Z rynku FMCG

  • Sieć hurtowni MAKRO Polska rusza z nową odsłoną bezpłatnych spotkań edukacyjnych Mikser Kulinarny, organizowanych w ramach programu Szef dla Młodych Talentów. Oprócz uczestnictwa w warsztatach oraz prelekcjach, uczniowie szkół gastronomicznych mogą wziąć udział w rywalizacji do Ogólnopolskiego Testu Kulinarnego – konkursu w formie edukacyjnej ścieżki wyzwań. Pierwsze... Czytaj więcej »

  • W dniach 16-20 lutego 2020 r., w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, odbyły się międzynarodowe targi Gulfood, jedno z największych wydarzeń branży spożywczej na świecie. W tym roku odbyła się jubileuszowa 25 edycja targów. W ramach realizacji działań promujących polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa po raz czwarty... Czytaj więcej »

  • Polski producent lodów – PPL Koral – hucznie świętował rozpoczęcie kolejnego, już 41 sezonu w swojej długiej historii. Tegoroczne logo marki ma nowe hasło: „Anytime,Anyplace”, czyli „o każdym czasie i w każdym miejscu”, które obok „Zawsze jest pora na lody Koral” będzie charakteryzowało firmę i jej produkty w tegorocznych działaniach marketingowych. W nowym... Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka już od 25 lat dba o jak najwyższą satysfakcję swoich klientów, będąc pionierem w zakresie standardów jakości obsługi. Kolejnym krokiem jest wprowadzanie w Polsce stanowiska Rzecznika Klienta, które obejmie Magdalena Koralewska z misją wspierania klientów Biedronki. To pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie... Czytaj więcej »

  • Ruszyła 3. edycja programu „Ubrania od Serca” organizowanego przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. Akcja charytatywna ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu wymarzonych ubrań. Dzięki wsparciu Polaków, którzy w okresie od marca do końca maja sięgną po... Czytaj więcej »

  • Europejski Zielony Ład, którego plan został przedstawiony przez Komisję Europejską pod koniec grudnia minionego roku, ma pomóc walczyć ze zmianami klimatu. Zakłada m.in. ograniczenie zużycia środków ochrony roślin, nawozów, antybiotyków, a także podniesienie warunków dobrostanu zwierząt. Można powiedzieć, że europejskich, a zatem i polskich rolników, czeka prawdziwa... Czytaj więcej »

  • Strategia dla natury

    Poniedziałek, 24 lutego 2020

    Dbałość o środowisko naturalne staje się dziś jednym z najbardziej pożądanych elementów działalności firm. Aby znaleźć się na podium i stać się prawdziwym liderem wyznaczającym trendy niezbędny jest tzw. zrównoważony rozwój. Od lat stanowi on DNA marki Bonduelle. Do swojej strategii firma wprowadza właśnie politykę B!PACT, która wzmocni jej starania o tworzenie... Czytaj więcej »

  • Amerykańska organizacja charytatywna – Dom Ronalda McDonalda w Kentucky – korzysta z bezprzewodowego systemu monitorowania temperatury od firmy Blulog w celu zapewnienia odpowiedniej temperatury żywności przechowywanej w lodówkach i zamrażarkach. Czytaj więcej »

  • FRoSTA po raz kolejny charytatywnie angażuje się w działania na rzecz oceanów. W ubiegły weekend na Zimowym Narodowym stanął Food Truck marki, w którym zbierano środki na rzecz organizacji Parley for the Oceans zajmującej się oczyszczaniem akwenów morskich. Czytaj więcej »

  • Firma Maspex od stycznia br. współpracuje z Nestlé Waters w zakresie partnerstwa dystrybucyjnego i produkcyjnego w celu obecności marki NESTEA na rynku polskim. Maspex współpracuje z Nestlé Waters także w zakresie dystrybucji produktów na innych rynkach. Czytaj więcej »

