Wywiady

  • Od klasyki do innowacyjnych oraz zaskakujących konceptów i smaków – marka Soplica stale zaskakuje konsumentów ofertą dopasowaną do ich preferencji. O pozycji brandu, strategii oraz wyjątkowej współpracy opowiada Monika Melnicka, Marketing Manager marki Soplica w CEDC International. Czytaj więcej »

  • Na początku XX wieku mały sklep kolonialny na Śląsku Cieszyńskim wprowadzał lokalnych mieszkańców w świat egzotycznych smaków kawy i herbaty. Dziś czwarte pokolenie rodziny Mokrysz współtworzy międzynarodowy koncern FMCG, który nie tylko eksportuje produkty do ponad 75 krajów, ale też wyznacza nowe trendy w branży. Czytaj więcej »

  • Polacy uwielbiają kawę, a w ostatnich latach stają się coraz bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. O zmieniających się preferencjach klientów, prowadzonych działaniach i planach na przyszłość opowiada Eliza Godzimirska, Dyrektorka Marketingu w Tchibo Warszawa. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Anny Rozdolskiej, Trade Marketing Managera w Sonko, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

  • Nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem budowy innowacyjnej oferty – zarówno jeśli chodzi o produkty, ale też usługi. Platformy zakupów online, aplikacje mobilne, ekspresowe dostawy – to wszystko tworzone jest w oparciu o potrzeby współczesnego, bardzo wymagającego klienta. O trendach na rynku i obecnych działaniach opowiada Krzysztof Włodarski, Project Manager... Czytaj więcej »

  • Image Recognition by Asseco zostało wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy poziom kontroli ekspozycji produktów. Nowe zastosowanie zostało docenione pod kątem innowacyjności i uzyskało nagrodę Złota Innowacja 2024. O działaniu planogramów, możliwościach systemu, korzyściach oraz wdrożeniu opowiada Katarzyna Żądło, Koordynator Sprzedaży i Wdrożeń w... Czytaj więcej »

  • Gibar – w odpowiedzi na trendy

    Środa, 13 listopada 2024

    Innowacyjne produkty zmieniają rynek FMCG w Polsce. A konsumenci stale ich oczekują – w szczególności w kategorii słodyczy. O nowatorskich rozwiązaniach, trendach, a także rynkowych nagrodach rozmawiamy z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu w firmie Gibar. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE & Italy w McCORMICK Polska, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Hochland Polska – wzorem poprzednich lat – celebruje jubileusze swoich pracowników. Na specjalnie zorganizowanych uroczystych spotkaniach firma podziękowała tym, którzy w Hochland spędzili znaczną część swojego życia, a także właśnie kończą swoją zawodową przygodę. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • House of Angostura świętuje jubileusz 200-lecia!

    Czwartek, 10 października 2024

    Terrence Bharath S.C., Prezes Zarządu House of Angostura, specjalnie dla czytelników miesięcznika Hurt & Detal – w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym – opowiada o wydarzeniach związanych z jubileuszem 200-lecia marki, limitowanych edycjach produktów, dziedzictwie kulturowym, a także zrównoważonym rozwoju produkcji bittersów i rumu. Czytaj więcej »

  • Wywiad z Januszem Cieplińskim, Prezesem MAGO

    Czwartek, 10 października 2024

    Historia MAGO to opowieść o tym, jak z potrzeby i pomysłu można stworzyć przedsiębiorstwo o międzynarodowych zasięgach, innowacyjnej ofercie oraz z ciągłą perspektywą rozwoju. O tym jak obecnie wyglądają realia branży retail, a także o zmianach jakie przez lata przeszła firma, opowiada Prezes MAGO – Janusz Ciepliński. Czytaj więcej »

  • Przyszłość franczyzy

    Czwartek, 10 października 2024

    Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • ABRAMCZYK – bogactwo ryb

    Czwartek, 10 października 2024

    Dieta bogata w ryby to trend, który w Polsce nabiera rozpędu. A siły dodaje mu powszechna troska o zdrowie i świadome wybory konsumentów. O przyszłości kategorii opowiada Michał Abramczyk, Wiceprezes Zarządu rodzinnej firmy ABRAMCZYK. Czytaj więcej »

  • JNT Group: gotowi na sezon

    Czwartek, 10 października 2024

    Sezon jesienno-zimowy to czas, gdy znacząco wzrasta popyt na grzańce. Ale nie tylko! Cała kategoria win ma teraz wiele do zaoferowania polskiemu konsumentowi. O trendach i najgorętszych propozycjach na chłodniejsze dni opowiada Monika Szymaszek, Dyrektor Generalny JNT Group. Czytaj więcej »

  • Hochland w akcji „Na straży czystej Ziemi”

