Z rynku FMCG

  • Mars Polska od lat wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W odpowiedzi na skutki pandemii COVID-19 i związane z tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność, firma w kwietniu i maju przekazała na rzecz organizacji łącznie 1,7 mln sztuk słodkich przekąsek, o wadze ponad 51 ton. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym wyjątkowo trudnym dla nich czasie. Gest... Czytaj więcej »

  • Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W końcu Lechendy... Czytaj więcej »

  • Dieta w czasie i po pandemii

    Czwartek, 28 maja 2020

    Doświadczyliśmy wolnego czasu, wspólnego przygotowywania posiłków i jedzenia w rodzinnym gronie. To jest impuls do poprawy naszej diety. Sięgnęliśmy po stare przepisy i przetwory. Jedliśmy więcej mrożonek. Teraz szansą na utrwalenie tych dobrych nawyków jest lato, pojawianie się świeżych warzyw i początek sezonu na polskie superowoce – oto wnioski z realizowanych przez Kantar... Czytaj więcej »

  • Ścieżka zawodowa w branży spożywczej może przybierać bardzo wiele form, zaczynając od sprzedawców, dostawców, technologów żywności, kończąc na pracy w marketingu i eksporcie. 31 maja świętujemy Dzień Pracownika Przemysłu Spożywczego. Obecnie pracodawcy w branży FMCG mierzą się z zapewnianiem jak najlepszych warunków pracy, dbają także o godne płace oraz zaplecze... Czytaj więcej »

  • Nowy zbiór porad MAKRO Polska przygotowany we współpracy z restauratorami i szefami kuchni trafił do dystrybucji. To kompendium wiedzy o tym, jak przygotować lokal na wyzwania bezpiecznej obsługi gości. Czytaj więcej »

  • Pandemia i przymusowa izolacja sprzyjają tyciu. Przeciętny Polak przybierał na wadze średnio 0,5 kilograma tygodniowo. To paradoksalnie dobra wiadomość dla dietetycznych firm cateringowych, które odrabiają straty z marca i kwietnia. O ile do Wielkanocy ich spadki w zamówieniach sięgały nawet 50 proc., o tyle obecnie popyt znacznie się zwiększył. – Te firmy zostały o wiele mniej... Czytaj więcej »

  • Pod koniec maja rzemieślniczy Browar PINTA zaczął w ramach akcji pomocowej #WspieramyPolskiKraft wysyłać do ponad stu otwieranych po lockdownie pubów ponad 5 tys. litrów pilsa „Pierwsza Pomoc”. Czytaj więcej »

  • Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Kaufland uruchomił 27 maja br. możliwość zdalnej rezerwacji produktów. Usługa ma charakter pilotażowy i mogą z niej skorzystać klienci trzech sklepów: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja spotka się z ich pozytywną opinią, w krótkim czasie zostanie wprowadzona w kolejnych marketach. Czytaj więcej »

  • Stokrotka przyjęła wyzwanie do charytatywnej akcji #hot16challenge2. Sieć nagrała szesnastowersową zwrotkę rapu i przekazała darowiznę na konto fundacji Siepomaga, zachęcając tym samym do przyłączenia się do zbiórki pieniędzy na walkę z COVID-19. Czytaj więcej »

  • Produkty YFood szturmem zdobywają sympatię i uznanie zagranicznych konsumentów, a od teraz dostępne są również w Polsce. Pochodząca z Niemiec marka rewolucjonizuje przemysł spożywczy swoimi produktami. Na portfolio YFood składają się innowacyjne, kompletne oraz pełnowartościowe produkty w formie gotowych napojów i proszków – do samodzielnego przygotowania. Czytaj więcej »

  • Orbit® zdecydowała się nawiązać współpracę z kobiecą organizację - Arcane Wave. Marka bezcukrowych gum do żucia od ponad roku jest już partnerem trzech profesjonalnych drużyn esportowych – AGO Esports, Devils.One i Illuminar Gaming. Teraz dołączyła do nich kolejna. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczął kampanię reklamową TO JEST PYSZNE #WDOMU. Na jej potrzeby przygotowano emocjonalny spot, prezentujący sceny z domów wielu Polaków. Film w optymistyczny sposób opowiada, że mimo trudnej sytuacji „razem możemy sprawić, że każdy dzień będzie piękny”. Czytaj więcej »

  • MAKRO Polska po raz kolejny zostało docenione przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W raporcie dobrych praktyk za rok 2019 sieć hurtowni otrzymała aż dwanaście wyróżnień w sześciu ocienianych kategoriach. Czytaj więcej »

  • Auchan rozszerza usługi e-commerce

    Piątek, 22 maja 2020

    Auchan Retail Polska wprowadza kolejne rozwiązanie e-commerce – zakres świadczonych usług rozszerzony został o możliwość skomponowania własnego zestawu produktów, z ponad 330 pozycji dostępnych w ofercie sieci. Najnowsza propozycja przygotowana została z myślą o jak najlepszym zaspokojeniu indywidualnych preferencji konsumentów, którzy chcą dokonać sprawnych i bezpiecznych... Czytaj więcej »

  • Za nami dziesięć edycji trasy Męskie Granie, podczas których wystąpiły dziesiątki artystów, a tysiące fanów najlepszej polskiej muzyki bawiły się pod sceną. Ze względu na panującą wciąż epidemię koronawirusa, organizatorzy podjęli bardzo trudną decyzję o rezygnacji z trasy w standardowej formule. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia wraz z organizatorem trasy agencją Live,... Czytaj więcej »

