Marka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną edycję klasycznych pralin w eleganckiej oprawie, wspieraną kampanią „Solidarność na Święta”, wpisując się w trend premium prezentów gotowych do wręczenia. Czytaj więcej »
Marka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną edycję klasycznych pralin w eleganckiej oprawie, wspieraną kampanią „Solidarność na Święta”, wpisując się w trend premium prezentów gotowych do wręczenia. Czytaj więcej »
KAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości produktów i niepowtarzalnego smaku, przygotował na sezon świąteczny wyjątkową, limitowaną ofertę smakową. Musztarda z żurawiną to nowość, która idealnie wpisuje się w zimową atmosferę i jest doskonałym połączeniem tradycji z nowoczesnością na świątecznym stole. Czytaj więcej »
Kubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie smakowitych, owocowych musów z ulubionymi bohaterami – Pikachu, Jigglypuff i Eevee. To wyjątkowa nowość, która łączy dobry skład bez dodatku cukru z postaciami, które kochają zarówno dzieci, jak i ich rodzice. Czytaj więcej »
Właśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich zaczyna być jasne, że powoli zbliżają się Święta. Sklepowe witryny witają nas ozdobami, a wokół unosi się zapach świeżo pieczonych pierniczków. Z tej okazji Starbucks przygotował dla swoich Gości sezonowe niespodzianki, które rozgrzeją i wprowadzą w magiczny klimat już od 4 listopada. Bo Święta razem smakują lepiej. Czytaj więcej »
Gdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po potrawy o głębszym smaku i aromacie, które dodają energii i poprawiają nastrój. Z myślą o miłośnikach takich połączeń Hochland wprowadza ser kremowy z chrzanem i boczkiem w bloczku – duet, który łączy tradycję z nowoczesnym podejściem do smaku i dołącza do rodziny produktów marki. Czytaj więcej »
W świecie, w którym konsumenci coraz częściej kierują się wartościami, a nie tylko smakiem czy ceną nie wystarczy już powiedzieć „chrupiące i smaczne”. Dzisiejszy konsument pyta: co ten produkt wnosi w moje życie? Czytaj więcej »
Delikatne, chrupiące i stworzone z mocy roślin. Wafle ciecierzycowe Eurowafel to źródło naturalnego błonnika, który zadba o Twoje trawienie i sytość. Czytaj więcej »
Szukasz siły, która idzie w parze z lekkością? Sięgnij po wafle soczewicowe – z wysoką zawartością naturalnego białka. Czytaj więcej »
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nowe piwo: Pilsvar ZERO IPA. Dołącza ono do portfolio bezalkoholowych piw browaru, w sumie jest ich już pięć. Zarazem jest to drugie piwo IPA tego browaru. Nowe piwo będzie promowane kampanią w internecie, punktach sprzedaży i mediach lokalnych. Czytaj więcej »
Sushi&Food Factor, lider w produkcji Sushi i dań kuchni azjatyckiej w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz kolejny wyznacza trendy w swojej kategorii. Firma wprowadza na rynek pierwsze w Polsce retailowe Sushi z matcha pod brandem Sakura. Dostępne w sieci Biedronka. W ramach kolekcji na rynku będą dostępne 2 zestawy. Czytaj więcej »
Tegoroczna zimowa kolekcja marki Wawel to wyjątkowa kompozycja słodyczy, które nie tylko zachwycają smakiem, ale także wyróżniają się efektowną oprawą. Wszystkie produkty zdobią dedykowane zimowe grafiki w nowoczesnym stylu - pełne świątecznych akcentów i atrakcyjnego designu. To słodycze idealne na świąteczny prezent, poczęstunek dla bliskich czy słodką zimową chwilę... Czytaj więcej »
Ziemniak to fundament naszej kuchni, bohater codziennych kolacji i odświętnych obiadów. Czytaj więcej »
Nowość na polskim rynku – żelki Pedro w 11 wariantach smakowych i kształtach pełnych zabawy! Czytaj więcej »
Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny smak - orzech laskowy. To nie tylko kolejny wariant, a prawdziwa podróż do krainy zmysłów, gdzie kremowe nadzienie wzbogacone delikatną kremową pastą z orzechów laskowych spotyka się z aksamitną kakaową otoczką, tworząc duet o głębokim wielowymiarowym charakterze. Czytaj więcej »
HELIO wprowadza masę makową z białego maku o smaku marcepanowym z dodatkiem miodu wielokwiatowego. Produkt z certyfikatem „Przekreślonego Kłosa” łączy tradycję z nowoczesnością i umożliwia szybkie przygotowanie świątecznych wypieków. Czytaj więcej »
HELIO przygotowało świąteczną ofertę pełną tradycyjnych smaków: od HELIO Mas makowych i HELIO Mieszanki keksowej, przez HELIO Kutię i Premium Masę Krówkową Kajmak oraz inne warianty mas krówkowych, po HELIO Owoce suszone idealne do kompotu wigilijnego. Czytaj więcej »
Marka Soplica, która od lat łączy polskiego ducha z mistrzostwem w tworzeniu likierów odświeża linię Staropolską, łącząc bogactwo dawnych receptur z nowoczesnym spojrzeniem na smak i oprawę wizualną. Do sprzedaży trafia Soplica Staropolska Oryginalna w nowej odsłonie wizualnej, a obok niej debiutuje zupełnie nowy wariant - Soplica Staropolska Wiśniówka. Czytaj więcej »
