Wywiady

  • Perfetti Van Melle to globalny lider w branży słodyczy, oferujący takie marki, jak Mentos czy Chupa Chups. O wyzwaniach, sukcesach firmy, strategiach zrównoważonego rozwoju oraz innowacjach w branży słodyczy ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w Perfetti Van Melle, rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz programu Gabinet Spożywczy – oraz Michał Siwek, Head of... Czytaj więcej »

  • W obliczu rosnących wyzwań klimatycznych zrównoważony rozwój przestaje być jedynie deklaracją – staje się planem działania. Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której aspekty omawiają Agata Koppa, Dyrektorka ds. ESG & Corporate Affairs, oraz Teresa Aldea, Kierowniczka ds. Zrównoważonego Rozwoju w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE - Wydajność i wysoki standard

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet CARE Czytaj więcej »

  • Marki, które inwestują w zrównoważony łańcuch dostaw, tworzą przyszłość, w której etyka i ekologia idą w parze z bieżącymi trendami. „Powód jest napisany na etykiecie” – to najnowsza kampania Foxy, w której marka pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic dotyczących produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet. O komunikacji oraz podejściu... Czytaj więcej »

  • Duma z bogatej tradycji i kultowych przysmaków, jak krem Nutella czy pralinki Ferrero Rocher, nie oznacza, że Ferrero przestanie zaskakiwać miliony swoich fanów w Polsce i na całym świecie. Dlatego firma nieustannie poszerza ofertę, pozwalając konsumentom znajdować ich ulubione smaki w nowych odsłonach. O wyjątkowości oferty, zmianach w trendach konsumenckich oraz strategii... Czytaj więcej »

  • SC JOHNSON ochroni przed insektami

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Łukasz Wesołowski, Senior Retail Account Manager, SC Johnson Czytaj więcej »

  • Strategia Bakallandu – trendy i nowości

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Sylwia Kowalska, Brand Manager w FoodWell Czytaj więcej »

  • Cymes: czas na zmiany

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Marka Cymes – od lat znana z produkcji świeżych, naturalnych i bogatych w wartości odżywcze soków – przechodzi rebranding. Obejmuje on m.in. identyfikację wizualną, działania wspierające markę, a także nową ofertę produktową. O procesie opowiada Konrad Jędrzejak, Senior Brand Manager marki Cymes Tłocznia. Czytaj więcej »

  • W warszawskim Centrum Expo XXI miały miejsce największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet. Wśród wystawców nie zabrakło stoiska Hochland Professional, działu oferującego produkty i profesjonalne rozwiązania przeznaczone dla branży HoReCa. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • JBB Bałdyga inspiruje do eksperymentowania

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    JBB Bałdyga, jeden z czołowych producentów wędlin w Polsce, przechodzi rebranding i szykuje się na sezon grillowy. O swojej ofercie i planowanych działaniach opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »

  • Znalezienie dostawcy, który nie tylko dowozi, ale i realnie wspiera rozwój biznesu, wydaje się niemal niemożliwe. A jednak – Pilot International od 25 lat pokazuje, że się da. I to jak! Obsługują kilkadziesiąt rynków i dystrybuują marki globalnych graczy. Jak to zrobili? Co stoi za ich sukcesem? O tym, jak działa firma, która „nigdy nie zostawia handlowca samego z problemem”... Czytaj więcej »

  • Ambra: wrażliwość na potrzeby konsumenta

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Rynek wina staje dziś przed wieloma wyzwaniami – konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie, a jednocześnie Polacy są coraz bardziej świadomi i poszukują nowych smaków oraz wartości. Aby branża mogła dalej się rozwijać, musi odnaleźć się w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i dostarczyć nowych impulsów wzrostu. O tym, jak Ambra odpowiada na potrzeby współczesnych... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Anny Anusiak, Dyrektor Marketingu w firmie Bewa, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

  • Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • Schweppes – synonim orzeźwienia

    Wtorek, 11 marca 2025

    Paweł Wałach, Senior Marketing Manager Poland & CEE, Suntory Beverage & Food Poland. Czytaj więcej »

  • Wciąż zmieniające się potrzeby konsumentów sprawiają, że rynek napojów energetycznych dynamicznie się rozwija. XL Energy to firma, która całkowicie spełnia stale rosnące oczekiwania konsumentów. O planach rozwojowych na 2025 rok oraz rozbudowie portfolio opowiada Grzegorz Fijał – Brand Manager w XL Energy. Czytaj więcej »

  • Hortex: podążając za trendami

    Wtorek, 11 marca 2025

    Od ponad 70 lat produkty Hortex goszczą na polskich stołach i pomagają w przygotowaniu zdrowych posiłków. Przy tworzeniu nowych, wyjątkowych pozycji marka kieruje się tradycją, ale jednocześnie czerpie inspiracje z nowoczesnych trendów. O nowej kampanii, sile brandu, działaniach społecznych i planach na przyszłość opowiada Urszula Bonecka, Marketing Director marki Hortex. Czytaj więcej »

