• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 31 stycznia 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Żabka nagrodziła swoich franczyzobiorców

Żabka nagrodziła swoich franczyzobiorców

W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców. 8 regionalnych zwycięzców z tytułem Mistrz Jakości ogłoszonych zostało podczas uroczystej Gali.

Firmy nie planują inwestycji. Tylko 6% liczy na większą sprzedaż

Firmy nie planują inwestycji. Tylko 6% liczy na większą sprzedaż

Główny odczyt Barometru EFL na I kwartał 2023 roku wynosi 48,5 pkt. i jest o 1,3 pkt. wyższy niż poprzedni pomiar. Warto dodać, że w całym 2022 roku nie było ani jednego wyniku, który...

W tym roku esklepy będą kontynuować walkę z kryzysem i recesją

W tym roku e-sklepy będą kontynuować walkę z kryzysem i recesją

Mimo trudności oraz wielu wyzwań, sektor e-commerce w Polsce odnotował w ubiegłym roku wzrost o niemal 20%. Jak wynika z raportu Strategy&Polska, łączny obrót uczestników e-handlu osiągnie...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Herbapol-Lublin S.A. umacnia swoją pozycję w kanale HoReCa

    Herbapol-Lublin S.A. złożył najkorzystniejszą ofertę na...

  • Eurocash zamierza do 2030 r. zmniejszyć emisję CO2

    Grupa Eurocash podpisała z bankiem HSBC w Polsce umowę na...

  • W 2023 r. rolników czekają problemy z regulowaniem zobowiązań

    Eksperci prognozują, że wiosną przybędzie dłużników w...

Handel

  • Prawie 11 mld dolarów na startupy rolnicze

    Inwestorzy wybierają bezpieczeństwo żywnościowe...

  • Panattoni kupuje grunty w okolicy Piaseczna przy węźle DK7/S8

    Panattoni zakupił ponad 4 ha gruntu i wkrótce rozpocznie...

  • ZPPHiU apeluje o dialog na temat Kodeksu Dobrych Praktyk

    Kluczowe dla budowania zdrowych relacji na linii właściciele...

  • Polacy chcą gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online

    Jak wynika z badania Santander Consumer Banku „Polaków...

  • Nowoczesna franczyza. Czy warto skorzystać?

    Franczyza to dla detalistów wsparcie w coraz szerszym...

Z rynku FMCG

  • Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

    Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym?...

  • Lidl zebrał ponad 4 mln zł na cel 31. Finału WOŚP

    ieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP...

  • Przekaż żappsy i wesprzyj 31. Finał WOŚP

    Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej...

  • 100 proc. odpadów z zakładów Nestlé trafia do odzysku

    Odpady z siedmiu zakładów Nestlé – w Kaliszu, Kargowej...

  • MAKRO wystartowało z cyklem edukacyjnym „Ciao Italia” dla restauratorów

    Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej. Pierwsze spotkanie odbyło...

Nowości

  • Majonez Kielecki z oliwkami – Śródziemnomorski twist

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem, producent legendarnego...

  • Zmiana mleka modyfikowanego w diecie dziecka

    Nestlé radzi jak zrobić to dobrze...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Koreańskie marynaty O’Food w ofercie DeCare

    De Care powiększyła właśnie swoje portfolio o nowe produkty...

  • Sos Kielecki Chrzanowy – wyrazisty dodatek

    Czasami szukamy oryginalnych, nowych dodatków, aby...

Marketing

  • E-commerce i marketing 2023 – trendy i wyzwania

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – na co dzień i od święta

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • Klienci stacji paliw mają wysoką świadomością ekologiczną

Opakowania

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

  • Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią Ariel

    Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na...

Gospodarka

  • Przedsiębiorcy oczekują stabilności prawa

    W 2023 roku przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim...

  • Spowolnienie gospodarcze może wymusić na firmach restrukturyzację zatrudnienia

    Sytuacja na rynku pracy będzie jednak mocno...

  • Co czeka polskie MŚP w 2023 roku?

    Małe i średnie przedsiębiorstwa częściej niż śledzeniem...

