Nowoczesny Retail

  • Grupa Żabka wspólnie z innymi liderami branży retail zachęca do udziału w międzynarodowym programie Disrupt Retail. Dla innowacyjnych przedsiębiorstw to okazja do przetestowania rozwiązań w ramach firm, które łącznie liczą ok. 22 000 sklepów, a z ich usług korzystają dziennie miliony klientów. Czytaj więcej »

  • Wraz z postępującą zmianą wokół sztucznej inteligencji – od informacyjnego szumu po praktyczne wdrożenia – firmy z sektora handlu coraz bardziej się do tej technologii przekonują. Według Nvidii, ponad 60 proc. firm z branży handlowej planuje zwiększyć inwestycje w sztuczną inteligencję (AI) w najbliższych 18 miesiącach. Co stoi za tym rosnącym zainteresowaniem? Czytaj więcej »

  • Trendy w branży retail w 2024

    Środa, 06 grudnia 2023

    Choć automatyzacja procesów bardziej kojarzy się z pracą biurową lub taśmą produkcyjną, to jednak staje się ona wszechobecna i dotyka współcześnie bardzo wielu gałęzi gospodarki. Nie omija również branży handlu detalicznego, w której to konsumenci swoimi postawami i oczekiwaniami wymuszają na sprzedawcach zmiany. Kto nie wpisze się w coraz bardziej zindywidualizowane... Czytaj więcej »

  • Innowacyjny retail

    Czwartek, 16 listopada 2023

    Innowacyjne podejście do handlu i usług jest siłą napędową dla rozwoju całego sektora spożywczego. To właśnie nowatorskie podejście pozwala z jednej strony wyróżnić się na rynku i wprowadzić nową wizję, a z drugiej – zaspokoić zmieniające się potrzeby konsumentów. Czytaj więcej »

  • Bezpieczeństwo, partnerstwo i wielokierunkowe wsparcie mają w obecnych czasach szczególne znaczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Sieć Żabka oferuje szereg unikatowych rozwiązań stworzonych z myślą o franczyzobiorcach prowadzących sklepy pod jej szyldem, które pomagają im oraz ich pracownikom w codziennym zarządzaniu placówkami. Wśród nich są narzędzia technologiczne takie,... Czytaj więcej »

  • Urządzenia chłodnicze w handlu

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    Niezależnie od wielkości sklepu spożywczego, każdy z nich powinien być wyposażony w wysokiej jakości urządzenia chłodnicze, zapewniające świeżość produktów. Obecnie nowoczesne urządzenia chłodnicze to nie tylko cicha praca i design, to przede wszystkim funkcjonalność i wysoka energooszczędność. Czytaj więcej »

  • Od 26 lutego do 2 marca br. w Düsseldorfie odbywały się największe na świecie – międzynarodowe targi retailu EuroShop 2023. Na powierzchni ponad 103 000 mkw. swoje rozwiązania i produkty skierowane dla handlu zaprezentowało ponad 1 830 wystawców z 55 krajów świata. Tegoroczną edycję targów odwiedziło ponad 81 tys. przedstawicieli branży z pięciu kontynentów. Targi podzielone... Czytaj więcej »

  • Rozwiązania samoobsługowe to z pewnością przyszłość retailu. Doświadczenia z okresu pandemii sprawiły, że wprowadzanie takich udogodnień nabrało wyjątkowego znaczenia i przyspieszyło rozwój całej kategorii innowacyjnego wyposażenia sklepów. Wśród samoobsługowych rozwiązań znajdziemy m.in. kasy, terminale, a także witryny handlowe czy też nowoczesne sklepy autonomiczne. Czytaj więcej »

  • Czy producent może obyć się bez sklepów, a sklepy bez producenta? Odpowiedź jest oczywista. Są połączeni tak samo, jak popyt i podaż, a ich wyniki biznesowe w znacznym stopniu opierają się na jakości i efektach współpracy. Czytaj więcej »

  • Jakie są wyzwania dla branży retailowej w 2023 roku? Czy era hipermarketów dobiegła końca? Jakie korzyści przynosi wdrożenie multi–funkcjonalnego systemu POS online? Rozmawiamy z Jerzym Łochowskim, Country Managerm, oraz Marcinem Marciniukiem Product & Support Manager w Dotykačka. Czytaj więcej »

  • Operatorzy centrów handlowych poszukują nowych rozwiązań, które pomogą ułatwić wizytę w przestrzeniach handlowo-rozrywkowych oraz dostarczą klientom pozytywnych wrażeń zakupowych. Najnowsze systemy monitoringu i kontroli dostępu mogą skutecznie wspierać managerów w projektowaniu bezpiecznych przestrzeni zakupowych, dostosowywaniu oferty do nieustannie zmieniających się... Czytaj więcej »

więcej artykułów