  • Pomimo trudnych okoliczności, sieć handlowa Netto realizuje działania minimalizujące zjawisko marnotrawstwa i przekazuje nadwyżki produktów spożywczych bankom żywności. Dzięki temu niesprzedane produkty trafiają do lokalnych organizacji charytatywnych i najbardziej potrzebujących osób. Czytaj więcej »

  • Wychodząc naprzeciw dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku pracy, Grupa Eurocash stale działa wspierając swoich Klientów sieci Franczyzowych i Partnerskich. W ramach Akademii Umiejętności Eurocash, Spółka opracowała właśnie specjalny kompleksowy program wdrożeniowy, który ma pomóc niezależnym detalistom w sprawnym i bezpiecznym wdrożeniu do pracy nowo zatrudnionych... Czytaj więcej »

  • Przedstawiciele biznesu chcą wspólnie dążyć do osiągnięcia gospodarki bezemisyjnej, uzasadniając swoje działania badaniami naukowymi. Jednocześnie wzywają rządy państw do realizacji tego celu, dostosowując swoją pomoc ekonomiczną i odbudowę po pandemii COVID-19 do najnowszych badań nad klimatem. Inicjatywa została powołana do życia w maju 2020 r. przez UN Global Compact,... Czytaj więcej »

  • Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie. Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku, 18 maja, wszystkie punkty Grycan – Lody od pokoleń są ponownie otwarte dla Gości. Właściciele sieci zapraszają na lody, ciastka, kawę i soki 100% z owoców. W pierwszym tygodniu od otwarcia dla klientów lodziarni przygotowano specjalną promocję. Czytaj więcej »

  • Eurocash Cash & Carry przygotowało akcję zakupową #PomaganiePrzezFakturowanie, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów podczas zakupów w hurtowniach Eurocash. Pracownicy hurtowni zachęcają swoich klientów, właścicieli sklepów lokalnych, do przyłączenia się do akcji poprzez wystawianie faktur w aplikacji mobilnej Eurocash Cash&Carry. Za każdą fakturę... Czytaj więcej »

  • 19 maja, czyli Dzień Dobrych Uczynków, od lat jest okazją do bezinteresownego pomagania i czynienia dobra. Do inicjatywy kolejny już raz przyłącza się firma Wawel. Całkowity zysk ze sprzedaży specjalnego, okazyjnego zestawu słodyczy, dostępnego w sklepie internetowym firmy zostanie przekazany na rzecz służby zdrowia. Czytaj więcej »

  • TiM S.A. wspiera medyków

    Wtorek, 19 maja 2020

    Lokalny patriotyzm wpisany jest w DNA Spółki TiM. Życie i zdrowie Ludzi są kluczowymi wartościami dla organizacji bowiem to właśnie na relacjach międzyludzkich opieramy biznes. Pandemia COVID-19 i niewidzialny przeciwnik o nazwie SARS-CoV-2 zmotywowały firmę TiM do działania. Czytaj więcej »

  • Co łączy Braci Sadowników z Pasiekami Rodziny Sadowskich? Nie tylko podobieństwo nazw, ale przede wszystkim szacunek do natury, dbałość o środowisko i oczywiście ….pszczoły! Gdy w maju w sadzie Braci Sadowników kwitną jabłonie, to właśnie pszczoły sprawiają, że drzewa są zapylane, a latem wydają obfite plony. Aby ułatwić pracę tym pożytecznym owadom, Bracia Sadownicy... Czytaj więcej »

  • Nowoczesny kontenerowy tomograf komputerowy o wartości niemal 3 mln zł został przekazany Wielospecjalistycznemu Szpitalowi Wojewódzkiemu w Gorzowie Wielkopolskim. Sprzęt ufundowała sieć sklepów Żabka. Tomograf będzie wykorzystywany do badań pacjentów z koronawirusem. Zakup tomografu jest efektem współpracy firmy z Ministerstwem Zdrowia – na początku marca sieć Żabka oddała... Czytaj więcej »

  • W ramach akcji #LubellaŁączy marka planuje przekazać 200 tysięcy produktów do około 1000 placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce. W akcję zaangażowano influencerów, którzy wspierają ideę i pokazują, jak wspólne gotowanie makaronowych dań #Łączy ich bliskich. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica. Czytaj więcej »

  • Już w najbliższą niedzielę – 17 maja o godz. 14:00 dołącz do warsztatów pieczenia online, organizowanych przez markę Kasia przy okazji Światowego Dnia Pieczenia. Wystarczy wejść na stronę i zarejestrować swój udział, by wspólnie ze znanym szefem kuchni – Jaśkiem Kuroniem, zgłębiać tajniki przygotowania wyśmienitych wypieków. Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma... Czytaj więcej »

  • Ścieżka zawodowa w branży spożywczej może przybierać bardzo wiele form, zaczynając od sprzedawców, dostawców, technologów żywności, kończąc na pracy w marketingu i eksporcie. 31 maja świętujemy Dzień Pracownika Przemysłu Spożywczego. Obecnie pracodawcy w branży FMCG mierzą się z zapewnianiem jak najlepszych warunków pracy, dbają także o godne płace oraz zaplecze... Czytaj więcej »

więcej artykułów