    MAKRO Polska wystartowało z nowym cyklem edukacyjnym...

Nowości

  • Graj w zielone… z Big-Active!

    Marka Big-Active stworzyła wyjątkową kolekcję zielonych...

  • Nestea wprowadza nowe smaki

    Nowe smaki bazują na klasycznej czarnej herbacie, soczystych...

  • Mokate Matcha Latte

    Orientalne smaki inspirowane kulturą Dalekiego Wschodu cieszą...

  • Mus Truskawki do deserów i nie tylko

    Wystarczy dodać do ulubionego dania lub deseru...

  • Dwa nowe smaki od Terravity

    Najmłodsza linia czekolad Terravita, nadziewane czekolady 235...

Marketing

  • FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – statystyki, prognozy, wyzwania

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • DHL Parcel inwestuje w kolejne elektryki MAN

Opakowania

  • Ajvar Podravka – pierwszy na rynku w wygodnej butelce squeeze

    Jest to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie dla Ajvaru...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

Gospodarka

  • Sektor bankowy zaczyna wychodzić z załamania na rynku kredytów hipotecznych

    Złagodzenie stanowiska KNF i rządowy program pomogą w...

  • KNF pracuje nad projektem ustawy o systemowym rozwiązaniu kwestii umów frankowych

    Bankowcy popierają takie rozwiązanie...

  • Czy KSeF to inwigilacja sprzedawców i konsumentów?

    Elektronizacja usług publicznych, przede wszystkim...

  • Ponad 20 proc. Polek jest otwartych na zakładanie własnych biznesów

    Czy czeka nas nowa fala kobiecej przedsiębiorczości?...

  • Szara strefa w branży odpadowej może sięgać nawet 30–40 proc.

    Eksperci postulują większą informatyzację systemu...

Kampanie i Promocje

  • Lidl rozpoczął kampanię promującą markę Pikok i rozszerzył ofertę na Wielkanoc

    Z myślą o nadchodzących Świętach Wielkanocnych...

  • Wystartowała kampania dla makaronu jajecznego Lubella

    Produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT...

  • Krakus na Wielkanoc – Tradycja wyniesiona z domu

    W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z...

  • Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

    Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole...

  • Oszczędzaj cały dzień z Intermarché

    Oszczędzanie może stać się stylem życia...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022

Wywiady

  • Carlsberg Polska: wyzwania, rozwój, przyszłość

    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...

  • Nowe spojrzenie na retail

    Wywiad z Piotrem Kraśnickim, Członkiem Zarządu Modern Expo...

  • Intermarché z ofertą dla właścicieli sklepów

    Rozmowa z Mariuszem Dudkiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci...

  • Somat przedstawia nowy poziom jakości

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w...

  • „Nie tylko pyszny smak jest istotą naszych serów!”

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

Technologia

  • Nowoczesny retail - Rozwiązania samoobsługowe

    Rozwiązania samoobsługowe to z pewnością przyszłość...

  • InPost osiąga kolejny kamień milowy w rozwoju na brytyjskim rynku

    Pięciotysięczny Paczkomat® dostępny dla Brytyjczyków...

  • Farma wiatrowa LECH Nowy Staw III RWE rozpoczęła produkcję energii elektrycznej dla browarów Kompanii Piwowarskiej

    100% zapotrzebowania...

  • Obsługa zamówień z dostawą bez bałaganu w kuchni i w biznesie dzięki integracji systemów Dotykačka i Restimo

    Aplikacja RestHub umożliwia zarządzanie...

  • Brother dodaje nowe modele do serii TD

    5 profesjonalnych drukarek etykiet...

Konkursy i loterie

  • GELLWE zachęca konsumentów do zdobywania słodkich nagród w ogólnopolskim konkursie

    Konsumenci będą mogli wygrać praktyczne...

  • Startuje Biedronkoloteria

    10 milionów nagród do wygrania od 13 marca...

  • Konkurs Walentynkowy z Sertop

    Tyski producent serków topionych zaprasza wzorem ubiegłych...

  • Wystartowała ogólnopolska loteria podkapslowa marki Harnaś

    Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie...

  • Rusza loteria marki Grześki – do wygrania… wyjątkowe przeżycia!

    Bo Grzeszki są po to… by je spełniać!...

Drogeria

  • Botaniczne wcierki Joanna

    Wcierka to kosmetyk do zadań specjalnych, pozwala...

  • Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX!

    SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego...

  • P&G opracował rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań w kierunku spektrum autyzmu

    Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy...

  • GfK: Polacy ograniczyli zakupy kosmetyków

    Wartość rynku kosmetyków wynosi obecnie 8,8 mld i rośnie...

  • DIX płyn do czyszczenia zmywarki

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii...

Kategorie produktów

  • Wszystko dla czworonogów

    Psy i koty od dawna towarzyszą człowiekowi. Coraz częściej...

  • Trendy w branży mięsnej

    Wyróżnić się ofertą uwzględniającą potrzeby...

  • Sezon na lody – czas start!

    Lody możemy jeść cały rok. A dostępność oferty zachęca...

  • Na zdrowie! – trend silniejszy niż inne

    Znajomość trendów w branży spożywczej jest kluczowa...

  • Trendy zmierzają „ku zeru”

    Polacy coraz chętniej sięgają po trunki bez procentów...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.