Kampanie i Promocje

  • Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Fundacji Biedronki

    Poniedziałek, 03 października 2022

    Fundacja Biedronki rozpoczyna ogólnopolską kampanię mającą zwrócić uwagę na problem samotności seniorów oraz znaczenie wspólnych posiłków. Kampania została zainicjowana w telewizji oraz mediach digitalowych 1 października z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych. Czytaj więcej »

  • Lubella w szerokiej kampanii telewizyjnej oraz digitalowej pokazuje, że każdy może jeść makaron tak jak lubi! Obejmuje ona współprace z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym. Czytaj więcej »

  • „Jesteś LIDLealny? Dla nas tak!” – brzmi hasło najnowszej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej sieci Lidl Polska. Sieć, świętująca obecnie w Polsce swoje 20-lecie, poszukuje aż 1000 osób do pracy w sklepach i magazynach. Firma oferuje m.in.: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość nauki języków obcych, prywatną opiekę medyczną, a także wysokie zarobki:... Czytaj więcej »

  • 22 września już po raz drugi Henkel Polska połączył siły z Fundacją Nasza Ziemia w walce o czystszy świat. W ramach 29. polskiej edycji międzynarodowej Akcji Sprzątanie Świata pracownicy firmy sprzątali las Młochowski pod Warszawą. Czytaj więcej »

  • Grupa Eurocash rusza z kolejną edycją „Szanujemy, nie marnujemy!” – kampanii społeczno-edukacyjnej realizowanej we współpracy z Caritas Polska i Federacją Polskich Banków Żywności. W projekt zaangażowały się sieci współpracujące z Grupą: Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, ABC, Delikatesy Centrum, a także abc na kołach i Frisco. Tym razem Eurocash udostępni cykl... Czytaj więcej »

  • Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy. Czytaj więcej »

  • W poniedziałek (19 września) ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki Soplica a każda chwila w ich towarzystwie wypełniona jest wyśmienitą zabawą. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem września marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z zaczepnym hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można było oglądać w telewizji, na outdoorach oraz działaniach digital. Teraz Dolina Dobra odsłania rozwinięcie kampanii i... Czytaj więcej »

  • Coca-Cola przedstawia nową kampanię, w której zaprasza do spróbowania Coca-Cola Zero Cukru i wyrażenia jej wyjątkowego smaku w kreatywny, magiczny sposób – bez zbędnych słów. Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach. W drugiej... Czytaj więcej »

  • Negroni Week świętuje 10 lecie!

    Piątek, 09 września 2022

    Marka Campari startuje z kolejną edycją Negroni Week, która potrwa od 12 do 18 września 2022. W jej ramach lokale na całym świecie promować będą kultowy włoski aperitif, jednocześnie angażując się w zbieranie środków pieniężnych na cele charytatywne. W tym roku okazja jest szczególna, tegoroczna inicjatywa obchodzi swoje 10 urodziny. W ciągu ostatniej dekady... Czytaj więcej »

  • Tymbark musy to (się) wciąga

    Czwartek, 08 września 2022

    Musy Tymbark to wygodne przekąski, które sprawdzą się w wielu codziennych aktywnościach. Chcesz mieć przy sobie smaczną porcję owoców, warzyw lub pożywne drugie śniadanie niezależnie od tego, co właśnie robisz? Z Tymbarkiem to proste i smaczne. Marka rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu. Czytaj więcej »

  • Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe, zaskakujące warianty smakowe. Każdy z nich podkreśla inny “party mood” i ma szansę idealnie wpasować się w styl imprez - tak różnorodnych jak same smaki. Jest to element najnowszej kampanii wizerunkowej marki Wyborowa. Czytaj więcej »

  • Carrefour przecenia artykuły o 50%

    Środa, 07 września 2022

    W dniach 5-10 września sieć Carrefour przygotowała dla swoich klientów jeszcze większe rabaty na wybrane artykuły szkolne, które sięgają nawet 50%. To szansa na zaoszczędzenie pieniędzy dla tych, którzy zakupy szkolne zostawili na ostatnią chwilę lub finalizują kompletowanie wyprawki dla swoich podopiecznych. Czytaj więcej »

  • 5 września marka Tarczyński oficjalnie rozpoczęła swoją pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Cel to promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma obecna jest tam już od kilku lat,... Czytaj więcej »

  • Z początkiem września ruszyła kolejna, 10. już odsłona programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej. Inicjatywa organizowana jest przez firmę Mars Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. 1% ze sprzedaży gum Orbit® w sklepach stacjonarnych w okresie od 1 września do 31 października 2022 r., zostanie... Czytaj więcej »

  • Dan Cake daje wolne od obowiązków

    Poniedziałek, 05 września 2022

    Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych. Czytaj więcej »

  • Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie aż 92% biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing), a w konkursie dla konsumentów marka oferuje atrakcyjne nagrody. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca... Czytaj więcej »

  • W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”. Tym razem dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play! Czytaj więcej »

  • Jaka jest różnica między terminem przydatności do spożycia a datą minimalnej trwałości? Jakich zasad higieny żywności należy przestrzegać w domu, żeby zapewnić bezpieczeństwo swojej rodzinie? Czy należy obawiać się substancji dodatkowych stosowanych do żywności? To tylko niektóre z pytań zadawanych przez europejskich konsumentów, na które odpowiadaliśmy w ramach... Czytaj więcej »

  • POLPIG dołącza do kampanii #stopASF

    Wtorek, 16 sierpnia 2022

    Afrykański pomór świń (w skrócie ASF) jest chorobą wywołaną przez wirusy atakujące wyłącznie świnie domowe oraz dziki. Choć zdrowie ludzi nie jest zagrożone, to choroba jest dotkliwa dla rolników ze względów ekonomicznych, a eksporterzy wieprzowiny często pozbawieni są intratnych rynków zbytu. Czytaj więcej »

  • Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne kształty. Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior wyróżniają się na sklepowych półkach i są chętnie wybierane przez konsumentów. To przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r.,... Czytaj więcej »

  • Już w poniedziałek 8 sierpnia o godz. 20:00 na Facebooku, Instagramie i kanale YouTube Lidl Polska odbędzie się wyjątkowy LIVE przy udziale Karola Okrasy i Agnieszki Grzelak – prowadzącej kanału poświęconego kulinariom i podróżom. Duet zabierze widzów w różnorodne regiony Azji, aby opowiedzieć o bogactwach kuchni azjatyckiej. Przygotuje też krok po kroku trzy „uliczne”... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska obniża ceny – na przekór inflacji! Z tej okazji sieć przygotowała nie jedną, ale aż dwie wyprzedaże sezonowe. Pierwsza rozpocznie się w czwartek 4 sierpnia, druga będzie obowiązywała tylko w sobotę 6 sierpnia. Podczas obu akcji klienci kupią wybrane produkty odpowiednio o 50% i 80% taniej. Czytaj więcej »

  • Lubella, tak! Jak lubisz!

    Wtorek, 19 lipca 2022

    W nowej kampanii Lubella pokazuje, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi! Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz…. supermodelka! Czytaj więcej »

  • Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce... Czytaj więcej »

  • Koral daje szansę „na fejm”

    Poniedziałek, 18 lipca 2022

    Wystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. To nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej... Czytaj więcej »

  • W poniedziałek 11 lipca wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną: Jacobs Gold. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój. Czytaj więcej »

  • Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki. Czytaj więcej »

więcej artykułów