• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Poniedziałek, 12 maja 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Henkel zaprezentował wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał br.

Henkel zaprezentował wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał br.

„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i niepewność na światowych rynkach. Cele wyznaczone na obecny rok obrotowy pozostają niezmienione i nadal oczekujemy dalszego wzrostu...

Przedsiębiorcy żyją w stanie niepewności

Przedsiębiorcy żyją w stanie niepewności

W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej spadła o ponad 2% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Znawcy tematu zwracają uwagę na...

Sieci handlowe wydają coraz więcej  gazetek z promocjami

Sieci handlowe wydają coraz więcej gazetek z promocjami

W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6% więcej gazetek z promocjami niż rok wcześniej. Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. opublikowały ich o 8,1% mniej niż na...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Nowi dyrektorzy fabryk Mondelez Polska

    Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...

  • Rozwijaj biznes w Arabii Saudyjskiej – szkolenie dla eksporterów
  • Badanie SW Research - seniorzy chcą pozostawać aktywnymi zawodowo

    71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...

Handel

  • Panattoni wybuduje gigantyczne centrum dystrybucyjne dla Media Expert

Shop Doctor

  • Jak skutecznie wykorzystać materiały POS, by zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

Z rynku FMCG

  • Pudliszki i Morliny z grillową aktywacją dla konsumentów

    Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...

  • Jason Momoa i Nuii ruszają w kolejną przygodę!

    Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...

  • „Małe gesty wielki wpływ” kampania Auchan i Fundacji Donateo

    Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...

  • Dzień Ziemi w Hochland Polska

    22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...

  • Kaucja.pl nawiązuje współpracę z TOMRA Collection Polska

    Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...

Nowości

  • Nowe smaki kuleczkowych lodów Mini Melts inspirowane czekoladą Wedla!

    E.Wedel i Mini Melts po raz pierwszy łączą swoje siły...

  • Wcale nie słodzimy, że jest pyszna!

    Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...

  • Cappy Lemonade już na polskim rynku

    Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...

  • Smaczne, sycące i łatwe w przygotowaniu. Poznaj nowe smaki VEGETA Noodles

    Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...

  • O PLUS BLIŻEJ CELU!

    Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...

Franczyza

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

  • Rynek franczyzowy już nie jest taki łatwy

    Od ubiegłego roku franczyzowych sklepów spożywczych jest...

Wywiady

  • Przyszłość logistyki w retailu według CHEP

    Michał Osuch, Retail & Asset Senior Manager Poland & Baltics...

  • Perfetti Van Melle – przyszłość słodyczy w Polsce

    Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...

  • Carlsberg Polska: zrównoważony rozwój to filar naszej strategii

    Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...

  • Velvet CARE - Wydajność i wysoki standard

    Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...

  • Odpowiedzialne wybory na wyciągnięcie ręki – Foxy inspiruje do świadomej konsumpcji

    Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...

Raporty

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Rynek napojów w Polsce

    Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...

  • Alkohole i napoje na święta

    W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...

  • Wytrawne Boże Narodzenie

    Wędliny, sałatki, karp smażony lub w galarecie, przeróżne...

Nowoczesny Retail

  • Materiały POS – rozwiązania, korzyści i zastosowanie

    Rozmowa z Ewą Stankiewicz, wspólniczką firmy Edelweiss...

  • Jakie formaty sklepów zdominują rynek?

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Jakie regały wybrać do sklepu spożywczego?

    Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...

  • Kaufland rozwija usługę K-Scan

    Samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego...

  • Cena na półce inna niż przy kasie? Cyfryzacja pomaga sklepom rozwiązać ten problem

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
  • HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
  • HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
  • HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
  • HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
  • HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024

Kampanie i Promocje

  • Carrefour i PAYBACK świętują pierwszy rok współpracy

    Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...

  • Wsparcie sprzedaży detalicznej – jak może w niej pomóc kampania konsumencka?

    W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...

  • Tankując zyskujesz tańsze zakupy w Carrefour

    Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...

  • Wsparcie sprzedaży detalicznej – jak może w niej pomóc kampania konsumencka?

    W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...

  • Rusza nowa odsłona kampanii śmietanki Łaciatej

    „Nieźle zamieszaj w kuchni!”...

Gospodarka

  • Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE

    Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...

  • Co drugi Polak uważa, że obecnie jest w dobrej kondycji finansowej

    Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...

  • Poland in Focus – nowa inicjatywa Rafała Brzoski i Atlantic Council

    Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...

  • Tylko część firm działa na rzecz równości płci

    Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...

