Tydzień w stylu włoskim powraca do Lidl Polska. Dzięki szerokiej ofercie autentycznych włoskich produktów, przygotowanie pysznych dań inspirowanych tradycyjną kuchnią Italii staje się łatwe i dostępne dla każdego. Czytaj więcej »
Tydzień w stylu włoskim powraca do Lidl Polska. Dzięki szerokiej ofercie autentycznych włoskich produktów, przygotowanie pysznych dań inspirowanych tradycyjną kuchnią Italii staje się łatwe i dostępne dla każdego. Czytaj więcej »
Marka „Rama” rozpoczyna współpracę z szefem kuchni Gordonem Ramsayem, który pokazuje nowe podejście do przygotowania posiłków. Znany na całym świecie chef zachęca osoby gotujące w swoich domach do wykorzystania „Ramy”, roślinnej alternatywy dla masła i udoskonalania codziennych posiłków. Czytaj więcej »
1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona uwielbianej akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w... Czytaj więcej »
Lubella zaprasza szkoły podstawowe do wyjątkowego konkursu, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 000 zł. Wszystko to jako kontynuacja kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Czytaj więcej »
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac & cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosowanie rozpoczyna się dziś, 3 lutego i potrwa do 6 kwietnia 2025 roku. Głosujący powalczą o atrakcyjne nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej. Czytaj więcej »
W ofercie Biedronka Home trwają ostatnie dni wyprzedaży, w trakcie których można upolować produkty z rożnych kategorii w promocji aż do -50%. Czytaj więcej »
Legendarny duet reprezentantów Polski - Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zostali ambasadorami marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex. Czytaj więcej »
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę swojej kultowej akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 pln każdy. Czytaj więcej »
Marka Pepsi rozpoczęła 2025 rok kampanią „Relax&Unwind”, która zachęca do celebrowania relaksu na własnych zasadach. Towarzyszy jej ogólnopolska loteria, w której do wygrania są wyjątkowe nagrody – filmowa podróż, przenośne projektory idealne do stworzenia domowego kina oraz vouchery na kulinarne przyjemności. To zaproszenie do odpoczynku i odnajdywania przyjemności w... Czytaj więcej »
Ulice Londynu, Manchesteru i Liverpoolu ożyły dzięki outdoorowej kampanii „Explore The Wild Side” – wyjątkowemu projektowi marki Żubrówka, w ramach którego w przestrzeni miejskiej Wielkiej Brytanii pojawiły się kreatywne wizualizacje. Nowoczesne kreacje out-of-home (OOH) pojawiły się na gigantycznych ekranach, autobusach, miejskich murach i stacjach metra w największych... Czytaj więcej »
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi ponad podziałami. Marka zaprosiła do kampanii ikonę dziennikarstwa muzycznego Wojciecha Manna oraz wszechstronnego kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego. Czytaj więcej »
Czy ziemniaki to pyry, kartofle czy grule? Czy idziemy na zakupy do Biedry, Biedrony czy Biedronki? Te różnice czynią Polaków wyjątkowymi, ale od 30 lat łączy ich jedno - codzienne zakupy w ulubionej Biedronce. Czytaj więcej »
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem. Czytaj więcej »
26 stycznia wypada pierwsza w tym roku niedziela handlowa. Specjalnie na ten dzień sieć ALDI przygotowała szereg promocji, sięgających nawet do 50%. W ofercie znajdziemy zarówno produkty spożywcze, jak i propozycje z kategorii non-food, np. patelnie, maszynę do szycia czy robota sprzątającego marki własnej AMBIANO. Czytaj więcej »
„Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów. Czytaj więcej »
House of Asia z dumą prezentuje nową kampanię reklamową z okazji Chińskiego Nowego Roku. Czytaj więcej »
Milka, marka słynąca z delikatności, w 2024 roku prowadziła ogólnopolską kampanię, której celem było pokazanie, jak małe, codzienne gesty mogą pomóc w budowaniu więzi sąsiedzkich, tak ważnych dla większości Polaków. Czytaj więcej »
