Z rynku FMCG

  • Wina lodowe są unikatowe nie tylko ze względu na metodę produkcji, ale również wyjątkowy smak. Od kilku lat z powodzeniem produkuje się je również w Polsce. Czytaj więcej »

  • Już 21 i 22 stycznia będziemy mieli okazję do celebrowania dwóch wspaniałych świąt – Dnia Babci i Dnia Dziadka! To idealna okazja do tego, by podziękować im za ich troskę i opiekę. Lidl przygotował specjalną ofertę, w której znajdziemy m.in. słodkości, piękne kwiaty, a także zabawne akcesoria, które z pewnością ucieszą naszych bliskich. Oferta dostępna będzie od... Czytaj więcej »

  • Marka Dettol uzyskała laboratoryjne potwierdzenie skuteczności swoich produktów przeciwko wirusowi SARS CoV-2, wywołującemu chorobę COVID-19. Badania zostały przeprowadzone przez Microbac Laboratories na zlecenie marki należącej do Reckitt Benckiser. Produkty do dezynfekcji powierzchni marki Dettol zabijają 99,9% bakterii, grzybów i wirusów[1] w tym wirusa SARS-CoV-2[2] i mogą być... Czytaj więcej »

  • EKO kuchnia HELIO Natura

    Wtorek, 19 stycznia 2021

    Smaczniej, zdrowiej, bez sztucznych dodatków i konserwantów… W nowym roku dbaj o zdrowie i wybieraj sprawdzone, w 100% naturalne produkty – jak pochodzące z polskich upraw ekologicznych – najwyższej jakości bakalie HELIO Natura z certyfikatem AGRO BIO TEST. Czytaj więcej »

  • Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem... Czytaj więcej »

  • Podjęcie decyzji zakupowej to złożony i wieloaspektowy proces. Dlatego tak istotne znaczenie mają działania marketingowe odpowiadające aktualnym trendom i oczekiwaniom konsumenckim, mogą one bowiem efektywnie zwiększać rotację. Bonduelle – warzywny ekspert od pokoleń, buduje silną wartość marki, nie tylko poprzez dostarczanie jakościowych produktów, ale też inspirującego i... Czytaj więcej »

  • Netto w trosce o seniorów

    Wtorek, 19 stycznia 2021

    Już niebawem będziemy świętować Dzień Babci i Dziadka. Z pomocą przydatnych akcesoriów z najnowszej oferty Netto troska o zdrowie, dobre samopoczucie oraz stworzenie bardziej bezpiecznej i dopasowanej do potrzeb starszych osób przestrzeni mogą być niezwykle proste. Pomyślmy o tym przy okazji tego wyjątkowego święta. Czytaj więcej »

  • Polacy nie doceniają ryb z Bałtyku

    Wtorek, 19 stycznia 2021

    Statystyczny Polak zjada rocznie ok. 14,5 kg ryb, czyli nawet trzykrotnie mniej niż mieszkańcy krajów śródziemnomorskich. Co istotne, rzadko też sięgamy po ryby z Bałtyku. Rodzime gatunki, takie jak śledź, szprot, flądra, łosoś, turbot czy sandacz, częściej trafiają na stoły w Skandynawii czy Europie Zachodniej, gdzie są lubiane i cenione przez konsumentów ze względu na... Czytaj więcej »

  • Produkty wysokoproteinowe od MLEKOVITY

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    Wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych jest to, by zadbać o swoją sylwetkę i kondycję. Zwiększając aktywność fizyczną należy pamiętać, by wesprzeć ją wysokobiałkową dietą – organizm w czasie wzmożonej aktywności potrzebuje bowiem więcej białka. Tym, którzy w nowym roku planują rozpocząć regularne ćwiczenia lub zwiększyć intensywność treningów,... Czytaj więcej »

  • Za nami kolejna edycja wielkiej loterii Almette. Tegoroczny sukces akcji przekroczył najśmielsze oczekiwania! Miłośnicy Almette z całej Polski wzięli udział w zabawie, w której do wygrania były codzienne nagrody pieniężne i nagroda główna – urządzony „pod klucz” ekologiczny dom w sercu Tatr z widokiem na Giewont. Tym razem szczęście uśmiechnęło się do pani Anety... Czytaj więcej »

  • Hochland dzieli się tym, co dobre!

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    Już po raz 4. z rzędu marka Hochland rozpocznie rok od wielkiej loterii. W lutym 2021 roku wystartuje promocja, w której konsumenci będą mogli wygrać w głównym losowaniu 5 x 100 000 zł, a dodatkowo każdego dnia 5 x 1 000 zł. Czytaj więcej »

  • Nowe opakowania kaw zbożowych marki Inka

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    Inka to niekwestionowana ikona wśród rodzimych marek, zna ją każdy, kto w Polsce robi zakupy. To synonim kategorii kaw zbożowych, który od zawsze zajmuje pozycję lidera rynku. Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena wystartowała z mocną kampanią TV wystrzałowej Oranżady Hellena Party. Reklamy marki są pełne gwiazd – występują w nich popularne artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel oraz bezapelacyjna gwiazda każdej imprezy… Oranżada Hellena Party. W największej kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci piosenkarki przytaczają liczne... Czytaj więcej »

  • Unilever wprowadza na polski rynek produkty marki The Vegetarian Butcher, które już w połowie stycznia trafiły na półki sieci sklepów Biedronka. Czytaj więcej »

  • Ewa Wachowicz „na żywo” dla Appetity

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    21 grudnia marka Appetita zorganizowała przedświąteczne spotkanie „na żywo” z Ewą Wachowicz, ekspertką dobrego smaku i stylu. W trakcie wydarzenia smakosze ryb i wszyscy poszukujący kulinarnych inspiracji mieli okazję poznać patenty i triki przygotowania idealnego śledzia. Czytaj więcej »

  • Już na majówkę 2021 roku będzie można wypić pierwsze z czterech najlepszych piw domowych w Polsce wybranych w konkursie „Niech świat pozna Twoje piwo!”. Warzeniem według receptur piwowarów domowych zajmie się rzemieślniczy Browar PINTA, a sprzedażą na terenie całego kraju Lidl Polska. Czytaj więcej »

  • Sertop - Czy moda na mleko przemija?