  • Ceny transferowe coraz częściej na celowniku fiskusa

    Podatnicy wciąż mają duży problem...

  • 1/3 małych firm w Polsce prowadzą kobiety

    Skłania je przede wszystkim chęć niezależności...

Kampanie i Promocje

  • „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie” kampania serków wiejskich Almette z Cleo

    Intensywna kampania serków wiejskich Almette z Cleo...

  • Robbie Williams: „Zagadka rozwiązana! Jestem nowym głosem Felixa

    Nestlé Purina ogłasza, że Robbie Williams nagrał zupełnie...

  • Wyjątkowa promocja Biedronki. Przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt 60% taniej

    Cel 31. Finału, czyli zbiórkę pieniędzy na...

  • Sery z Goliszewa ruszają z EPICKĄ kampanią

    Wysoka jakość, wieloletnia tradycja, oryginalne receptury i...

  • Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój w 5. rocznicę zobowiązań z COP24.

    „Z NATURY DLA NATURY”...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022

Wywiady

  • Wiele pracy i serca wkładamy w rozwój Prostych Historii

    Rozmowa z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex ...

  • Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska

    „Almette chroni łąki”...

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Rozmowa z Izabellą Maczkowską-Ciborowską, Dyrektor...

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica

    Rok 2022 potwierdził mocną pozycję Piątnicy na rynku...

  • Rewolucja w handlu z AI

    Wywiad z Piotrem Łapińskim, Image Recognition Product...

Technologia

  • UE coraz bliżej wdrożenia przepisów regulujących sztuczną inteligencję

    Ich brak stanowi barierę rozwoju dla innowacyjnych...

  • Handel będzie coraz więcej inwestował w automatyzację

    Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022...

  • Niemal połowa seniorów robi zakupy przez internet

    Raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia...

  • 98% przedstawicieli MŚP planuje informatyzować wybrane obszary swoich firm

    Zwiększenie poziomu automatyzacji i cyfryzacji jest konieczne...

  • Rewolucja w handlu z AI

    Wywiad z Piotrem Łapińskim, Image Recognition Product...

Konkursy

  • „Velvet – z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie” - ogólnopolska loteria Velvet CARE

    Ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju...

  • Ruszył konkurs „Kozel Mix”! Czesław Mozil inspiruje do miksowania piw

    25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Aktywacja piwa...

  • Purina uruchamia konkurs BetterWithPets

    Purina, wiodący producent karmy dla zwierząt, uruchomiła...

  • Loteria Velvet „Z troską o naturę, z korzyścią dla ciebie”

    Graj o codzienną wygraną aż o 3 000 zł! ...

  • Marka WINIARY startuje z kolejną edycją konkursu konsumenckiego „Drugie życie słoika”

    Święta w duchu zero waste? To możliwe! Marka WINIARY...

Drogeria

  • Harper Hygienics. Firma z dobrą energią

    W 2023 roku 100% energii wykorzystywanej przez Harper Hygienics...

  • Akcja charytatywna Viledy zakończona sukcesem!

    Finał akcji Vileda N1ECH SIĘ LICZY...

  • Loteria Velvet „Z troską o naturę, z korzyścią dla ciebie”

    Graj o codzienną wygraną aż o 3 000 zł! ...

  • Bobini – Dziecięca Marka Roku 2022

    Nagrodzono zespół Global Cosmed za produkty dziecięce o...

  • Nowe trendy na rynku chemii gospodarczej

    Z roku na rok rośnie świadomość dotycząca produktów...

Kategorie produktów

  • Orient po polsku

    Smaki rodem z dalekiej Azji są stałym elementem gastronomii w...

  • Tłusty Czwartek: kawa, herbata i coś na słodko…

    Kawa i herbata to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. A...

  • Nowe trendy czy klasyka?

    Konsumenci poszczególnych kategorii tego segmentu...

  • Zakupy pełne miłości, czyli WALENTYNKI w sklepie

    Czekoladki, kwiaty, kosmetyki, alkohol, świece… W walentynki...

  • Karnawał 2023

    Gorączka sylwestrowej nocy tanecznym krokiem wprowadziła nas...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.