Dom Wina, specjalizujący się w sprzedaży win i alkoholi premium, otworzył swój 14 sklep stacjonarny, tym razem w Gdańsku. Na szyldzie placówki pojawiło się nowe logo. Czytaj więcej »
Dom Wina, specjalizujący się w sprzedaży win i alkoholi premium, otworzył swój 14 sklep stacjonarny, tym razem w Gdańsku. Na szyldzie placówki pojawiło się nowe logo. Czytaj więcej »
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior, która w przyszłym roku wystartuje w Pucharze Świata w Luksemburgu. Do kadry powołana została zwyciężczyni tegorocznej edycji konkursu Chefs en Or, organizowane przez Transgourmet i Selgros – Natalia Kalenik z Białegostoku. Do zespołu trafiła po eliminacjach zorganizowanych przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i... Czytaj więcej »
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie kolejne zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie w Centrum Handlowym Forum w Gdańsku i w Galerii Posnania w Poznaniu. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Miejsca te proponują również... Czytaj więcej »
Największa polska sieć supermarketów – POLOmarket – otworzyła kolejną nowoczesną placówkę w Toruniu. Sklep mieści się przy ul. Andersa 72 na toruńskim lewobrzeżu w nowo powstałym kompleksie handlowym, co czyni to miejsce jeszcze bardziej atrakcyjnym i wygodnym dla klientów. To kolejna inwestycja w dynamicznym rozwoju sieci, która konsekwentnie modernizuje swoje sklepy i... Czytaj więcej »
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości? Prawdopodobnie.” Czytaj więcej »
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych i napojów izotonicznych pod marką RIVER Sport. Klienci już zdążyli je pokochać - od debiutu sprzedaż produktów RIVER Sport dla poszczególnych indeksów w skali tygodnia sięgała 20 000! Czytaj więcej »
Żyjemy w ciągle zmieniającym się świecie. Świecie, w którym potrzebujemy być ze sobą w kontakcie, aby odnieść sukces. W tym celu Hochland Polska zaprasza wszystkich Pracowników Hochland na cykliczne spotkania Hochland Townhall Meeting. Czytaj więcej »
Sezonowe Żabki pojawiły się w kilkunastu nowych lokalizacjach, głównie w miejscowościach nadmorskich, takich jak: Białogóra, Dębina, Sianożęty i Pustkowo, ale także nad jeziorami, np. w popularnych kaszubskich Wdzydzach czy na terenach turystycznych w południowej części Polski, w miejscowościach: Bóbrka i Ujazd. Czytaj więcej »
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. W tegorocznym, czwartym już finale Sokoliki Cup, rozegranym na stadionie Legii Warszawa, wzięły udział 24 drużyny. Młodych pasjonatów i pasjonatki futbolu wspierali ambasadorzy Akademii Sokolika: Łukasz Fabiański, utytułowany... Czytaj więcej »
GLS, jedna z wiodących firm logistycznych w Europie, rozpoczęła współpracę z siecią Żabka, liderem na rynku rozwiązań convenience, korzystając z technologicznego wsparcia Pointpack. Paczki GLS można już odbierać i zwracać w blisko 11,5 tys. sklepów partnerskiej sieci. Czytaj więcej »
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są na trzech obszarach, którymi są: budowanie kultury bezpieczeństwa, budowanie bezpieczeństwa systemowego oraz zgodność z wymogami przepisów prawa. Czytaj więcej »
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie zakładu powstał nowy mural. Projekt wpisuje się w szeroko zakrojone działania modernizacyjne i rewitalizacyjne, towarzyszące jubileuszowi. Czytaj więcej »
Carrefour Polska kontynuuje działania w obszarze rozwoju oferty produktów świeżych, rozpoczynając ogólnopolską kampanię Targów Ryb „Z wody prosto na Twój talerz”. W dniach 9–18 czerwca klienci blisko 170 sklepów własnych sieci w całej Polsce będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty świeżych ryb i owoców morza w znacznie obniżonych cenach i wygodnej pakowanej formie. Czytaj więcej »
Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni. Według danych udostępnionych przez Kraft Heinz, Polacy najchętniej kupują go w dyskontach i w supermarketach. Czytaj więcej »
Spółka Kaucja.pl – Krajowy System Kaucyjny otrzymała oficjalne zezwolenie od Ministerstwa Klimatu i Środowiska na prowadzenie ogólnokrajowego systemu kaucyjnego. Jest to kluczowy krok w kierunku budowy zrównoważonego modelu gospodarowania odpadami opakowaniowymi w Polsce, zgodnie z najnowszymi standardami unijnymi. Czytaj więcej »
Czerwcowe spotkanie w ramach cyklu „Masterclass” nie powstało z przypadku – było efektem wspólnej pasji do gastronomii, odwagi w przekraczaniu schematów i przekonania, że najlepsze dania rodzą się tam, gdzie wiedza spotyka się z ciekawością. Czytaj więcej »
