Z rynku FMCG

  • Choć w obecnych czasach prowadzenie dobrze prosperującej restauracji to duże wyzwanie i sztuka wyboru, to Mateusz Gessler się nie poddaje. Jak zauważa, Polacy, a w szczególności mieszkańcy Warszawy, nie chcą porzucać swoich nawyków i nadal chętnie odwiedzają swoje ulubione restauracje, by zjeść dobry obiad czy kolację. Zamówienia nie są już może takie duże jak kiedyś, ale... Czytaj więcej »

  • Żubrówka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek wódki na świecie, zyskała uznanie nie tylko polskich miłośników alkoholi, ale także czołowych barmanów z całego globu. Jednym z najbardziej znanych entuzjastów tej wyjątkowej wódki jest Hiroyasu Kayama, właściciel legendarnego baru Bar BenFiddich w Tokio, który zdobył 4. miejsce w prestiżowym rankingu Asia's Best... Czytaj więcej »

  • Sieć sklepów Auchan przeznaczy pół miliona złotych na pomoc mieszkańcom terenów dotkniętych powodziami w południowo-zachodniej Polsce. Wsparcie w postaci najbardziej potrzebnych produktów, w tym wody pitnej, jest sukcesywnie przekazywane osobom dotkniętym skutkami powodzi. Dla zapewnienia skuteczności podejmowanych działań i ukierunkowanej pomocy akcja realizowana jest we... Czytaj więcej »

  • Marka JemyJemy przygotowała atrakcyjną promocję dla wszystkich konsumentów pysznych zup JemyJemy. Już od 10-go września można wziąć udział w akcji cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Czytaj więcej »

  • Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Czytaj więcej »

  • Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą w sklepach. Czytaj więcej »

  • Żappka na pomoc powodzianom

    Środa, 18 września 2024

    Kolejny już raz Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność pomocową. Sieć, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, uruchomiła specjalną akcję wsparcia dla powodzian. Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Czytaj więcej »

  • Herbapol-Lublin S.A. wspiera powodzian

    Środa, 18 września 2024

    „Pomaganie mamy w naturze” – to jeden z trzech głównych filarów strategii CSR realizowanej przez firmę Herbapol-Lublin S.A. Producent prowadzi te działania zarówno długofalowo, jak i w odpowiedzi na bieżące potrzeby. Czytaj więcej »

  • W związku z tragiczną sytuacją powodziową, która dotknęła mieszkańców Dolnego Śląska, marka E.Leclerc postanowiła aktywnie włączyć się w pomoc najbardziej potrzebującym. We wszystkich sklepach E.Leclerc w Polsce prowadzona jest zbiórka żywności, chemii oraz środków higienicznych we współpracy z PCK. Jeszcze dziś do Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku przy ulicy Jana... Czytaj więcej »

  • W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, które wspierają zrównoważoną produkcję żywności. Zgłoszenia należy przesłać do 10 października 2024 r. Czytaj więcej »

  • Od wtorku (17.09) klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Największa sieć handlowa w kraju jako pierwsza uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża. Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone na wsparcie osób poszkodowanych przez powódź oraz zakup... Czytaj więcej »

  • Hochland na konferencji IFCN

    Wtorek, 17 września 2024

    Profesjonaliści z branży mleczarskiej co roku spotykają się w innym kraju na Konferencji IFCN. Ich celem jest lepsze zrozumienie funkcjonowania sektora mleczarskiego w kontekście globalnym oraz przeanalizowanie bieżących wydarzeń na światowych rynkach. Po raz pierwszy takie spotkanie odbyło się w Polsce, a Hochland był jednym z patronów wydarzenia. Czytaj więcej »

  • 22 września w Browarach Warszawskich odbędzie się finał 6. Międzynarodowego Konkursu Plakatu We Want Jazz: KOMEDA55. Po uroczystym nagrodzeniu laureatów rozpocznie się wernisaż, otwierający plenerową wystawę najlepszych prac oraz koncert grupy EABS, poświęcony Krzysztofowi Komedzie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Firma MAGO uruchomiła automatyczną witrynę samoobsługową MAGO NEXTO DISPLAY z ofertą GORĄCO POLECAM w samym sercu Warszawy, tuż obok Złotych Tarasów! To kolejny innowacyjny krok w rozwoju linii automatycznych sklepów MAGO NEXTO, który umożliwia szybki, wygodny i nowoczesny sposób zakupów. Czytaj więcej »

  • Lidl obchodzi Międzynarodowy Dzień Równej Płacy

    Poniedziałek, 16 września 2024

    18 września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Równej Płacy, który w każdej firmie powinien być świętowany cały rok. Wie o tym Lidl Polska, który stosuje sprawiedliwą politykę wynagrodzeniową. Sieć chce również promować dobre praktyki na polskim rynku, dlatego od 2019 wraz z partnerem merytorycznym – firmą doradczą Korn Ferry – przyznaje firmom nagrodę honorową... Czytaj więcej »