Halloween to świetna okazja, by pobawić się w kuchni i przygotować coś, co zachwyci smakiem i wyglądem. Coraz więcej osób sięga po pomysły na słodkości inspirowane tym świętem - lekkie, zabawne i nieco z przymrużeniem oka. Bezy w kształcie duszków to prosty i efektowny deser, idealny na ten wyjątkowy wieczór. Czytaj więcej »
Idealne na jesienny chłód, dostępne niemal na każdym rogu. Bagietki Tomcio Paluch, oferowane wyłącznie w sieci Żabka – która ma już ponad 11 800 sklepów – są teraz w promocyjnej cenie: 9,99 zł z aplikacją Żappka (cena standardowa 11,99 zł). Spróbuj wszystkich smaków również na ciepło! Czytaj więcej »
Mokate King Cao Drink to innowacyjny napój czekoladowy instant dla całej rodziny, który łączy intensywny smak z wartościami odżywczymi, gwarantując zarówno przyjemność, jak i funkcjonalność. Czytaj więcej »
Śnieżna Pomarańcza z Cynamonem z kolekcji Zimowe Miasteczko Adalbert’s, to esencja zimowych chwil zamknięta w filiżance. Czytaj więcej »
Marka Woseba wprowadziła do oferty 100% arabikę – Café de México. Średnio paloną, doskonale zbalansowaną kawę, idealną na każdą porę dnia. Czytaj więcej »
W ofercie jesiennych nowości nie mogło zabraknąć WW Pumpkin Spice, który wzbogaca kategorię impulsową. Czytaj więcej »
Marka Grześki zaprasza do wspólnego odliczania do świąt! Z okazji Bożego Narodzenia wprowadza wyjątkowy Kalendarz Adwentowy wypełniony czekoladowymi pralinami o smaku kultowego wafla. Czytaj więcej »
Nowość w rodzinie Grześki – smak popularnych wafli… w eleganckiej bombonierce! Czekoladki mleczne, inspirowane kultowymi Grześkami, zachwycają kakaowym, chrupiącym nadzieniem i delikatną warstwą mlecznej czekolady. Czytaj więcej »
Z okazji Halloween HARIBO przygotowało cztery wyjątkowe nowości, które sprawią radość zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Czytaj więcej »
Świąteczny sezon sprzedażowy zbliża się wielkimi krokami. To czas intensywnych zakupów i wzmożonej aktywności handlowej, w którym kluczowe znaczenie ma odpowiednio dobrana oferta produktowa i ekspozycja sezonowa. HELIO prezentuje tegoroczną odsłonę świątecznej oferty – sprawdzone produkty o wysokiej rotacji, wspierające sprzedaż i budujące lojalność klientów. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel przygotowała limitowaną edycję produktów „Kawałki Lata”, która pozwala zatrzymać lato na dłużej. Czytaj więcej »
Bebeto, marka słynąca z wysokiej jakości żelków, wprowadza na rynek nowość: Żelki Bebeto Soda to innowacyjny produkt, który łączy unikalny kształt puszki z orzeźwiającymi smakami – Limonka & Mięta, Cola oraz Guma Balonowa. Czytaj więcej »
Terravita poszerza linię dużych tabliczek Grande 235 g o dwie wyjątkowe kompozycje, które powstały z myślą o prawdziwych koneserach słodkości. Czytaj więcej »
VARTA zasila Twój styl życiaRozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...
Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzieńEmil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...
Alkoholowe trendy na Boże NarodzenieTomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...
KremSer – nowa kategoria sera do smarowaniaKrzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...
Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososiaHistoria Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...
Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari WineriesMaspex Romania, należący do Grupy Maspex, uzyskał zgodę na...
Rekordowe Targi Specjał 2025Ponad 400 wystawców, tysiące zwiedzających, sukces handlowy...
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodówWzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34%...
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem NiepodległościPonad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...
Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...
Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...
Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepachImport z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...
ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracownikówALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...
Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonieMarka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...
Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMISKAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...
Nowość! Musy Kubuś z licencją PokémonKubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...
Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertąWłaśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...
Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od HochlandGdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...
Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...
Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich latSmak, który łączy! ...
Paluszki Lubella w szklance? Klasa!Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...
Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC PolandKampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...
Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERONowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...