Z rynku FMCG

  • Ważna zmiana w Zarządzie GLS Poland

    Czwartek, 25 lutego 2021

    Od 1 lutego nowym członkiem Zarządu GLS Poland został Tomek Zwiercan. To doświadczony menadżer europejskiej branży logistycznej. Pokieruje firmą również jako dyrektor zarządzający. Czytaj więcej »

  • W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu powstała seria odcinków, która... Czytaj więcej »

  • 97% ankietowanych internautów deklaruje, że w 2020 roku co najmniej raz zamówiło jedzenie z dowozem. Na popularności zyskują „dark kitchen”. Rebel Tang - koncept łączący gastronomię z nowoczesnymi technologiami, wraz z Glovo, Pepsi i Kraft Heinz, przeanalizował opinie internautów na temat dań z dowozem w 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Marka SPAR jest głównym sponsorem Halowych Mistrzostw Europy w lekkiej atletyce w Toruniu, które będą miały miejsce w dniach 5-7 marca 2021 roku. Weźmie w nich udział ponad 550 sportowców z 48 krajów. SPAR jest sponsorem Mistrzostw Europy w lekkiej atletyce nieprzerwanie od 1996 roku. Czytaj więcej »

  • Dino Polska S.A., polska sieć marketów spożywczych, rozpoczyna kolejne inwestycje w odnawialne źródła energii. Obejmą one instalacje paneli fotowoltaicznych na terenie trzech centrów dystrybucyjnych spółki oraz na dachach kolejnych kilkuset marketów Dino w całej Polsce. Czytaj więcej »

  • Wedlowskie urodziny z nutą odpowiedzialności

    Poniedziałek, 22 lutego 2021

    Firma Wedel kontynuuje tradycję społecznej odpowiedzialności, zainicjowaną przez Emila i Jana Wedlów. W ramach wdrożonej w 2020 roku strategii CSR wiodący producent branży czekoladowej w Polsce koncentruje się na zrównoważonym podejściu do miejsca pracy, środowiska naturalnego i lokalnych społeczności. Z okazji 170-tych urodzin firma zaplanowała również specjalne działania,... Czytaj więcej »

  • W styczniu br. wystartowała druga odsłona kampanii pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot marki Grześki przenosi nas do szkolnej klasy, gdzie popularny kakaowy wafelek w czekoladzie staje się elementem humorystycznej „rozgrywki” między uczniem a nauczycielem. Jak się szybko okazuje, każda ze stron – ta za szkolną ławką, jak i ta za nauczycielskim biurkiem – ma... Czytaj więcej »

  • Hochland: Dzielimy się tym, co dobre!

    Piątek, 19 lutego 2021

    Już po raz 4. z rzędu marka Hochland rozpoczyna rok od wielkiej loterii. W lutym 2021 roku startuje promocja, w której konsumenci będą mogli wygrać w głównym losowaniu 5 x 100 000 zł, a dodatkowo każdego dnia 5 x 1 000 zł. Czytaj więcej »

  • Łowicz? Naturalnie!

    Piątek, 19 lutego 2021

    Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu wdrożyła opakowania z surowców odnawialnych dla Mlek Codziennych 2% i 3,2% 1 l, Maślanek 1 l oraz Kefiru Kaukaskiego 1 l. W przypadku tych produktów mamy do czynienia z opakowaniami w 100% opartymi o surowce odnawialne. Opakowania posiadają certyfikat CarbonNeutral® co oznacza, że emisja CO2 związana z ich wytworzeniem została zredukowana... Czytaj więcej »

  • W grudniu minionego roku producent Biurkom Flampol uruchomił sklep internetowy, który znajduje się pod adresem www.oryginalnysok.pl/sklep. Firma obserwując zmieniające się zachowania konsumentów w trakcie pandemii postanowiła pomóc swoim klientom i zapewnić im możliwość zakupu produktów przez internet z dostawą pod drzwi ich domu. Również Oryginalna Spiżarnia dostępna jest... Czytaj więcej »

  • W 2020 roku przychód Grupy MLEKOVITA wyniósł ponad 5,5 mld zł. To kolejny rekordowy wynik osiągnięty przez firmę – i to mimo trudnej sytuacji rynkowej i zawirowań związanych z pandemią Covid-19. Czytaj więcej »

  • Czas na przyjemność z marką E.Wedel

    Piątek, 19 lutego 2021

    Marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która wystartowała wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nazwa platformy jest jednocześnie hasłem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel. Czytaj więcej »

  • Vitamini to jedna z czołowych propozycji na rynku soków owocowo-marchewkowych dla dorosłych. Marce ufają kobiety, które chcą dbać na co dzień o siebie oraz swoich najbliższych. To właśnie z myślą o nich Tymbark zmienił portfolio swoich soków z owoców i marchwi, podkreślając zalety i skład na nowych opakowaniach. Nowoczesny design zapewnia przejrzystą komunikację i... Czytaj więcej »

  • Drobna, wielka moc łączy Polaków

    Piątek, 19 lutego 2021

    Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka! W te święta drobne kryształki mają wielką moc, a każdy może być jej częścią! W marcu br. Diamant rozpocznie ogólnopolską akcję CSR-ową „Drobna, wielka moc”, która świetnie wpisuje się w filozofię zrównoważonego rozwoju marki i społecznej odpowiedzialności biznesu. Czytaj więcej »

  • Konkurs Knorr!