Cztery osobowości, cztery wrażliwości i cztery sposoby wyrażania się w sztuce – Męskie Granie Orkiestra 2025 to prawdziwy artystyczny tygiel. Tegoroczny skład tworzą: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król. Nic więc dziwnego, że wspólnie nagrali nieziemski singiel o przewrotnym tytule „To bardzo ziemskie”, któremu towarzyszy równie nieziemski teledysk. Czytaj więcej »
Hochland Polska opublikował czwartą edycję Raportu Zrównoważonego Rozwoju, obejmującą rok 2024. Dokument ten stanowi rzetelne podsumowanie działań i postępów w obszarze zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z pięciu głównych filarów strategii firmy. Dążenie do redukcji śladu węglowego, racjonalne gospodarowanie zasobami naturalnymi oraz troska o dobrostan zwierząt to... Czytaj więcej »
System kaucyjny który zacznie obowiązywać w Polsce od października 2025 roku. PMR Market Experts by Hume’s zbadało, jak Polacy postrzegają nowe regulacje i czy są świadomi wynikających z nich konsekwencji. Czytaj więcej »
Hochland Polska zaprasza do śledzenia kolejnego odcinka „Klubu śniadaniowego Kobiet Almette”. Było już szybkie śniadanie na poranny zryw oraz śniadanie pełne przyjemności. Tym razem mamy mistrzowskie FIT śniadanie. A jak mistrzowskie i to jeszcze FIT, to tylko z Almette i ze wspaniałą MISTRZYNIĄ olimpijską i ośmiokrotną krotną rekordzistką świata we wspinaczce sportowej... Czytaj więcej »
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę – frytki STIXY z suszonych jabłek. To 100% naturalna alternatywa dla słodyczy, bez konserwantów i bez dodatku cukru, idealna dla świadomych konsumentów. Czytaj więcej »
Ponad 74% ojców w Polsce deklaruje, że czyta swoim dzieciom regularnie – codziennie lub kilka razy w tygodniu. Najczęściej traktują to jako wyraz bliskości, przyjemność i zabawę oraz sposób na wartościowe spędzanie czasu. Tylko 12% ojców postrzega czytanie jako obowiązek*. To główne wnioski z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki Lajkonik dla Fundacji... Czytaj więcej »
Biedronka Home, platforma e-commerce należąca do największej sieci handlowej w Polsce, obchodzi trzecią rocznicę działalności. Od początku powstania notuje rekordowe wzrosty sprzedaży i stale rosnącą liczbę użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 4000 produktów. Czytaj więcej »
Z Biedronką na lato plan jest jasny jak słońce – pracujesz, zarabiasz i łączysz pracę z wakacjami. Największy pracodawca w Polsce, zatrudniający już prawie 85 000 pracowników, zaprasza chętnych kandydatów do pracy w turystycznych miejscowościach, zlokalizowanych nad morzem, w górach i na Mazurach. Czytaj więcej »
DANONE inwestuje w reskilling i upskilling pracowników, rozwija programy stażowe oraz stawia na demokratyzację dostępu do wiedzy, czyniąc Polskę jednym z najważniejszych hubów kompetencyjnych organizacji. Czytaj więcej »
Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion – to tylko niektóre przykłady działań prowadzonych przez Grupę Żywiec w 2024 r. opisanych w raporcie z realizacji strategii „Warzymy Lepszy Świat 2024”. Czytaj więcej »
Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc., realizowana we współpracy z globalnym producentem nabiału i wieloletnim dostawcą – firmą Fonterra. Czytaj więcej »
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi... Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prezentuje swoją ofertę eksportową podczas międzynarodowych targów THAIFEX – Anuga Asia 2025, które odbywają się w dniach 27-31 maja w Bangkoku. Wydarzenie to jedna z wiodących imprez branży spożywczej w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »
Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To znaczące osiągnięcie potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki i jego rolę jako jednego z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Nową franczyzobiorczynią, która dołączyła do sieci i otworzyła sklep w Gliwicach, została pani Marta Dawicka. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Dom Wina, specjalizujący się w sprzedaży win i alkoholi...
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior...
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie...
Sieć nie zwalnia tempa...
Ciekawość w roli głównej!...
BLITZbee dynamicznie rozwija swoją ofertę, dostrzegając...
Rożki M!chałki z Wawelu Klasyczne – inspirowane...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Na sklepowych półkach debiutują produkty WSP „Społem” w...
Hochland Kanapkowy to linia idealnie kremowych serków...
Przed nami dwa miesiące pełne atrakcji...
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...