• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 02 lutego 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
CocaCola HBC Polska z nową dyrektorką generalną

Coca-Cola HBC Polska z nową dyrektorką generalną

Od 1 lutego 2023 r. stanowisko dyrektorki generalnej dla Polski i krajów bałtyckich w Coca-Cola HBC objęła Ruža Tomić Fontana. W obowiązkach zastąpiła Jaaka Mikkela, który po czterech i...

Frankowicze odetchną z ulgą. Kurs franka w tym roku ma być stabilny

Frankowicze odetchną z ulgą. Kurs franka w tym roku ma być stabilny

Jak przewiduje Jarosław Kosaty, ekonomista w Departamencie Analiz Ekonomicznych Santander Bank Polska, na koniec czerwca br. kurs franka szwajcarskiego powinien wynieść 4,67 zł.

DANONE przekazał 111 mln zł na projekty społeczne

DANONE przekazał 111 mln zł na projekty społeczne

Dyrektor Generalny grupy spółek DANONE Paweł Piątek ogłosił dalsze plany organizacji – m.in. powołanie eksperckiego think tanku i rozpoczęcie procesu certyfikacji B Corp przez kolejne...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Biedronka i jej klienci zebrali na WOŚP prawie 7 milionów zł

    6 900 000 złotych – to kwota, którą zebrała w tym roku...

  • Konsumenci coraz mniej lojalni wobec sklepów

    2022 rok skończył się z większym ruchem w sklepach. Wzrost...

  • Żabka nagrodziła swoich franczyzobiorców

    W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys...

Handel

  • Rynek handlowy kształtuje potrzeba lokalności

    Całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022...

  • Firmy mają niecały rok na przygotowanie się do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur

    Zmieni się cały proces fakturowania i zwrotu podatku VAT...

  • Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm

    Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii...

  • Hillebrand Gori o LCL dla branży beverage – co trzeba wiedzieć przed podjęciem decyzji?

    Importerzy, przygotowując się do organizacji dostaw wina i...

  • Panattoni zakupiło blisko 35 ha gruntu w Wielkopolsce

    W lutym br. rozpocznie budowę Panattoni Park Poznań A2...

Z rynku FMCG

  • Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

    Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym?...

  • KAISER Patisserie otwiera kolejną wyjątkową cukiernię. Tym razem w Warszawie

    Przy ulicy Zajęczej 1A na warszawskim Powiślu ...

  • Owoce jagodowe a odporność – co warto wiedzieć

    Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw...

  • Odporność leży na twoim talerzu

    Za silny organizm, gotowy do walki z patogenami odpowiada styl...

  • Tyle odporności masz, ile organizmowi dasz

    Odporność budujemy cały rok. Jesień, zima i wczesna wiosna...

Nowości

  • W Walentynki zakochaj się w słodyczach Colian

    Gustowne bomboniery w dedykowanej szacie graficznej...

  • Rum REPUBLICA – nowość w portfolio Stock Polska

    Reserva White i Reserva Dark...

  • Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem

    Oreo łącząc siły z Microsoftem, producentem jednej z...

  • Majonez Kielecki z oliwkami – Śródziemnomorski twist

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem, producent legendarnego...

  • Zmiana mleka modyfikowanego w diecie dziecka

    Nestlé radzi jak zrobić to dobrze...

Marketing

  • E-commerce i marketing 2023 – trendy i wyzwania

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – na co dzień i od święta

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • Klienci stacji paliw mają wysoką świadomością ekologiczną

Opakowania

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

  • Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią Ariel

    Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na...

Gospodarka

  • Sejm wprowadza podatek od zbiórek

    Od 1 lipca 2023 r., zostanie wprowadzony nowy podatek od zrzutek...

  • Sektor handlu atrakcyjny dla pracowników

    Według szacunków GUS w całej branży handlowej w Polsce...

  • Przedsiębiorcy oczekują stabilności prawa

    W 2023 roku przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim...

  • Spowolnienie gospodarcze może wymusić na firmach restrukturyzację zatrudnienia

    Sytuacja na rynku pracy będzie jednak mocno...

