Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »
Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »
Z jednej strony strategia firmy od dziesięciu lat pozostaje niezmienna, z drugiej – kierunek rozwoju dopasowywany jest do zmian rynkowych i aktualnych trendów. Liczy się jedno: być partnerem biznesowym z wyboru. O kluczowych inwestycjach, szeroko pojętej cyfryzacji oraz o tym, co przyniesie przyszłość – rozmawiamy z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem Zarządu. Czytaj więcej »
Wymagający rynek FMCG potrzebuje obecnie rozwiązań skrojonych na miarę. O tym jak sprostać potrzebom klientów korzystając z najnowszych narzędzi technologii opowiada Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for FMCG Industry z Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Rozwiązania przyspieszające zakupy są coraz chętniej wybierane przez właścicieli sklepów formatu convenience. O zaletach kas samoobsługowych opowiada Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju z firmy Comp, właściciela marki Novitus. Czytaj więcej »
3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand Development Manager w Global Cosmed Group – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Konsumenci elektroniki użytkowej coraz bardziej cenią sobie usługi. Najlepiej, żeby było tanio, dobrze, a do tego ekologicznie. Czy jest to możliwe? Przedstawiamy usługę długoterminowego najmu RentMe, wyróżnioną w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2023”. O tym i innych rozwiązaniach opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Toruńskie Pierniki są najbardziej charakterystycznym symbolem Torunia, a ich produkcja odbywa się według tradycyjnej, pilnie strzeżonej receptury już od wielu lat. O łączeniu tradycji z trendami oraz planach na przyszłość w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym opowiada Szymon Poliński, Prezes... Czytaj więcej »
Połączenie chrupkości oraz lekkości Sonko z przyjemnością i aksamitnością wedlowskiej czekolady, przyniosło bardzo smaczne efekty w postaci ciekawych produktów. Współpraca marek Sonko i E.Wedel pozwoliła stworzyć komunikację łączącą różne światy i style, co przypada konsumentom do gustu. Dzięki kooperacji rozwija się nie tylko sam produkt, który zyskuje dodatkowe... Czytaj więcej »
Aksam to polska firma z 30-letnią historią, dla której priorytetem jest konsument i polskie, wysokiej jakości składniki. O trendach na rynku przekąsek, ofercie oraz planach rozwoju opowiada Łukasz Knapowski, Dyrektor Handlowy w firmie Aksam. Czytaj więcej »
Tajemnica sukcesu produktów własnych firmy Gibar tkwi w jakości składników i miłości do doskonałego smaku polskiej tradycji. O wyjątkowości Śliwki Luksusowej, a także współpracy z zagranicznymi producentami oraz o ważnych wydarzeniach, które miały miejsce w ostatnim czasie i planach na najbliższy rok rozmawiamy z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem... Czytaj więcej »
Mrożone warzywa oraz dania gotowe to – jak pokazują dane – kategorie z ogromnym potencjałem, zwłaszcza, że oferują m.in. oszczędność czasu i pieniędzy. O wielu innych korzyściach mrożonych produktów, ich rozwoju, trendach na rynku i ofercie opowiada Monika Jagnieża, Młodszy Kierownik Marki w firmie Polski Ogród. Czytaj więcej »
Breakthrough Innovation Report Poland to coroczne zestawienie innowacji FMCG wytypowanych przez NielsenIQ. Wśród wyróżnionych za rok 2022 nie zabrakło marki Almette, której serek wiejski, dostępny w trzech unikalnych wariantach, został numerem jeden w kategorii „nabiał”. O wyróżnieniu oraz samej innowacji opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland... Czytaj więcej »
Ta wielopokoleniowa firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem ma wiele ambitnych planów, które z powodzeniem realizuje. O topowym produkcie, lokalnym patriotyzmie i nowościach w ofercie – rozmawiamy ze Sławomirem Żabczyńskim, właścicielem PHUP KWS ŻABCZYŃSCY. Czytaj więcej »
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »
Ostatnie lata, jak również obecny rok są pełne wyzwań. Konsument zmuszony jest do poszukiwania tańszych zamienników w kategoriach napojowych i nie tylko. O sytuacji w segmencie napojów bezalkoholowych, nowych produktach oraz pozycji firmy na rynku rozmawiamy z Marcinem Bojanowiczem, Wiceprezesem Zarządu Zbyszko Company. Czytaj więcej »
Modern Expo odpowiada na potrzeby klientów i nie boi się eksperymentowania z nowymi obszarami działalności. Różnorodne doświadczenia mają pozytywny wpływ na rozwój organizacji. O najciekawszych projektach, trendach na rynku urządzeń chłodniczych, a także innowacjach w zakresie oszczędności energii rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Modern Expo. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Skapczyka, Prezesa Zarządu w Sertop kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
