Redakcja portalu: ul. Bagno 2 lok. 218, 00-112 Warszawa, tel./fax: 022 847-93-67, tel: 022 847-93-68, tel: 022 828-93-66, tel: 022 828-93-65 Czytaj więcej »
Redakcja portalu: ul. Bagno 2 lok. 218, 00-112 Warszawa, tel./fax: 022 847-93-67, tel: 022 847-93-68, tel: 022 828-93-66, tel: 022 828-93-65 Czytaj więcej »
VARTA zasila Twój styl życiaRozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...
Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzieńEmil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...
Alkoholowe trendy na Boże NarodzenieTomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...
KremSer – nowa kategoria sera do smarowaniaKrzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...
Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososiaHistoria Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodówWzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34%...
Browary Polskie: restrykcje dla piwa bezalkoholowego sprzeczne z celami ustawyZwiązek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego krytycznie...
Grupa AMBRA zwiększa przychody i wypłaca dywidendęW pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/2026 wolumen...
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem NiepodległościPonad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...
Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...
Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...
Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepachImport z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...
ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracownikówALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...
Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonieMarka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...
Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMISKAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...
Nowość! Musy Kubuś z licencją PokémonKubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...
Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertąWłaśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...
Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od HochlandGdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...
Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...
Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich latSmak, który łączy! ...
Paluszki Lubella w szklance? Klasa!Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...
Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC PolandKampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...
Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERONowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...