    Środa, 13 stycznia 2021

    Mleko było, jest i będzie na śniadaniowym stole. Podobnie jest z przetworami mleczarskimi choćby z takimi jak sery topione. Czy jest to trend, który nie przemija? Czytaj więcej »

  • Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera. Przekazane przez markę 50 tysięcy złotych pozwoliło wolontariuszom Stowarzyszenia mali bracia Ubogich dostarczyć posiłki wszystkim podopiecznym,... Czytaj więcej »

  • Nowy Rok to czas, kiedy planujemy wprowadzić zmiany w naszym stylu życia, by zachować zdrowie na długo. Takim noworocznym zamierzeniem może być np. zadbanie o kondycję serca dzięki lepszemu odżywianiu się. Jest to niezwykle istotne, gdyż choroby układu krążenia stanowią główną przyczynę zgonów w naszym kraju. Czytaj więcej »

  • Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję w całej Polsce, w związku z czym proponuje przedsiębiorcom nowe formuły współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché. Trzy, nowe elastyczne modele partnerstw gwarantują właścicielom sklepów zachowanie niezależności oraz samodzielnego podejmowania decyzji związanych z przyszłością prowadzonego biznesu. Przedsiębiorca może zyskać... Czytaj więcej »

  • Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w szerokiej dystrybucji za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych w Polsce w 2020 roku. O tym, kto zostanie wyróżniony,... Czytaj więcej »

  • Niedoskonałe buraki na Ryneczku Lidla

    Poniedziałek, 11 stycznia 2021

    Lidl Polska zawsze podkreśla, że wspiera polskich producentów żywności. Sieć właśnie wykupiła część „niedoskonałych” buraków, o których media informowały w ubiegłym tygodniu. W ten sposób rolnik ograniczy straty finansowe, a Lidl Polska, oprócz wsparcia dostawcy, zrealizuje kolejne działanie w duchu zero waste. Czytaj więcej »

  • Miniony rok zdominowany przez pracę zdalną, odbił się nie tylko na kondycji psychicznej wielu Polaków, ale również na ich masie ciała. Według szacunków w czasie kwarantanny, przybieraliśmy średnio na wadze nawet pół kilo tygodniowo. Jak pokazały wyniki badania Dailyfruits, zrealizowanego w pierwszej połowie 2020 roku, aż 40% pracujących Polaków miało nieprawidłową masę... Czytaj więcej »

  • Nowy Rok to dla konsumentów idealny moment na zmiany. To czas, gdy wprowadzają oni modyfikacje w swoich jadłospisach, zaczynają praktykować różnorodne diety i szukają nowych rozwiązań kulinarnych. W tym roku marka Violife zachęca do przyłączenia się do akcji Veganuary. Jest to brytyjska inicjatywa, która ma na celu popularyzację diety wegańskiej na całym świecie. Także w... Czytaj więcej »

  • Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl – tak można podsumować loterię „Leć z łaciatym po nagrody do domu”. Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. złotych. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była... Czytaj więcej »

  • 125 webinarów, w których udział wzięło ponad 23 000 uczestników. Niemal 12 500 przeszkolonych on-line nowo zatrudnionych pracowników handlu różnego szczebla, ponad 1 600 uczestników warsztatów stacjonarnych (jeszcze przed pandemią) oraz więcej niż 21 000 stałych użytkowników platformy e-learningowej i ponad 130 000 wykonanych kursów e-learningowych. Akademia Umiejętności... Czytaj więcej »

  • Oryginalna wedlowska czekolada, niebiańskie pianki Ptasie Mleczko®, kultowy baton Pawełek, czy niepowtarzalny Torcik Wedlowski – to tylko część czekoladowych przyjemności, które zawdzięczamy E.Wedel już od 170 lat! Początki polskiej marki sięgają połowy XIX wieku, kiedy Karol Wedel otworzył pierwszą firmową cukiernię oraz małą przyzakładową manufakturę czekolady w... Czytaj więcej »

  • 4 stycznia w sklepach Netto ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej. To kontynuacja cieszącego się ogromną popularnością programu „Mistrzowska akcja w Netto” skierowanego do osób ceniących wysokiej jakości akcesoria kuchenne. Czytaj więcej »

  • Narodziny dziecka to jeden z najważniejszych momentów w życiu każdej rodziny. Dlatego Biedronka wspiera rodziców w pierwszych chwilach po przyjściu na świat ich maluszków „Paczką powitalną Dada”. W 2021 roku rusza nowa edycja tej kampanii. Od początku trwania akcji sieć przekazała paczki rodzicom ponad 60 tysięcy dzieci na terenie całej Polski. Czytaj więcej »

  • Wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych jest to, by zadbać o swoją sylwetkę i kondycję. Zwiększając aktywność fizyczną należy pamiętać, by wesprzeć ją wysokobiałkową dietą – organizm w czasie wzmożonej aktywności potrzebuje bowiem więcej białka. Tym, którzy w nowym roku planują rozpocząć regularne ćwiczenia lub zwiększyć intensywność treningów,... Czytaj więcej »

więcej artykułów