Kampanie i Promocje

  • OSM Piątnica rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny. „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Wie o tym babcia Eugenia, która w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Kapsel Tymbarku zawsze trafia w punkt. Odkryte hasełko wyzwala najlepsze emocje i zbliża tych, którzy dzielą się nim ze sobą. W najnowszej kampanii tymbarkowy kapsel opanował media, by wywoływać uśmiech na twarzy każdego, kto go odczyta. Czytaj więcej »

  • Żywiec Zdrój wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki. Niesforni bohaterowie kultowej serii znaleźli się na etykietach wody niegazowanej o pojemności 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody” prowadzone są w punktach sprzedaży od czerwca br. Czytaj więcej »

  • Sposób na udane wakacje

    Wtorek, 07 lipca 2020

    Nareszcie możemy cieszyć się urokami słońca, temperaturą na plusie i porannym leniuchowaniem. Jednak podczas upalnych dni należy pamiętać o trzech niezbędnych kwestiach. Pierwszą z nich jest krem przeciwsłoneczny, który ochroni nas przed poparzeniami. Kolejną jest okrycie głowy oraz napój, który zabezpieczy nas przed odwodnieniem. Czym najlepiej gasić pragnienie? Doskonałym... Czytaj więcej »

  • Letnia kampania marketingowa Śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22% właśnie wystartowała. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie używania śmietan łaciatych w kuchni. W ramach akcji zostały zaplanowane zarówno działania digitalowe, jak i spoty telewizyjne. Czytaj więcej »

  • Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak się okazuje, wszystkiemu winny jest… Pan Maleńczuk! W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler. Czytaj więcej »

  • Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV,... Czytaj więcej »

  • Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital. Czytaj więcej »

  • PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. PKN ORLEN konsekwentnie rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania #WspieramyPolskę, którą przygotował koncern, ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić Polaków do... Czytaj więcej »

  • Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital. Czytaj więcej »

  • Rusza muzyczna akcja konsumencka Lecha

    Środa, 17 czerwca 2020

    Choć kalendarz letnich imprez znacząco się zmienił, Lech nie opuszcza świata muzyki i po raz trzeci startuje z wyjątkową akcją konsumencką. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka! Czytaj więcej »

  • Dan Cake Pysznie się składa

    Wtorek, 16 czerwca 2020

    Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie... Czytaj więcej »

  • Mastercard wprowadził promocję dla obecnych i nowych uczestników programu Bezcenne Chwile. Konsumenci, którzy zapłacą kartą za zakupy w sieci, zyskają co najmniej 2 razy więcej punktów niż dotychczas. W ten sposób jeszcze szybciej osiągną założone cele i odbiorą nagrody w programie, który wspiera ich w rozwijaniu życiowych pasji. Promocja trwa do 31 sierpnia 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • 8 czerwca ruszyła nowa kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty. Czytaj więcej »

  • Sieć supermarketów Delikatesy Centrum ogłosiła we wszystkich swoich placówkach serię promocji na długi weekend. Promocją objęte są czteropaki piwa. Ponadto przygotowano specjalną ofertę dla posiadaczy Delikarty, którzy 10 czerwca będą mogli kupić węgiel drzewny lub brykiet za 1 grosz oraz skorzystać z promocji na produkty Knorr. Czytaj więcej »

  • Milko promuje ruch i zdrowy styl życia

    Środa, 10 czerwca 2020

    Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Już od wielu lat Milko zachęca Polaków do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy podczas różnych form aktywności. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na różne, często... Czytaj więcej »

  • Koral Dance Show

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    W tym roku z racji szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Koral pojawi się zarówno w telewizji, radiu i na billboardach, jak również w prasie branżowej. Z uwagi na bardzo pochlebne opinie oraz rewelacyjny odbiór kampanii reklamowych, Koral kontynuuje w tym sezonie współpracę z ambasadorami marki Bracia Koral – Arturem Żmijewskim oraz Damianem Kordasem. Dla konsumentów i wszystkich... Czytaj więcej »

  • Kampania nowej Delmy

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    Delma Maślany smak 80% tłuszczu to ulepszona wersja doskonale znanego polskim konsumentom produktu. Dostępna w dwóch wygodnych w użytkowaniu opakowaniach – w kubku 500 g oraz w kostce 250 g, Delma Maślany smak 80% tłuszczu sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, jak i gotowania czy smażenia dań. W nawiązaniu do uniwersalności produktu oraz jego charakterystycznego,... Czytaj więcej »

  • Mlekovita na ekranach

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    W czerwcu Mlekovita kontynuuje ogólnopolską kampanię telewizyjną, która w największych stacjach telewizyjnych promować będzie masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanę Polską 18%, śmietankę Wypasioną 30% oraz napój Super Body Active o wysokiej zawartości białka. Mlekovita widoczna będzie przy najpopularniejszych produkcjach telewizyjnych w największych polskich stacjach.... Czytaj więcej »

  • Kubuś – znaczy bezpieczny!

    Wtorek, 02 czerwca 2020

    W kampanii przedstawiającej portfolio marki, Kubuś skupia się na bezpieczeństwie, bo Kubuś, znaczy bezpieczny: bez barwników, bez konserwantów i bez syropu glukozowo-fruktozowego. To właśnie bezpieczeństwo produktów sprawia, że ufają im rodzice i uwielbiają je dzieci. Czytaj więcej »

  • Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

    Poniedziałek, 01 czerwca 2020

    W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Kotlin przypomina, jak odpowiedzialnie przygotować posiłki. Bohater kampanii marki w social mediach – Piotr Cyrwus, w pierwszym z serii spotów przypomina, że przed grillowaniem należy dokładnie umyć ręce. To kontynuacja komunikacji „Kotlin. Zmienia jedzenie na dobre”. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczął kampanię reklamową TO JEST PYSZNE #WDOMU. Na jej potrzeby przygotowano emocjonalny spot, prezentujący sceny z domów wielu Polaków. Film w optymistyczny sposób opowiada, że mimo trudnej sytuacji „razem możemy sprawić, że każdy dzień będzie piękny”. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland,... Czytaj więcej »

  • 18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo,... Czytaj więcej »

  • Chwile w kolorach Fantasia

    Piątek, 15 maja 2020

    Pierwsze wiosenno - letnie promienie słońca, są zwiastunem nadchodzącego ciepła, za którym w zimie tak bardzo tęsknimy. Więcej słońca odsłania coraz to piękniejsze kolory otaczającej Nas przestrzeni. Wszystko nabiera wyjątkowych barw, dzięki czemu jesteśmy w stanie pozytywnie patrzeć w przyszłość. Nowa kampania marki Fantasia „Chwile w kolorach Fantasia” udowadnia, że... Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Tidal

    Wtorek, 12 maja 2020

    Latem 2020 firma Energizer przygotowała dla konsumentów akcję z nagrodą wysokiej jakości. Mechanizm jest prosty: należy kupić dowolny produkt Energizer, zarejestrować zakup na stronie internetowej kampanii, a w zamian otrzyma się prezent - 2 kody dla 2 osób, aktywne przez 60 dni każdy, upoważniające do korzystania z platformy Tidal w wersji premium. Platforma ta oferuje ponad 60... Czytaj więcej »

więcej artykułów