    Piątek, 19 lutego 2021

    Konsumenci często deklarują chęć wzbogacania jadłospisu solidną porcją warzyw, ale jak to wygląda w praktyce? Marka Knorr doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w kuchni liczą się praktyczne rozwiązania. Dlatego proponuje konsumentom portfolio sosów sałatkowych i zachęca do udziału w aktywacji „Wiosenne zamieszanie”. Czytaj więcej »

  • 18 stycznia br. stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek – dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei od 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu dołączyła Izabela Głodek. Tym samym większość zarządu Carlsberg Polska jest reprezentowana przez kobiety. Czytaj więcej »

  • Nestlé, jako członek wspierający Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, w 2019 roku przyjęło Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie, która jest załącznikiem do Kodeksu Etyki Reklamy. Czytaj więcej »

  • Trwa wielka loteria Gellwe

    Piątek, 19 lutego 2021

    Loteria pod hasłem „Wygraj 3 Toyoty od Gellwe” trwa do końca marca 2021 roku. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska nieustannie poszukuje nowych dostawców, oferując im długofalową współpracę. Priorytetem są jednak przede wszystkim krajowe przedsiębiorstwa – sieć od początku swojej działalności kładzie nacisk na współpracę z polskimi producentami i dostawcami. W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska... Czytaj więcej »

  • Firma Sokołów, wychodząc naprzeciw najbardziej aktualnym oczekiwaniom konsumentów, rozpoczęła sprzedaż wyrobów firmowych drogą online. Zamówienia z dostawą do domu są obecnie realizowane na określonym obszarze Warszawy. Dostępny asortyment obejmuje najbardziej popularne kategorie produktowe Sokołowa, w tym wędliny, przekąski mięsne i dania gotowe, a także linię roślinną Z... Czytaj więcej »

  • „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz z eksperckim zespołem metodycznym. Mają na celu zachęcić dzieci i młodzież do świadomego dbania o środowisko i podpowiedzieć, jak tego dokonać. Czytaj więcej »

  • Przeciwdziałanie zmianom klimatu, walka z zanieczyszczeniem środowiska i konieczność ograniczenia nadmiernego zużycia różnych zasobów to jedne z największych współczesnych wyzwań. Problemy te wymagają działań o globalnej skali, ale w ich rozwiązywaniu jest też miejsce dla nas. Każdego dnia mamy wiele możliwości, by swoimi działaniami wesprzeć Ziemię, ograniczyć ślad,... Czytaj więcej »

  • Rekordowy poziom prawie 5 mln mkw. osiągnął popyt całkowity na nowoczesne powierzchnie magazynowe w 2020 roku w Polsce. Największy udział w jego strukturze miały branża logistyczna/KEP (34%) oraz handlowa (17%). Firmy z branży e-commerce wynajęły prawie 10% całkowitego popytu - wynika z podsumowania opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. Czytaj więcej »

  • Kurierzy są winni wierzycielom prawie 30 mln zł, ale aż 23,2 mln zł to długi innych firm, które te zalegają firmom kurierskim - wynika z danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Duże zapotrzebowanie na usługi kurierskie w czasie pandemii nie oznaczają, że branża nie musi martwić się o finanse. Czytaj więcej »

  • Specjał rozpoczął przekazywanie nagród klientom, którzy zrealizowali największe zakupy targowe podczas XXIII edycji Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota w listopadzie ubiegłego roku. Pula nagród wyniosła aż 250 tys. złotych. Warunkiem otrzymania nagród było terminowe uregulowanie należności za złożone zamówienia. Czytaj więcej »

  • Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców otrzymał odpowiedź Ministerstwa Klimatu i Środowiska na wątpliwości dotyczące klasyfikacji oleju posmażalniczego, pochodzącego z restauracji, piekarni lub cukierni, jako odpadu komunalnego. Czytaj więcej »

  • Hochland Cheesemaster Gala za nami!

    Poniedziałek, 15 lutego 2021

    Gala Hochland Cheesemaster to tradycyjne spotkanie w ramach którego następuje podsumowanie roku oraz wyników sprzedażowych. W tym roku Galę Cheesmaster 2019/2020 zaplanowano na piątek, 12 lutego. To była GALA jakiej nikt nie znał, w nowej i niepowtarzalnej wirtualnej odsłonie, która ze względu na pandemię odbyła się w ramach Hochland Cheesmaster Channel. Czytaj więcej »

  • Białe ryby to jedne z najpopularniejszych ryb wśród polskich konsumentów. Kiedyś kojarzone głównie z piątkowym obiadem na szkolnej lub pracowniczej stołówce, dziś stają się coraz bardziej popularne wśród wszystkich tych, którzy w trosce o swoje zdrowie i dietę szukają łatwo przyswajalnego i wartościowego mięsa. Wybierając dorsza, mintaja, mirunę, morszczuka czy halibuta... Czytaj więcej »

  • Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot, który w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”, przybliża historię jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów E.Wedel. Narracja skupia się na historii kultowych pianek Ptasie Mleczko® oraz przypomina o niedawno wprowadzonym na rynek formacie, piankach Ptasie Mleczko® MINI. Czytaj więcej »

  • Tłusty Czwartek to najsłodszy dzień w roku, w którym wszyscy pozwalają sobie na chwilę przyjemności. Wyjątkowość tego dnia polega na beztroskim delektowaniu się słodkimi pączkami. Dla tych, którzy w tym roku mają ochotę na coś nowego, E.Wedel proponuje czekoladowego Pączka, który swoim pysznym smakiem wzbogaci tegoroczny Tłusty Czwartek. Czytaj więcej »

więcej artykułów