Z rynku FMCG

  • Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to jakość, która budzi zaufanie... Czytaj więcej »

  • Zakończenie roku szkolnego to czas podsumowań wyników szkolnych, ale także realizacji kolejnej edycji programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Dzięki 8. już odsłonie inicjatywy kolejne tysiące uczniów z całej Polski poznało 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów, dzięki którym będą mogli prawidło dbając o uśmiech również w wakacje! Czytaj więcej »

  • Codziennie miliony Polaków osładzają sobie życie spożywając ogromne ilości cukru w różnej postaci. Przeciętny Polak rocznie je go około 40 kilogramów i to nie tylko słodząc herbatę. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że biały składnik ukryty jest w większości produktów spożywczych, w tym w sokach, jogurtach, ketchupie, wędlinach czy w uwielbianych w sezonie letnim... Czytaj więcej »

  • W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Institute for Scientific Information on Coffee (ISIC) określono, w jaki sposób pandemia COVID-19 i wynikające z niej obostrzenia, wpłynęły na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Niemal dwie trzecie dorosłych (61 proc.) z niepokojem zaobserwowało u siebie spadek nastroju. Dwukrotnie mniej osób (24 proc.) martwiło się, że na ich samopoczuciu... Czytaj więcej »

  • Czy w Polsce mamy rynek alkoholi premium?

    Czwartek, 24 czerwca 2021

    W Polsce z roku na rok wzrasta sprzedaż trunków w wyższej cenie. Pojawiają się nawet opinie o „premiumizacji” rynku alkoholi w Polsce. Ale co to właściwie oznacza? I czy w Polsce za premium uchodzi to samo, co w zachodnich i południowych krajach Europy? Czytaj więcej »

  • 22 czerwca odbyła się konferencja online, mająca na celu podsumowanie realizowanego w Polsce od blisko dwóch lat projektu PROM oraz omówienie proponowanych w jego ramach rozwiązań, ograniczających marnowanie żywności, na wszystkich etapach łańcucha żywnościowego. W konferencji wzięli udział przedstawiciele jednostek realizujących projekt, a także eksperci działający na... Czytaj więcej »

  • Akcja organizowana przez P&G, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce oraz sieć sklepów Kaufland odbyła się już po raz trzeci. W realizację dobroczynnego celu programu realizowanego przez partnerów, zaangażowali się także konsumenci, którzy kupując wybrany produkt P&G takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy w sieciach sklepów Kaufland, pomogli sfinansować posiłki dla... Czytaj więcej »

  • Juhannus, czyli fińska Noc Świętojańska to święto światła i natury. Letnie przesilenie, białe noce, soczysta zieleń natury, polne kwiaty, krystaliczna woda oraz moc zaklęta w ogniu. W tradycyjne obchody, wypadające w sobotę 26 czerwca idealnie wpisuje się nowa Finlandia Botanical, czyli smak naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu.... Czytaj więcej »

  • Dawid Podsiadło, BRODKA, Daria Zawiałow, Vito Bambino i RALPH KAMINSKI – to tylko część artystów, których będzie można usłyszeć podczas sierpniowych koncertów w ramach Męskiego Grania sponsorowanego przez markę Żywiec. Po raz pierwszy w historii na trasie pojawią się aż dwie orkiestry – Męskie Granie Orkiestra 2020 oraz Męskie Granie Orkiestra 2021, której skład... Czytaj więcej »

  • Mózg na home office. Czym go zasilać?