W Vege Strefie Lidla każdego dnia znajdziemy produkty dostosowane do potrzeb wegan, wegetarian oraz sympatyków diety fleksitariańskiej. Co więcej, od poniedziałku, 13 stycznia, do środy, 15 stycznia, sieć przygotowała atrakcyjną wegeofertę dla swoich klientów. Czytaj więcej »
Prosprzedażowe kampanie marketów zwykle oparte są na podobnych obrazach: zadowoleni konsumenci, pełne półki i wypełnione po brzegi koszyki. Nie tym razem. Najnowsza kampania Kauflandu, „Moda na…” mocno wyróżnia się na tle kategorii. Czytaj więcej »
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie nowego programu grantowego. Jego celem jest wsparcie projektów i badań zorientowanych na ochronę zagrożonych gatunków zwierząt w Polsce. Czytaj więcej »
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Czytaj więcej »
Oferta Lidl Polska pozwoli przygotować nasze sypialnie tak, abyśmy każdego dnia budzili się wyspani i gotowi do działania! Czytaj więcej »
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – m.in. napoje, słodycze, słone przekąski czy lody. Czytaj więcej »
7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”. Do końca lutego uczestnicy programu lojalnościowego PAYBACK, którzy posiadają punkty zagrożone wygaszeniem, mają czas na ich wymianę. W najbliższym czasie będą oni mogli skorzystać z wyjątkowych ofert. Tylko w tym roku wartość wygasających punktów wynosi 21 milionów złotych! Czytaj więcej »
W Lidl Polska wprowadzono zmiany dotyczące ceny regularnej jednego z najpopularniejszych produktów spożywczych – masła. Od poniedziałku, 23 grudnia, cena masła ekstra 82% marki własnej Pilos wynosi 7,99 zł/200 g/1 opak., co oznacza obniżkę o 50 groszy (cena przed obniżką: 8,49 zł/200 g/1 opak.). Czytaj więcej »
„Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów. Jej główny akcent jest położony na promowanie jakości mięsa Sokołów oraz produktów, które z niego powstają. W przygotowanych materiałach zaprezentowane jest unowocześnione logo Sokołowa oraz nowa wizualizacja opakowań. W spotach pojawia się także popularny szef kuchni –... Czytaj więcej »
W przedświątecznym zgiełku, gdy wszyscy biegamy za prezentami, gotujemy i sprzątamy… łatwo zapomnieć o sobie. Marka Duda z linią High Protein startuje więc z kampanią, której celem jest przypomnienie o wartościach (nie tylko odżywczych), jakie niesie funkcjonalna dieta wspierająca aktywny tryb życia – szczególnie istotna w tym najbardziej intensywnym czasie przygotowań do... Czytaj więcej »
Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności. Czytaj więcej »
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Czytaj więcej »
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno zachęca Polaków do wspólnych wypieków na bazie tego kultowego kakao. Czytaj więcej »
Wywiad z Karoliną Fijołek-Gajewską, Dyrektorką Departamentu...
Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...
Ewa Stankiewicz, ekspertka i wspólniczka w Edelweiss....
Dr Jacek Czarnecki, szef działu legislacji i spraw naukowych...
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA...
Grupa Eurocash zaprezentowała nową strategię rozwoju dla...
Sejm zajmie się długo zapowiadanym projektem ustawy...
Łączne obroty Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w 2024 roku...
Najważniejsze aspekty nowych regulacji...
Styczniowe otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły...
Zbliżający się Tłusty Czwartek to moment, na który czeka...
Hotele, Restauracje, Catering, inna nazwa tego segmentu to Away...
Badanie ekspozycji półkowej...
Moc koloru, moc smaku!...
Chrzan Luksusowy od WSP „Społem”...
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju....
Najprostszy przepis na idealny karnawałowy wieczór? Grono...
Nowa receptura, jeszcze lepszy smak...
Od wyśmienitych wędlin i serów, przez aromatyczne makarony i...
Chef zachęca osoby gotujące w swoich domach do wykorzystania...
To wyjątkowa akcja skierowana do wielbicieli kina i fanów...
Lubella zaprasza szkoły podstawowe do wyjątkowego konkursu, w...
Głosowanie rozpoczyna się dziś, 3 lutego i potrwa do 6...