  • Co czeka polskie MŚP w 2023 roku?

    Małe i średnie przedsiębiorstwa częściej niż śledzeniem...

Kampanie i Promocje

  • „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie” kampania serków wiejskich Almette z Cleo

    Intensywna kampania serków wiejskich Almette z Cleo...

  • Robbie Williams: „Zagadka rozwiązana! Jestem nowym głosem Felixa

    Nestlé Purina ogłasza, że Robbie Williams nagrał zupełnie...

  • Wyjątkowa promocja Biedronki. Przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt 60% taniej

    Cel 31. Finału, czyli zbiórkę pieniędzy na...

  • Sery z Goliszewa ruszają z EPICKĄ kampanią

    Wysoka jakość, wieloletnia tradycja, oryginalne receptury i...

  • Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój w 5. rocznicę zobowiązań z COP24.

    „Z NATURY DLA NATURY”...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022

Wywiady

  • Wiele pracy i serca wkładamy w rozwój Prostych Historii

    Rozmowa z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex ...

  • Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska

    „Almette chroni łąki”...

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Rozmowa z Izabellą Maczkowską-Ciborowską, Dyrektor...

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica

    Rok 2022 potwierdził mocną pozycję Piątnicy na rynku...

  • Rewolucja w handlu z AI

    Wywiad z Piotrem Łapińskim, Image Recognition Product...

Technologia

  • Tlenek węgla to cichy zabójca. UOKIK, IH I KAS skontrolowały czujniki czadu

    Sprawny czujnik czadu zmniejsza zagrożenie...

  • UE coraz bliżej wdrożenia przepisów regulujących sztuczną inteligencję

    Ich brak stanowi barierę rozwoju dla innowacyjnych...

  • Handel będzie coraz więcej inwestował w automatyzację

    Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022...

  • Niemal połowa seniorów robi zakupy przez internet

    Raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia...

  • 98% przedstawicieli MŚP planuje informatyzować wybrane obszary swoich firm

    Zwiększenie poziomu automatyzacji i cyfryzacji jest konieczne...

Konkursy

  • Rusza loteria marki Grześki – do wygrania… wyjątkowe przeżycia!

    Bo Grzeszki są po to… by je spełniać!...

  • Oreo zaprasza też do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej

    Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z...

  • „Velvet – z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie” - ogólnopolska loteria Velvet CARE

    Ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju...

  • Ruszył konkurs „Kozel Mix”! Czesław Mozil inspiruje do miksowania piw

    25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Aktywacja piwa...

  • Purina uruchamia konkurs BetterWithPets

    Purina, wiodący producent karmy dla zwierząt, uruchomiła...

Drogeria

  • Harper Hygienics. Firma z dobrą energią

    W 2023 roku 100% energii wykorzystywanej przez Harper Hygienics...

  • Akcja charytatywna Viledy zakończona sukcesem!

    Finał akcji Vileda N1ECH SIĘ LICZY...

  • Loteria Velvet „Z troską o naturę, z korzyścią dla ciebie”

    Graj o codzienną wygraną aż o 3 000 zł! ...

  • Bobini – Dziecięca Marka Roku 2022

    Nagrodzono zespół Global Cosmed za produkty dziecięce o...

  • Nowe trendy na rynku chemii gospodarczej

    Z roku na rok rośnie świadomość dotycząca produktów...

Kategorie produktów

  • Orient po polsku

    Smaki rodem z dalekiej Azji są stałym elementem gastronomii w...

  • Tłusty Czwartek: kawa, herbata i coś na słodko…

    Kawa i herbata to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. A...

  • Nowe trendy czy klasyka?

    Konsumenci poszczególnych kategorii tego segmentu...

  • Zakupy pełne miłości, czyli WALENTYNKI w sklepie

    Czekoladki, kwiaty, kosmetyki, alkohol, świece… W walentynki...

  • Karnawał 2023

    Gorączka sylwestrowej nocy tanecznym krokiem wprowadziła nas...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.