  • Niewyspany pracownik. Straty gospodarki i pracodawców sięgają nawet 9 mld złotych rocznie

    Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...

Opakowania

  • Stella Artois w nowym opakowaniu

    Rynek piwa w Polsce dynamicznie się zmienia, a premiumizacja...

  • Zrównoważone zmiany Krüger

    Kisiele Krüger Yummy! zmieniają format saszetki na mniejszy. ...

  • Papierowe saszetki z cukrem Diamant zgodne z unijnymi przepisami

    nie są objęte zakazami i nadal z powodzeniem mogą być...

  • DS Smith uruchamia nową usługę wspierającą firmy recyklingu opakowań

    DS Smith Recycling Evaluation Service...

  • Biedronka już z 31 milionami opakowań z obiegu zamkniętego i międzynarodową nagrodą!

    Kartony trafiające z produktami ...

Komentarz Branżowy

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

  • Colian: Miniony rok był dla Colian okresem intensywnej pracy

    „Pomimo wyzwań nie zboczyliśmy z obranego kursu...

Drogeria

  • Kraków z 5. drogerią dm

    Największa drogeria w Europie umacnia się w stolicy...

  • BOOSTER płyn do prania firan

    Przeznaczony jest do stosowania zarówno w pralkach...

  • Apart – Dla Ciebie bardziej!

    Marka Apart prężnie kontynuuje strategię rozwoju kategorii...

  • Nowa jakość prania z kapsułkami MILL!

    Sięgnij po 5-komorowe kapsułki z perełkami zmiękczającymi...

  • Velvet COMFORT 200 listków – komfort i wydajność

    Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to...

Kategorie produktów

  • Dania gotowe i mrożone – wygoda i smak

    Konsumenci oczekują wygodnych rozwiązań kulinarnych, które...

  • Papierosy – jaka jest przyszłość branży tytoniowej?

    Tradycyjne papierosy stopniowo ustępują miejsca nowoczesnym...

  • Słodkie trendy odpowiedzią na potrzeby konsumentów

    Słodycze od zawsze były synonimem przyjemności i nagrody...

  • W aromacie poranka – kawa i herbata na polskim stole

    Kawa i herbata towarzyszą konsumentom o każdej porze dnia –...

  • Familijne, w wersji premium czy na patyku?

    Co druga złotówka wydawana przez Polaków na produkty z...

Technologia

  • InPost stworzył spersonalizowany system identyfikacji dźwiękowej

    Pozwoli rozpoznać markę z zamkniętymi oczami...

  • Lidl rozpoczął komunikację z klientami sieci na WhatsAppie

    Lidl Polska uruchomił nowy kanał komunikacji na platformie...

  • Jak elektroniczne etykiety cenowe zmieniają sklepy

    Ekologiczne i efektywne, czy drogie i zbędne ...

  • Technologie wspierające system kaucyjny

    Od 1 października 2025 roku w Polsce zacznie obowiązywać...

  • Carrefour wdraża kody 2D w swojej marce własnej

    Technologia kodów 2D stwarza nowe możliwości ...

Konkursy i loterie

  • Żywiec stworzył własne trampki! Można je zdobyć w nowej loterii

    Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła...

  • Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz

    Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake:...

  • Zasmakuj wiosny z Tymbarkiem i graj o wyjątkowe nagrody!

    Wiosna z Tymbarkiem smakuje lepiej! Sięgając po produkty...

  • Odkryj autentyczny smak włoskiego pomidora – loteria CIRIO!

    Od 5 maja do 29 czerwca br. NORTH COAST zaprosi konsumentów do...

  • ZaFUNduj sobie nagrody z Chupa Chups

    Chupa Chups zaprasza do udziału w wyjątkowej loterii, która...

Obiektyw na handel

  • Dubaj – miasto luksusu, nowoczesności i handlu

    Dubaj – tydzień w Zjednoczonych Emiratach Arabskich...

  • Greenpoint: czy to wciąż polska dzielnica Nowego Jorku?

    Przez dziesięciolecia nazywany „Małą Polską”...

  • Wenecja – miasto na wodzie

    Handel w historycznej części metropolii odbywa się w...

  • Miasto Rodos – na greckiej wyspie Rodos

    Mieszkańcy robią zakupy w większych supermarketach bądź...

  • Olbia – brama Sardynii

    Olbia to drugie pod względem wielkości miasto zlokalizowane w...

Marketing

  • Marka Helcom stawia na marketing

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail - Relacja z wydarzenia i wyniki 6. edycji konkursu

Auto

  • PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.