  • Polacy coraz chętniej wybierają ulubione produkty McDonald’s z dostawą do domu. Od 2017 roku sieć zrealizowała już 2 mln zamówień z dowozem i stale poszerza zasięg działalności. Od 20 lutego do grona miast objętych usługą McDelivery dołącza Radom. Czytaj więcej »

  • Sukces PepsiCo w Top Employers Polska

    Środa, 19 lutego 2020

    Atrakcyjne warunki pracy, wielokulturowa i międzynarodowa atmosfera czy równe traktowanie pracowników to klucz do stworzenia otwartej i przyjaznej organizacji, w której pracownicy dobrze się czują. Takim miejscem pracy jest właśnie PepsiCo Consulting Polska, gdzie pracownicy znajdują możliwości rozwoju zawodowego, widzą wpływ realizacji swoich zadań na funkcjonowanie dużej i... Czytaj więcej »

  • Rodzinne ferie z marką Familijne

    Środa, 19 lutego 2020

    Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” Radia Zet, będzie towarzyszyć narciarzom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. W ramach współpracy partnerskiej zaplanowano m.in. emisje jingli sponsorskich na antenie radia oraz sampling produktowy i branding w strefach... Czytaj więcej »

  • Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka Zwrotka Ż” to akcja marki, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania tych najbardziej ekologicznych opakowań, w jakich dostępne jest piwo. Czytaj więcej »

  • Zimowy Stock Polska

    Środa, 19 lutego 2020

    Zimno, cieplej… gorąco! W tym roku ciężko o zimowy klimat, bo pogoda płata figle. Dla tych, którzy tęsknią za zimową aurą, Stock Polska stworzył klimatyczne strefy w najpopularniejszych zimowych miejscówkach. Zarówno na warszawskim Zimowym Narodowym, jak i w górskich kurortach można spróbować różnorodnych drinków na bazie Żołądkowej Gorzkiej, Żołądkowej Kolonialnej... Czytaj więcej »

  • W lutym ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W akcji przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro-influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, aplikacjach oraz na portalach... Czytaj więcej »

  • Na zaproszenie zarządu Modern Expo Group – jako redakcja miesięcznika Hurt & Detal – odwiedziliśmy główną siedzibę firmy w Łucku (Ukraina), gdzie mieliśmy niebywałą okazję uczestnictwa w przygotowaniach firmy do międzynarodowych targów retailu EuroShop, które odbywają się od 16 do 20 lutego 2020 roku w Dusseldorfie. Podczas spotkania – Prezes Zarządu, Pan Petro Pylypiuk... Czytaj więcej »

  • 16 stycznia br. Cykoria S.A. uczestniczyła w Polskiej Wystawie Gospodarczej „Od COP do Gospodarki 4.0”, oficjalnie otwartej przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę. Podczas wydarzenia osiągnięcia i innowacyjność zaprezentowało ponad 100 polskich producentów. Czytaj więcej »

  • Zmiany w portfolio ZT „Kruszwica”

    Środa, 19 lutego 2020

    Optima to najmłodsza, najbardziej innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się marka w segmencie margaryn zdrowotnych. Z myślą o konsumentach i dbaniu o środowisko w styczniu 2020 marka ukazała się w nowym, bardziej przyjaznym środowisku opakowaniu. Obecne opakowania w 100% nadają się do recyklingu, zawierają 30% mniej plastiku, a 53% materiału kubka pochodzi z recyklingu. Czytaj więcej »

  • Czekoladki „Fantazja Mintu”, „Fantazja Deserowa” i „Fantazja Koktajlowa” produkowane przez ZPC „Bałtyk” zadebiutowały na arenie międzynarodowej. Gdańska fabryka czekolady zaprezentowała je podczas światowych targów słodyczy ISM 2020 w Niemczech. Nowa kolekcja jest rozwinięciem kultowej serii czekoladek „Fantazja” produkowanej w Gdańsku od ponad 20 lat. Czytaj więcej »

  • Ewa Chodakowska i Ania Starmach – dwie mistrzynie w swoich dziedzinach – łączą siły i wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności, doświadczenie oraz ogromne zasięgi w mediach społecznościowych zamierzają na każdym możliwym poziomie wspierać wszystkich, którzy wspólnie z nimi zdecydują się przejść na „zdrową stronę mocy". Czytaj więcej »