  • Azjatycka misa różności z pieczonym łososiem, pita z falafelem lub argentyńskie empanadas, czyli chrupiące pierogi – to zaledwie przedsmak długiej listy przepisów, które w XXI sezonie Doradcy Smaku zaprezentuje widzom Michel Moran. Tradycyjnie w programie zobaczymy także produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, bez których trudno wyobrazić sobie doskonałą kuchnię i... Czytaj więcej »

  • Producenci piwa są świadomi potencjalnych zagrożeń wynikających z nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Dlatego, zrzeszeni w ZPPP Browary Polskie, prowadzą regularne działania, ukierunkowane na kształtowanie odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji napojów alkoholowych oraz ograniczenie dostępu do nich osobom, które nie powinny ich spożywać, tj. kierowcom, kobietom w ciąży oraz... Czytaj więcej »

  • 10 września odbyła się kolejna edycja warsztatów z cyklu „Masterclass”. Tym razem Hochland Professional zaprosił na warsztaty prowadzone przez Alona Thana i dedykowane Sushi Masterom, a także przez cukiernika Mariusza Góreckiego, który pokazał uczestnikom, jak smakuje japońska kuchnia w wersji deserowej. Czytaj więcej »

  • Na początku sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt wielowymiarowej współpracy Orbit® Refreshers i popularnej artystki młodego pokolenia, która została twarzą kultowej marki. Czytaj więcej »

  • Cukry Nyskie, obchodzące w tym roku swoje 75-lecie, intensywnie rozwijają swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Czytaj więcej »

  • Podróż przez historię czekolady

    Wtorek, 10 września 2024

    4 września Fabryka Czekolady E.Wedel otworzyła swoje drzwi dla wszystkich, oferując wyjątkowe doświadczenie, które zabiera odwiedzających w podróż przez historię, smaki i tajniki produkcji czekolady. Czytaj więcej »

  • W odpowiedzi na rosnącą popularność produktów warzywnych PR Łosoś, firma z 70-cio letnią tradycją stworzyła nową markę – Plantujemy. Czytaj więcej »

  • Fanta® i Warner Bros. Pictures łączą siły, aby dostarczyć konsumentom smak „nie z tej ziemi” za sprawą limitowanej edycji Fanta® Beetlejuice Zero. Czytaj więcej »

  • Marka SCHULSTAD kontynuuje promocję nowych bułek do hot dogów francuskich. BŁONNIKOWEJ i PEŁNOZIARNISTEJ. Czytaj więcej »

  • Sukces Sertop!

    Wtorek, 10 września 2024

    Sertop Sp. z o.o. po raz kolejny znalazł się w gronie laureatów Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Czytaj więcej »

  • W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych produktów spożywczych w Polsce. To doskonała okazja, by przypomnieć sobie jak powstała jego, niezmieniona do dziś, receptura. Dla wielbicieli Kieleckiego jest to też po prostu pretekst do świętowania i cieszenia się ogromnym sukcesem, jaki odniósł on... Czytaj więcej »

  • Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby i... Czytaj więcej »

  • Już ponad 360 rolników i lokalnych producentów żywności dostarcza swoje produkty do sklepów Carrefour w Polsce. Bezpośredni zakup wyrobów pochodzących z małych i średnich gospodarstw lub manufaktur, zlokalizowanych nie dalej niż 70 km od sklepu, pozwala nie tylko zachować ich najwyższą jakość, świeżość i smak, ale także ma wpływ na redukcję śladu węglowego w łańcuchu... Czytaj więcej »

  • Lidl poszukuje ponad tysiąca pracowników

    Poniedziałek, 09 września 2024

    Już dziś, 9 września, rusza kampania rekrutacyjna Lidl Polska, dzięki której ponad tysiąc osób ma szansę na stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy. Sieć w ten sposób poszukuje głównie pracowników do swoich sklepów i magazynów na terenie całej Polski. Kampania potrwa 4 tygodnie, a jej hasło brzmi: „Pewna praca. Od lat. Na lata”. Czytaj więcej »

  • Prawie co czwarty uczeń jeszcze nie wie, gdzie chciałby kontynuować naukę po ukończeniu szkoły średniej (23,8%), a na pytanie „Gdzie chciał(a)byś pracować po ukończeniu edukacji?” 34,5% odpowiedziało „trudno powiedzieć / jeszcze nie wiem”, wynika z badań [1] przeprowadzonych pod koniec 2023 r. Wybór ścieżki rozwoju i kariery zawodowej są ważnymi decyzjami dla... Czytaj więcej »

więcej artykułów