Kampanie i Promocje

  • Inicjatywa Kaufland przeciw marnowaniu żywności

    Czwartek, 17 października 2024

    Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie... Czytaj więcej »

  • Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały. Ptak, który osiedlił się... Czytaj więcej »

  • Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania życia. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Alpro

    Czwartek, 10 października 2024

    Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje... Czytaj więcej »

  • Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką. „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. Czytaj więcej »

  • Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z nową kampanią i konkursem adresowanym do polskich przedsiębiorców. Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i docenienie właścicieli małych biznesów. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią. Ambasadorem... Czytaj więcej »

  • 3 października 2024 roku ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii w pełni odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów. Czytaj więcej »

  • „Tchibo pobudza zmysły i umysły!” – pod takim hasłem wystartowała akcja marki skierowana do studentów uczelni wyższych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, będących użytkownikami programu lojalnościowego TchiboCard. W ramach niej wszystkie napoje, zarówno klasyki, jak i opcje sezonowe na bazie kawy, ale i herbaty czy matcha są dostępne w atrakcyjnej cenie 9,99 zł.... Czytaj więcej »

  • Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

    Czwartek, 03 października 2024

    Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi. Czytaj więcej »

  • Jesienna odsłona kampanii „Łaciate zasady”

    Czwartek, 03 października 2024

    W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”! We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”, w ramach której znani i lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z humorem… i kubkiem ciepłego mleka. Czytaj więcej »

  • Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

    Środa, 02 października 2024

    4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Czytaj więcej »

  • Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu... Czytaj więcej »

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Wtorek, 01 października 2024

    W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • Należąca do Danone marka Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są uwielbiani twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. A tych może być wiele – na co pozwala ikoniczne dla produktu dwukomorowe opakowanie.... Czytaj więcej »

  • Marka Tarczyński ponownie zaskakuje

    Piątek, 20 września 2024

    Marka Tarczyński łączy siły z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Karolem "Blowkiem" Gązwą. W dynamicznej, inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września w Dzień Parówkożercy, Blowek odkrywa najlepszy śniadaniowy lifehack – oczywiście z parówkami Tarczyński Naturalnie w roli głównej. Czytaj więcej »

  • Łap to! Jedz to! Lubella Di Riso!

    Piątek, 20 września 2024

    Ruszyła kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso to pożywna i pyszna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu, co sprawia, że to się je! Czytaj więcej »

  • Dan Cake. Jedz jak chcesz!

    Środa, 18 września 2024

    Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. Czytaj więcej »

  • 13 września br. wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan. Czytaj więcej »

  • Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału[1], wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej... Czytaj więcej »

  • Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia... Czytaj więcej »

  • Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki pod hasłem „Wszystkie jeże nasze są”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania reklamowa Sonko

    Wtorek, 10 września 2024

    „Lekkie przeKąski” – to hasło, pod którym we wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa Sonko. Reklamy są emitowane na kanałach cyfrowych oraz na materiałach POS w sklepach. Czytaj więcej »

  • Kampania społeczna Żubra

    Wtorek, 10 września 2024

    Marka Żubr rozpoczęła 6. edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Czytaj więcej »

  • Anna Lewandowska ambasadorką Lipton

    Wtorek, 10 września 2024

    Najnowsza kampania Lipton „2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” skupia się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty. Czytaj więcej »

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Wtorek, 10 września 2024

    Energy Blast już w październiku wystartuje z muzyczną kampanią pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Czytaj więcej »

  • Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy. „Łowicz sos!”, tym razem oparty na melodii znanego utworu „What is love” Haddaway’a to najnowszy motyw muzyczny rozśpiewanej kampanii Łowicza! Czytaj więcej »

  • 10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za swoje zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad 4500 referencji, od tych najtańszych, po produkty marek premium. Czytaj więcej »

więcej artykułów