System Image Recognition by Asseco to rozwiązanie, które umożliwia wygodne oraz szybkie gromadzenie informacji w punktach sprzedaży detalicznej. Pozwala skuteczniej zarządzać dostępnością produktów i merchandisingiem. Pojawiają się jednak spekulacje dotyczące tego, czy system jest równie skuteczny w trybie Offline. Wątpliwości wyjaśnia Piotr Łapiński, Product Manager w... Czytaj więcej »
Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Rozmawiamy na temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Opakowania żywności to nie tylko bezpieczeństwo, ale też wizytówka firmy, znak rozpoznawczy. Obecnie duże znaczenie mają względy środowiskowe. Jak branża opakowaniowa radzi sobie z najnowszymi wyzwaniami? O tym wyjątkowym rynku opowiada Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w Tetra Pak. Czytaj więcej »
Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z klientów Selgros HoReCa jest łódzka restauracja Ramki. O pierwszych krokach w branży gastronomicznej, przepisie na sukces lokalu, a także współczesnych wyzwaniach w... Czytaj więcej »
Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »
Wiele produktów usuwa zabrudzenia w toalecie, lecz czy zapewniają bezpieczeństwo? Domestos dba o poszerzanie swojej ekspertyzy gwarantując szerokie spektrum rejestracji biobójczej. Dzięki swojej długoletniej ekspertyzie i skuteczności, zdobył zaufanie wielu polskich domów. O szerokim portfolio marki i oczekiwaniach konsumentów rozmawiamy z Magdaleną Pawlak, Brand Manager Domestos,... Czytaj więcej »
„Jesteśmy dużo lepiej plasowani, idziemy ponad rynek, co nas niezmiernie cieszy. Ale to dla nas wciąż mało, ponieważ mamy ambitne plany, które z pewnością będziemy realizować…” – rozmowa z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Zarządu Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
Rynek wędlin w ostatnich latach przeszedł szereg zmian. Wpłynęły na to nie tylko kryzysy, ale też ewolucja podejścia do produkcji czy wątek ekologii i zrównoważonego rozwoju. O trendach konsumenckich i aktualnej ofercie opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Hochland ogranicza zużycie energii i wody, zmniejsza wykorzystanie plastiku, korzysta z energii słonecznej, dba o dobrostan zwierząt i wspiera potrzebujących. Taka strategia sprawia, że produkowane przez producenta sery to mniej zużytej energii i wody, mniej plastiku i odpadów, za to więcej recyklingu, bioróżnorodności i wsparcia dla tych, którzy tego potrzebują. Na temat wcielania... Czytaj więcej »
Po fuzji, Grupa wskoczyła na podium i obecnie znajduje się wśród trzech największych producentów soków w Polsce. O portfelu produktowym i planach na kolejne lata rozmawiamy z Adamem Jędrzejewskim, Prezesem Grupy i Aleksandrą Głuchowską, Członkiem Zarządu Spółek Bracia Sadownicy i Victoria Cymes. Czytaj więcej »
Zrównoważona transformacja niesie szereg wyzwań również dla sektora spożywczego. Rosnące presje ze strony konsumentów, partnerów handlowych czy regulatora wpłyną na procesy inwestycyjne i przyszły kształt rynku spożywczego w Polsce. Jednocześnie inwestycje korzystnie oddziałujące na środowisko poprawiają efektywność firm i powodują wzrost ich wartości. O tym jak... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Rozmowa z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs....
Wywiad z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem...
Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...
Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...
3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand...
Polacy są w czołówce konsumpcji mięsa wśród...
Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału...
Prezes Zarządu Transgourmet Polska, Alexander Orlowski...
Dramatycznie pogarsza...
Hochland Polska, zgodnie ze swoją wieloletnią już tradycją...
Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, sieć...
POLOmarket dokonuje dużej zmiany w rozwoju swojego programu...
Uroczystość podsumowująca tegoroczną edycję projektu...
W jesienno-zimowym czasie warto zadbać o kompleksową...
Sieć została Sponsorem Głównym Wielkiej Orkiestry...
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek...
Jakie produkty HELIO możesz już teraz zgromadzić w swojej...
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają...
W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała...
W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki...
Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne?...
1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji...
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na...