    Czwartek, 10 października 2024

    W Polsce Sprzątanie Świata odbywa się zwykle w trzeci weekend września i angażuje setki tysięcy wolontariuszy, którzy zbierają i segregują odpady. Hochland Polska, podobnie jak w ubiegłym roku, przyłączył się do akcji Fundacji Nasza Ziemia pod hasłem „Na straży czystej Ziemi” zorganizowanej 18 i 20 września w dwóch lokalizacjach, w których firma posiada zakłady... Czytaj więcej »

  • Fast food zdefiniowany na… zdrowo

    Czwartek, 10 października 2024

    W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty z wysoką zawartością białka, firma Cedrob Foods wprowadziła do swojej oferty nową linię Duda High Protein. O projekcie i założeniach, realizacji także od strony technicznej oraz procesie produkcji i największych wyzwaniach opowiada Renata Nowak, główna technolog w Cedrob Foods. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Huberta Błaszczaka, Marketing Managera w Atlanta Poland, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • MAGO: 35 lat rozwoju

    Wtorek, 08 października 2024

    Historia MAGO to opowieść o tym, jak z potrzeby i pomysłu można stworzyć przedsiębiorstwo o międzynarodowych zasięgach, innowacyjnej ofercie oraz z ciągłą perspektywą rozwoju. O tym jak obecnie wyglądają realia branży retail, a także o zmianach jakie przez lata przeszła firma, opowiada Prezes MAGO – Janusz Ciepliński. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Bartłomieja Tarłowskiego, Menadżera ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej w Intermarché kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Bycie blisko klientów to cel, który przyświeca Stokrotce już od 30 lat. Dzięki temu sieć wciąż się rozwija, otwiera nowe placówki i dostosowuje się do potrzeb konsumentów. O początkach i współczesnych wyzwaniach rozmawiamy z Mirosławem Wawryszczukiem, Dyrektorem sprzedaży i marketingu, Członkiem zarządu Stokrotki. Czytaj więcej »

  • Startuje 9. edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1 000 zł. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Profi S.A. „wyznaczamy trendy”

    Wtorek, 10 września 2024

    Lider w kategorii pasztetów i kreator rynku dań gotowych – mowa o firmie Profi, która dzięki nieustannemu poszukiwaniu nowych możliwości stale się rozwija. O podejmowanych działaniach i planach opowiada Krzysztof Stojanowski, Prezes Zarządu w firmie Profi S.A. Czytaj więcej »

  • Agnieszka Koc, Dyrektorka ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Jeronimo Martins Polska w rozmowie z Kariną Ostatek, Regional Senior Marketing Manager z firmy SIG oraz z Michałem Siwkiem, Head of Decarbonization & Biodiversity Product w BNP Paribas Bank Polska. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE – jakość i rozwój

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Ostatnie lata pokazały, że w kwestii bezpieczeństwa i jakości produktów Polacy są coraz bardziej wymagający. Artykuły higieniczne są szczególną kategorią, która towarzyszy nam każdego dnia. O obecnych standardach i specyfice segmentu opowiadają Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager kategorii ręczników papierowych Velvet oraz Magdalena Bartoszuk, Brand Manager kategorii... Czytaj więcej »

  • Świeżość, nowoczesność i skuteczność

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Wywiad z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, Lakma Strefa Czytaj więcej »

  • Zrównoważony rozwój w Hochland Polska

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Jak co roku Hochland Polska przygotował raport na temat zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z pięciu głównych filarów strategii firmy. Publikacja obejmuje działania w obszarze ESG w roku 2023. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Sonko – na śniadanie i do plecaka

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Wywiad z Anną Rozdolską, Trade Marketing Manager w firmie Sonko Czytaj więcej »

  • Polskie owoce są w naszym DNA

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Polska jest jednym z europejskich liderów w produkcji owoców, m.in. jabłek, porzeczek, agrestu czy truskawek. Surowce te stanowią doskonałą bazę do przetworów, w tym wyrobu wina. Zajmuje się tym DiWine – polska manufaktura, która wytwarza wino wyłącznie na bazie rodzimych plonów. Z właścicielami Beatą Iwańczyk-Bańcerowską oraz Marcinem Bańcerowskim rozmawiała Joanna... Czytaj więcej »

  • Świat marki MAOAM

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    MAOAM to marka, która w kategorii gum rozpuszczalnych nie ma sobie równych. Oferuje szerokie portfolio, które dodatkowo co chwila zaskakuje nowymi smakami i formatami. Dlaczego są gwarancją rotacji w sklepie? O ofercie, sprzedaży i komunikacji marketingowej opowiada Marzena Sadurska, Manager Brand Marketing w Haribo. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Marcina Jakubczaka, Export Managera w Mattoni 1873 a.s. kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

więcej artykułów