    Poniedziałek, 21 czerwca 2021

    Trwająca od ponad roku epidemia COVID-19 spowodowała istotne zmiany w organizacji pracy wielu z nas. Część firm zdecydowało się przejść na tryb pracy zdalnej. Wiele wskazuje na to, że elastyczność w organizacji pracy pozostanie z nami na dłużej, a wypróbowane w lockdownie rozwiązania zaowocują tym, że niektórzy pracodawcy uczynią z home office stałą formę świadczenia... Czytaj więcej »

  • Już 6000 osób prowadzi swój biznes z uśmiechniętym logotypem Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć w ostatnich latach przeprowadziła szereg zmian – zmodernizowała swoje placówki, wprowadzając zarówno nową wizualizację sklepów, ich wyposażenie oraz oświetlenie, jak i nowości w asortymencie. Sieć skoncentrowała się także na stworzeniu szeregu narzędzi... Czytaj więcej »

  • Nie od dziś wiadomo, że Polacy uwielbiają przekąski. Sięgamy po nie, by sprawić sobie przyjemność lub poprawić nastrój. Są również idealne jako małe co nieco między głównymi posiłkami. Jak wynika z analizy Everli, częściej niż słodycze, Polacy wybierają produkty zdrowe takie jak warzywa i owoce. Jest jednak takie miasto w Polsce, którego mieszkańcy wyjątkowo lubią... Czytaj więcej »

  • Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” została nagrodzona za wyniki finansowe i efektywność biznesową przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Firma otrzymała tytuł „Najbardziej efektywna firma” w województwie świętokrzyskim w ogólnopolskim konkursie „Dobra Firma 2021”. Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska świętując 25-lecie obecności na polskim rynku po raz kolejny angażuje się w pomoc dla najbardziej potrzebujących dzieci i młodzieży. Z okazji jubileuszu firmy, Fundacja Auchan na rzecz młodzieży zorganizowała specjalny urodzinowy nabór projektów na rzecz zdrowia i zdrowego odżywiania, które zgłaszane są przez lokalne stowarzyszenia i fundacje... Czytaj więcej »

  • Hardmade to nowa generacja piwa dla nowego pokolenia młodych dorosłych. Zna swoich ludzi i wie za czym tęsknią, bo... tęskni za tym samym! Jak chcesz to wpadaj na Hardmade City Festival - 5 miast, 5 stref i 5 weekendów pełnych wolności! Zaczynamy już 25 czerwca! Czytaj więcej »

  • Coca-Cola zostaje pierwszym globalnym partnerem wdrożeniowym w projekcie oczyszczania rzek fundacji The Ocean Cleanup. Partnerstwo łączy globalną sieć Coca-Cola z technologią The Ocean Cleanup, wspierając rozwiązania dla 15 rzek na całym świecie, aby zapobiegać przedostawaniu się plastikowych odpadów do oceanów. Czytaj więcej »

  • Nowa inwestycja Carlsberg Polska przyczyniła się do ograniczenia emisji CO2 przez Browar Okocim. To kolejny krok w kierunku realizacji do 2030 r. ambitnych celów strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pn. Together Towards ZERO. W tym roku mijają cztery lata od jej ogłoszenia i wdrożenia. Czytaj więcej »

  • Przedstawiciele dużych koncernów takich jak m.in. Pepsico, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, ogólnopolskich i lokalnych producentów i dystrybutorów - po jednej stronie stadionu, a po drugiej – właściciele sklepów oraz pracownicy Grupy Chorten spotkali się w meczu charytatywnym na rzecz Fundacji „Nie bądź obojętny”. Czytaj więcej »

  • Młodzi ludzie z własnym pomysłem na biznes mogą się już zgłaszać do kolejnej edycji startupowego konkursu Herosi na Starcie. Do wygrania jest nawet 30 tys. zł na rozwój! Wśród korzyści dla uczestników są także profesjonalne warsztaty, program mentoringowy i szansa na wdrożenie projektu w ramach Grupy Eurocash – organizatora konkursu, który za cel stawia sobie rozwijanie... Czytaj więcej »

  • Tygodnik „Polityka” we współpracy z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz dziesiąty przyznał prestiżowe wyróżnienia - Listki CSR. Grupa Ferrero została wyróżniona Białym Listkiem CSR, jako firma, która podejmuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu oraz zaangażowania społecznego. Czytaj więcej »

