Kampanie i Promocje

  • Ruszyła 3. edycja programu „Ubrania od Serca” organizowanego przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. Akcja charytatywna ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu wymarzonych ubrań. Dzięki wsparciu Polaków, którzy w okresie od marca do końca maja sięgną po... Czytaj więcej »

  • Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury. Czytaj więcej »

  • Trudno sobie wyobrazić rynek serów bez serów pleśniowych i ich wyjątkowego, aksamitnego smaku. Mimo, że co roku liczba sympatyków serów pleśniowych rośnie, wciąż niewiele wiemy o ich zaletach, właściwościach, pochodzeniu i historii. Firma Hochland Polska, która w swojej ofercie ma sery pleśniowe, rozpoczęła w ubiegłym roku największą od lat kampanię marki Valbon. Celem... Czytaj więcej »

  • ETi inwestuje w promocję

    Poniedziałek, 10 lutego 2020

    ETi European Food Industries startuje z nową kampanią reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Początkiem lutego ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W kampanii przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, na portalach... Czytaj więcej »

  • Biedronka i Dada od lat są blisko polskich rodzin i wspierają rodziców w pielęgnacji ich maluszków. Teraz sieć sklepów i popularna marka artykułów dziecięcych robią kolejny krok: specjalne paczki powitalne dla dzieci, które przyjdą na świat w 2020 roku. Świeżo upieczeni rodzice otrzymają prosto do domu pieluszki, chusteczki nawilżane i papierowe patyczki do pielęgnacji marki... Czytaj więcej »

  • Marka Bonduelle wystartowała z nową kampanią promocyjną dla mrożonek Kaszetka. To pierwsza linia produktów, dzięki którym marka Bonduelle ze świata warzywnego wkracza w szerszy świat roślinny. Czytaj więcej »

  • W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi –... Czytaj więcej »

  • Dzięki temu użytkownicy aplikacji mobilnej mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę, i komponować okazYEAH! specjalnie dla siebie! Dokładnie tak, jak lubią! Czytaj więcej »

  • Jedynie magia włoskiego makaronu potrafi zmienić nawet najbardziej sztywne spotkanie towarzyskie w wyśmienitą zabawę. Oto przekaz wypuszczanej pod koniec stycznia nowej globalnej kampanii, w której kolejny raz zagościł duet Rogera Federera i Davide Oldaniego. Czytaj więcej »

  • W ramach toczącej się właśnie długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej marka przygotowała moc atrakcji dla konsumentów. W okresie od stycznia do lutego w całej Polsce odbywać się będzie szereg akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour, która wystartowała w ubiegłym tygodniu. Czytaj więcej »

  • Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W... Czytaj więcej »

  • Tymbark w komunikacji poświęconej sokom Vitamini skupia się na pięknie, a właściwie na różnych jego odsłonach. Marka podkreśla, że bez względu na okoliczności i różnice między kobietami, każda z nich jest piękna i każda ma prawo czuć się dobrze w swojej skórze. Czytaj więcej »

  • Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

    Poniedziałek, 20 stycznia 2020

    Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online. Czytaj więcej »

  • Świętuj Dżem Babci z Łowiczem

    Wtorek, 14 stycznia 2020

    W ciągu roku jest wiele wspaniałych okazji do świętowania z bliskimi. Łowicz zachęca do tego, by wspólnie się nimi cieszyć i celebrować każdy… dżem dobry! Marka rozpoczyna komunikację 2020 od przypomnienia o styczniowym święcie każdej babci. Czytaj więcej »

  • Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka Zwrotka Ż” to akcja marki, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania tych najbardziej ekologicznych opakowań, w jakich dostępne jest piwo. Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”. Czytaj więcej »

  • Mocna kampania reklamowa ciasteczek Verbena

    Poniedziałek, 30 grudnia 2019

    Nowe ciasteczka Verbena, wyjątkowe połączenie suszonych owoców i ziół, odpowiedź na poszukiwania konsumentów funkcjonalnych słodyczy, będą wspierane reklamowo w pierwszym kwartale 2020 roku. Mocna kampania reklamowa będzie obejmowała zarówno telewizję, internet jak i miejsca sprzedaży. Spoty reklamowe ciasteczek będą emitowane w głównych stacjach tematycznych – Polsat i... Czytaj więcej »

  • Sześć spółdzielni rolniczych z Grecji i z Cypru nawiązało współpracę na rzecz promocji konsumpcji europejskich owoców na trzech rynkach – greckim, niemieckim i polskim. Kampania promuje najsłynniejsze greckie i cypryjskie owoce takie jak: kiwi, winogrona, wiśnie, brzoskwinie, morele, pomarańcze i mandory pod hasłem ”Jedz więcej europejskich owoców”. Czytaj więcej »

  • Świąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na kawę w prezencie. Od 11 do 24 grudnia użytkownicy aplikacji mobilnej Green Caffè Nero będą mogli skorzystać ze specjalnych przedświątecznych ofert w ramach kalendarza adwentowego. Każdego dnia czekają na nich nowe rabaty, dodatkowe pieczątki oraz... Czytaj więcej »

  • Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W... Czytaj więcej »

  • Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

    Niedziela, 15 grudnia 2019

    Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe. Czytaj więcej »

  • Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – czas karnawałowych imprez. Z tej okazji, już od 27 grudnia wszyscy śmiałkowie i fani piw smakowych będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na Karaiby dzięki podkapslowej promocji Captain Jack, która potrwa do 23 lutego 2020. Czytaj więcej »

  • Agencja Streetcom rozpoczęła kampanię nowych, poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych i nowych wariantów produktu. Czytaj więcej »

  • W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf... Czytaj więcej »

  • Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych,... Czytaj więcej »

  • Z Lubellą nie trzeba czekać do Świąt!

    Poniedziałek, 02 grudnia 2019

    Nie czekaj do Świąt ze wszystkim, co dobre. Lubella w klimatycznej kampanii zwraca uwagę na to, że choć niektóre potrawy przygotowujemy tylko na specjalne okazje, to pysznymi posiłkami można cieszyć się z bliskimi każdego dnia w ciągu roku. Czytaj więcej »

  • W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Czytaj więcej »

  • Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. Czytaj więcej »

  • Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie... Czytaj więcej »

  • Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym. Czytaj więcej »