Z rynku FMCG

  • Flagowy sklep marki Ploom w Centrum Handlowym Westfield Arkadia zmienia na wiosnę scenografię. Wszystko to z okazji wprowadzenia na rynek limitowanej edycji podgrzewacza wkładów tytoniowych Ploom X, który można kupić w odcieniu Bronze Glaze. Z tej okazji marka zaprosiła odwiedzających do dyskusji o modzie i designie oraz o trendach modowych sezonu wiosennego. Czytaj więcej »

  • Fabryka serków i jogurtów Danone w Bieruniu nawiązała strategiczną współpracę z Politechniką Śląską otwierając nowe możliwości dla studentów oraz integrując świat biznesu z nauką. Jej kluczowym celem jest objęcie patronatem kierunku kształcenia Zarządzanie i Inżynieria Produkcji prowadzonym na Wydziale Inżynierii Materiałowej oraz Zarządzania i Organizacji. Inicjatywa... Czytaj więcej »

  • 16 maja 2024 roku w eleganckich wnętrzach hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyła się 7 edycja Międzynarodowego Festiwalu Wina organizowanego przez firmę TiM S.A. Czytaj więcej »

  • Systematyczne spożywanie fermentowanych produktów mlecznych może zmniejszać ryzyko wystąpienia nowotworu piersi u kobiet po menopauzie - takie wnioski płyną z prowadzonych w ostatnich latach badań naukowych. Czytaj więcej »

  • Stokrotka gotowa na Dzień Dziecka!

    Poniedziałek, 20 maja 2024

    W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka Stokrotka rozpoczyna nową akcję. W poniedziałek, 20 maja, w ofercie sieci sklepów pojawiły się zestawy Lego. Osoby korzystające z programu lojalnościowego w aplikacji Nasza Stokrotka będą mogły kupić je ze specjalnymi rabatami. By tak się stało, wystarczy wymienić zbierane w czasie zakupów punkty, czyli Płatki, na promocyjne kupony. Czytaj więcej »

  • Carrefour - kosmetyki minimum 75% taniej

    Poniedziałek, 20 maja 2024

    Carrefour Polska obniża cenę ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Już w najbliższy poniedziałek 20 maja, w ponad 100 sklepach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami drogeryjnymi o minimalnej wartości 200 zł, które będzie można kupić za 50 złotych. Koszyki podzielone zostaną na te z produktami dla niej, dla... Czytaj więcej »

  • W polskiej branży mięsnej coraz większy nacisk kładziony jest na jakość, bezpieczeństwo i wartości odżywcze produktów mięsnych. W obliczu rosnącej świadomości konsumentów oraz wymogów prawnych, Polska stoi na czele wprowadzania innowacji i najlepszych praktyk w produkcji mięsa. 14 maja w ramach jednej z najważniejszych branżowych konferencji MEATing 2024 Związek POLSKIE... Czytaj więcej »

  • Wytrawna mówczyni czy wytworny słuchacz? „Wydziarany” kumpel czy elegantka zza baru? Powściągliwa artystka czy showman? Mistrz smaku, a może ceremonii? Czy istnieje ideał barmana lub barmanki? Prawdopodobnie nie, ale wkrótce dowiemy się, kto jest najlepszy w Polsce w tym fachu. World Class przedstawia 12 półfinalistów tegorocznej krajowej edycji konkursu, wśród których... Czytaj więcej »

  • Przedstawiciele branży mleczarskiej będą mogli zaprezentować swoje produkty na targach POLAGRA nie ponosząc za to żadnych kosztów. To wszystko dzięki współpracy Polskiej Izby Mleka z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Czytaj więcej »

  • Zgodnie z obietnicami, Intermarché prężnie rozwija działalność w Zielonej Górze. 16 maja br. (czwartek) miało miejsce otwarcie trzeciego supermarketu sieci w mieście. Klientów w dniu otwarcia przywitały specjalne atrakcje i rabaty. Nowa placówka mieści się przy ul. Makowej 14, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu,... Czytaj więcej »

  • Z najnowszego badania opinii publicznej wynika, że ponad 69 proc. respondentów uznaje pszczoły za zwierzęta wymagające największej ochrony w Polsce, a niemal trzy czwarte (75 proc.) wyraża sympatię wobec tych owadów. Jednocześnie istnieje potrzeba zwiększenia edukacji na temat pszczół oraz realizacji programów, mających na celu ich ochronę. Program „Z Kujawskim pomagamy... Czytaj więcej »

  • Szypułka prawdę powie!