  • W okolicy Browarów Carlsberg Polska, powstaną nowe projekty z zakresu eko-energii, rewitalizacji zielenii, zdrowia, integracji i działań na rzecz poprawy świadomości ekologicznej – to efekt zakończonej właśnie 8. edycji Programu Grantowego InicJaTyWy. Głosowanie internautów wyłoniło 10 zwycięskich projektów, a ich autorzy – lokalne organizacje i instytucje z Brzeska, Sierpca... Czytaj więcej »

  • Sertop – Forma ma znaczenie

    Piątek, 11 czerwca 2021
  • Auchan Retail Polska inwestuje w energooszczędne rozwiązania i technologie na rzecz zmniejszenia śladu węglowego, wpisując się w transformację energetyczną Auchan w skali globalnej. W projekcie #Auchan2022 zaplanowane zostało obniżenie zużycia energii elektrycznej o 25% w latach 2014 - 2022 oraz zmniejszenie o 20% emisji dwutlenku węgla w transporcie towarów. W podsumowaniu roku... Czytaj więcej »

  • DS Smith, wiodący dostawca przyjaznych środowisku opakowań z tektury falistej, ogłosił dzisiaj szereg ambitnych celów klimatycznych. W ramach tzw. Science Based Target* do 2030 roku firma zredukuje o 40% (w porównaniu z poziomami z 2019 roku) emisję dwutlenku węgla przypadającą na tonę produktu. Firma zobowiązała się także do osiągnięcia do 2050 roku zerowego poziomu emisji... Czytaj więcej »

  • Trzy najbardziej wartościowe lokalne aktywności dostaną wsparcie finansowe w kwocie 3000 zł w ramach inicjatywy DOBRE DZIAŁANIA. Program, organizowany przez czołowego producenta cukru Diamant, startuje w czerwcu i potrwa kilka kolejnych miesięcy. Czytaj więcej »

  • W XV edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu najcenniejszych polskich marek Żubrówka zdecydowanie zwyciężyła w kategorii napojów alkoholowych, łącznie z piwem. Należąca do oferty CEDC legendarna polska wódka zajęła również trzecie miejsce wśród wszystkich marek w branży spożywczej. Czytaj więcej »

  • 23 czerwca zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim wyjątkowe święto, które co roku budzi wiele pozytywnych emocji. Dzień Ojca, bo o nim mowa, to czas, aby każdy wraz z Oreo mógł podziękować tacie za obecność i obdarzyć go ciepłymi uczuciami. Z okazji nadchodzącego wydarzenia, marka prezentuje własny sposób na wspólne świętowanie i zaskakuje konsumentów dostępem do... Czytaj więcej »

  • Moja mocna strona to… – jedno zdanie, które można dokończyć na wiele sposobów. Mimo to, duża część kobiet ma z tym problem. Marka Fantasia jest głęboko przekonana o tym, że każda z nas ma swoją #mojakobiecamoc, jednak często nie potrafi odpowiednio jej określić lub boi się o niej mówić. Dlatego w tym roku marka Fantasia łączy swoje siły z Akademią Mocy Kobiet w... Czytaj więcej »

  • Celebrowanie okazji i dostarczanie sobie przyjemności, wyrafinowana przekąska, multisensoryczne doświadczenia. Maksyma „lody dla ochłody” wydaje się być dziś dalece niewystarczająca, bo lody z typowo letniego przysmaku pretendują do deseru serwowanego nie tylko w upalne dni. Trendy kształtują potrzeby konsumenckie, którymi podążają technolodzy z działu R&D firmy Wedel,... Czytaj więcej »

  • Hochland na Festiwalu Grilla

    Wtorek, 08 czerwca 2021

    Niespełna dwa tygodnie pozostały do prawdopodobnie najbardziej spektakularnego wydarzenia kulinarnego tego lata, jakim niewątpliwie będzie „Festiwal Grilla 2021” w Czeladzi. Hochland jest Partnerem tego wydarzenia ze swoją ofertą grillową. Znany wielkopolski szef kuchni Patryk Dziamski będzie przygotowywał burgera z medalionem grillowym oraz sałatę letnią na fecie sałatkowej. Czytaj więcej »

więcej artykułów