  • Śliwka Nałęczowska ogłasza trzecią edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku pasjonaci grafiki (amatorzy i profesjonaliści) mają za zadanie zaprojektować plakat inspirując się hasłem: „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”. Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski i Beata Śliwińska „Barrakuz”. Projekty można przesyłać od... Czytaj więcej »

  • Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, całkowicie wynajął obiekty zrealizowane w ramach pierwszego etapu budowy City Logistics Wrocław I. Na ponad 36 700 m kw. powierzchni ulokowały się przede wszystkim firmy z sektora logistyczno-dystrybucyjnego. Teraz deweloper rusza z budową kolejnych o powierzchni odpowiednio 11 300 i 10 900 m kw. Ich oddanie planowane jest... Czytaj więcej »

  • W najbliższy weekend 21-23 lutego marka Familijne zaprasza do Białki Tatrzańskiej na wielki finał akcji „Start do nart” z Radiem ZET. Jako sponsor całego cyklu wydarzeń, Familijne towarzyszą rodzinom od początku ferii, zapewniając szereg atrakcji na stokach narciarskich w zimowych miejscowościach. Czytaj więcej »

  • Stare, ludowe porzekadło mówi, że Ci, którzy w Tłusty Czwartek odmówią sobie pączka nie będą mieć szczęścia. Jeżeli jednak dałoby się liczbę zjedzonych słodkich wypieków, przekuć na wspomniane szczęście Polacy byliby zdecydowanie na szczycie, bowiem to właśnie my pochłaniamy tego dnia około 100 milionów pączków! Jak więc do tego szczególnego dnia przygotowują... Czytaj więcej »

  • Firma DHL Parcel zdobyła certyfikację Top Employer, plasując się tym samym w gronie najlepszych pracodawców w kraju. Wyniki niezależnego badania Top Employers Institue wykazały, że firma zapewnia swoim pracownikom optymalne warunki zatrudnienia i w wyjątkowy sposób dba o ich rozwój w wymiarze zawodowym i osobistym. Czytaj więcej »

  • Centrum Handlowe Auchan Sosnowiec rozszerza portfolio najemców oferujących usługi. Pod koniec stycznia do tego grona dołączyło biuro podróży TUI, które zajęło lokal o powierzchni blisko 50 mkw. Za komercjalizację Centrum Handlowego Auchan Sosnowiec odpowiada Ceetrus Polska. Czytaj więcej »

  • Dieta bogata w składniki odżywcze jest podstawą w walce z niedoskonałościami skóry. Aby mieć piękną i promienną cerę, należy przede wszystkim dobrać codzienny jadłospis do indywidualnych potrzeb organizmu. Niektóre produkty spożywcze mają bowiem specjalne właściwości, które pomagają uporać się z rozszerzonymi porami, nadmiernym wydzielaniem serum czy różnego typu... Czytaj więcej »

  • „TofiTo” z Bałtyku na urodzinach Gdyni

    Poniedziałek, 17 lutego 2020

    „TofiTo” – cukierki toffi w czekoladzie z Fabryki Czekolady „Bałtyk” zagościły na urodzinach Gdyni. Z okazji jubileuszu miasta firma przygotowała swoje stoisko z gorącą czekoladą, czekoladami, pralinkami, orzechami i batonami. Czytaj więcej »

  • Sertop z certyfikatami jakości

    Poniedziałek, 17 lutego 2020

    Tyski producent serków topionych i smażonych otrzymał kolejne certyfikaty dla swoich produktów. Kapituła Znaku „Jakość Tradycja” z dnia 20 stycznia 2020 r. przyznała na okres trzech lat firmie Sertop uprawnienia do oznaczania znakiem „Jakość Tradycja” produktów: „Ser topiony Gouda” oraz „Ser topiony Złoty Ementaler” – Otrzymanie znaku Jakość Tradycja jest... Czytaj więcej »