    Środa, 15 maja 2024

    Truskawki to ulubiony, najbardziej oczekiwany i regularnie fałszowany owoc. W tym sezonie proceder nie słabnie. Dlaczego? Ponad połowa (60%) Polaków deklaruje chęć częstszych zakupów polskich owoców i warzyw. To efekt rolniczych protestów, po których wzrosło zainteresowanie jakością tego, co kupujemy i jemy. Czytaj więcej »

  • Doskonałej jakości cukier Diamant powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To nie tylko zasługa producenta, czyli firmy Pfeifer & Langen Polska, i jego szczególnej dbałości o standardy, ale także ponad ośmiu tysięcy plantatorów, z którymi przedsiębiorstwo współpracuje. Ich zaangażowanie i wiedza w połączeniu ze wsparciem merytorycznym firmy, składają się na... Czytaj więcej »

  • Browar Okocim opublikował pierwszy Lokalny Raport Wpływu za 2023 rok. Raport adresuje wnioski ze zrealizowanego dialogu społecznego i w nowatorski sposób podsumowuje działania środowiskowe oraz społeczne Browaru. Czytaj więcej »

  • W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to ważny element kultury organizacyjnej Lidl Polska. Firma, wraz z partnerem merytorycznym – firmą doradczą Korn Ferry – po raz szósty zaprasza przedsiębiorstwa, które prowadzą zrównoważoną politykę... Czytaj więcej »

  • Firma Auchan Polska rozpoczęła realizację drugiego etapu programu „Partnerzy w dekarbonizacji 2030” – unikatowej w skali branży inicjatywy, której celem jest zaangażowanie dostawców we wspólną dekarbonizację łańcucha wartości i tworzenie niskoemisyjnej oferty produktowej. Zainicjowany w 2023 r. program ma zachęcać partnerów Auchan do wdrażania praktyk przyjaznych... Czytaj więcej »

  • Żywiec Zdrój rozpoczyna nowy projekt odtwarzania mokradeł „Kropla do kropli” i zobowiązuje się pięciokrotnie zwiększyć ilość dotychczas odnawianych dzięki działaniom „Po stronie natury” zasobów wody. Firma dąży do zwiększenia w 2030 roku dostępności wody[1] dla lokalnych społeczności w miejscach prowadzenia działalności[2] aż 2,5-krotnie. Zobowiązanie zostało... Czytaj więcej »

  • Carrefour poszerza dostępność usługi szybkich przekazów pieniężnych MoneyGram, umożliwiając klientom łatwe i bezpieczne transakcje zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Usługa dostępna jest już w ponad 40 sklepach sieci Carrefour, a do końca czerwca planowane jest uruchomienie usługi we wszystkich hipermarketach Carrefour w Polsce. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała IV edycja flagowego programu Kinley, stworzonego przez system firm Coca-Cola. Jego celem jest promowanie sztuki tworzenia koktajli i moktajli, szczególnie tych na bazie produktów marki. Na pasjonatów miksologii czeka możliwość uczestnictwa w warsztatach, które rozwiną umiejętności niezbędne za barem i zainspirują kreatywność. Najlepsi barmani mogą... Czytaj więcej »

  • Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, w kwietniu br. wprowadził do swoich sklepów niecodzienną promocję. Chodzi o “koszyki niespodzianki”, w których klienci mogli w ciemno kupić produkty warte nawet 10 razy więcej. Już w najbliższy piątek 10 maja, rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 1000 nowych koszyków z tajemniczą... Czytaj więcej »

  • Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Czytaj więcej »

  • Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny znalazła się na prestiżowej liście 50 najlepszych pracodawców tygodnika „Wprost”. Zestawienie to ma na celu wyróżnienie polskich firm, które oferują najbardziej stabilne warunki zatrudnienia i troszczą się o swoich pracowników w trudnych czasach wojny za wschodnią granicą oraz inflacji. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska wierzy, że każdy z nas może wnieść swój wkład w zrównoważony rozwój, dlatego sieć angażuje swoich klientów, dostawców, pracowników i partnerów w działania na rzecz pozytywnych zmian ekologicznych i społecznych. „Zaangażowanie w dialog” to jeden z sześciu filarów strategii CSR Lidla. Czytaj więcej »

  • Uniwersalna mieszanka przypraw VEGETA to prawdziwa ikona smaku, bez której nie wyobrażamy sobie codziennego gotowania. Potwierdzają to najnowsze dane NIQ Retail Indeks, według których VEGETA zajmuje pierwsze miejsce pod względem wielkości sprzedaży w Europie*. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji... Czytaj więcej »

  • Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla... Czytaj więcej »

  • Truskawki - ulubione owoce Polaków

    Wtorek, 30 kwietnia 2024

    Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników? Czytaj więcej »

  • Jak podwoić liczbę placówek handlowych w zaledwie 5 lat? Na to pytanie z pewnością zna odpowiedź polska sieć Rabat Detal, która właśnie ogłosiła otwarcie swojego 3-tysięcznego sklepu. Czytaj więcej »

  • PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w ścisłym centrum Warszawy rozwożąc napoje i przekąski w bezemisyjnych ciężarówkach. Działanie to wpisuje się w realizację strategicznej transformacji firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju pep+. Nowe samochody dostawcze oznaczone logotypem pep+ obsługiwane są przez ID Logistics Polska. Nowe auta nie generują spalin ani hałasu, co wpływa... Czytaj więcej »

  • Aż 5. dobrych praktyk Ferrero, zostało umieszczone w tegorocznej edycji raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. To najważniejsza cykliczna publikacja FOB, wydawana nieprzerwanie od 2002 roku. Raport jest przeglądem aktywności firm, które zgłosiły swoje działania w zakresie CSR, oraz podsumowuje najważniejsze kwestie związane z... Czytaj więcej »

więcej artykułów