  • Tymbark – tradycja i innowacje

    Wtorek, 11 marca 2025

    Tradycja, innowacje i odpowiedzialność społeczna – to filary, na których opiera się sukces marki Tymbark. Rzecznik Prasowy Grupy Maspex, Daniel Karaś, opowiada o planach marki na nadchodzący rok, propozycjach i nowościach produktowych idealnych na wielkanocne stoły oraz 25 latach rozwoju Pucharu Tymbarku – największego w Europie turnieju piłki nożnej dla dzieci. Czytaj więcej »

  • Wysoka jakość, wygoda i zróżnicowane smaki, a do tego wyrafinowane doznania – rynek alkoholi w Polsce kształtują zmieniające się preferencje konsumentów. W związku z tym wybór pozycji do portfolio wymaga szczegółowej analizy rynku. O selekcji marek, trendach wpływających na branżę alkoholi, nowych projektach i kierunkach rozwoju opowiada Robert Walewski, Dyrektor Generalny... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Katarzyny Jezierskiej, Dyrektor Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Abris Capital zapewnia wsparcie strategiczne i wiedzę operacyjną średnim przedsiębiorstwom, pomagając im wdrożyć regulacje z zakresu zrównoważonej transformacji. O świadomości przedstawicieli Rad Nadzorczych na ten temat, ich kluczowej roli w kontekście ESG oraz aspektach inwestowania w spółki skoncentrowane na tym obszarze opowiada Monika Nachyła – partner w funduszu Abris... Czytaj więcej »

  • Firma Profi od ponad 30 lat jest obecna na rynku żywności w Polsce. Jako lider w kategorii pasztetów[1] oraz twórca sukcesu marki JemyJemy, konsekwentnie rozwija ofertę, dostosowując ją do zmieniających się oczekiwań konsumentów. O rozwoju marki JemyJemy i odpowiedziach na trendy rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim, Prezesem Zarządu w Profi S.A. Czytaj więcej »

  • Wino z najwyższej półki

    Czwartek, 13 lutego 2025

    Wywiad z Tomaszem Głoskowskim, Dyrektorem Generalnym firmy Partner Center. Czytaj więcej »

  • Polski Holding Rybny to jedna z najciekawszych inicjatyw ostatnich lat w branży spożywczej. Powstał niespełna dwa lata temu, a już zdążył nadać branży świeże spojrzenie i sporo nowej energii. O realizacji celów, procesie rebrandingu flagowej marki EvraFish oraz rozwoju oferty opowiada Iwona Pik, Członek Zarządu Polskiego Holdingu Rybnego. Czytaj więcej »

  • Projekt Bliżej Hochland Polska

    Czwartek, 13 lutego 2025

    Już po raz siódmy firma Hochland Polska przeprowadziła badanie zadowolenia z podejmowanych przez nią inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Beskidzki – jakość, smak, tradycja

    Czwartek, 13 lutego 2025

    Wielozadaniowy, jeden z najzdrowszych, pełen wartości odżywczych, pozbawiony substancji konserwujących i produkowany od prawie stu lat z surowców pochodzących od polskich rolników – mowa o oleju Beskidzkim, który zdecydowanie wyróżnia się na półce sklepowej. O jego walorach, sposobach wykorzystania i planach marki na 2025 rok opowiada Agnieszka Kamieńska, Brand Manager w... Czytaj więcej »

  • Grupa Maspex to nie tylko firma z bardzo szerokim portfolio, ale też towarzysz i współtwórca trendów, jakie cały czas obserwujemy na rynku spożywczym. Najbliższy rok będzie pełen nowości i innowacji, które z pewnością wpłyną na rozwój marek producenta. O aktualnych działaniach i planach na przyszłość opowiada Daniel Karaś, Rzecznik Prasowy Grupy Maspex. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar, kieruje Katarzyna Jastrzębska. Czytaj więcej »

  • Klient w centrum zainteresowania

    Czwartek, 30 stycznia 2025

    W rozmowie z Dyrektorką Departamentu Usług Karoliną Fijołek-Gajewską dowiemy się, jakie są główne priorytety MediaMarkt w kontekście podnoszenia satysfakcji klientów, jakie cele firma stawia sobie w ramach gospodarki obiegu zamkniętego oraz jakie nowe inicjatywy i udogodnienia wprowadza, aby uczynić zakupy jeszcze bardziej przyjaznymi i wygodnymi. Czytaj więcej »

  • Jakie regały wybrać do sklepu spożywczego?

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Super Sklep jest programem edukacyjnym skierowanym przede wszystkim do detalistów, ale także sieci handlowych, branży retail, a także wszystkich zainteresowanych handlem. Odcinki dostępne są na kanale YouTube SpożywczaTV i są źródłem informacji na temat zarządzania placówką oraz jej przestrzenią, aby osiągnąć sukces sprzedażowy. Czytaj więcej »

więcej artykułów