• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Niedziela, 01 października 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Inflacja we wrześniu wyniosła 8,2 procent

Inflacja we wrześniu wyniosła 8,2 procent

Jak wynika ze wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego, inflacja we wrześniu 2023 roku wyniosła 8,2 procent rok do roku. Względem sierpnia ceny spadły w Polsce o 0,4 proc.

W firmach skończyły się rezerwy na inwestycje

W firmach skończyły się rezerwy na inwestycje

Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w niekorzystnym otoczeniu rynkowym i w warunkach dużej niepewności. To zaś przekłada się na negatywne nastroje i mniejszą skłonność do...

Dyskonty tracą pozycję lidera. Hipermarkety najtańsze na rynku

Dyskonty tracą pozycję lidera. Hipermarkety najtańsze na rynku

Ceny w sklepach nie wszędzie tak samo rosną. Okazuje się, że najwolniej idą w górę w hipermarketach, gdzie średni wzrost rdr. jest już jednocyfrowy. Pozostałe formaty drożeją dwucyfrowo.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Grupa Mlekovita po raz kolejny rekordzistą na Targach Polagra 2023

    Produkty Mlekovity zostały uhonorowane Złotymi Medalami...

  • Spółka Janusza Palikota złożyła do sądu propozycje układowe

    Zarząd Manufaktury Piwa Wódki i Wina złożył dzisiaj do...

  • Przedsiębiorcy pomału wychodzą z dołka

    Od stycznia do lipca br. do rejestru CEIDG wpłynęło 179,2...

Raporty

  • Słodki rynek: liczby, wyzwania, oczekiwania

Poradnik Detalisty

  • Handel okiem detalisty – wyzwania, zmiany i zagrożenia

Handel

  • Panattoni sprzedaje trzy parki przemysłowe za 100 mln euro

    W regionach śląskim, poznańskim oraz łódzkim...

  • Więcej firm transportowych prognozuje większe przychody i inwestycje

    Inflacja może przeszkodzić w planach...

  • Delikatesy Centrum ze strategią 2.0 chcą być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku

    O kierunkach rozwoju zadecydowali franczyzobiorcy...

  • Nowe etykiety na butelkach wina w UE – co się zmieni i jak wpłynie na branżę beverage?

    Od 8 grudnia 2023 r. w Unii Europejskiej obowiązywać będą...

  • E-commerce w sektorze spożywczym. Last mile.

    E-commerce w sektorze FMCG rozwijał się bardzo spokojnie...

Z rynku FMCG

  • Masło ekstra Łaciate ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

    27 września podczas gali towarzyszącej poznańskim targom...

  • Carrefour mówi STOP marnowaniu żywności

    Setki ton uratowanego jedzenia rocznie...

  • Fundusz Żubra w obronie wilka i niedźwiedzia

    Priorytetem wspólnych działań jest pomoc prawna w sytuacjach...

  • Dietetycy zalecają włączenie margaryny do codziennego menu jako element profilaktyki zdrowotnej

    Całkowite spożycie tłuszczu powinno...

  • Franczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości

    We współpracy z Politechniką Warszawską i ekspertami z...

Nowości

  • Idealne posiłki do pracy czy szkoły – wartościowe dania i przekąski od Żabki

    Oferta dań gotowych i przekąsek marek własnych sieci Żabka...

  • Nowość od Lubelli – makarony cyferki i alfabet do zupy

    We wrześniu, marka Lubella do portfolio makaronów...

  • Chrupiąca pszenno-ziemniaczana nowość od Beskidzkich!

    To przekąska pszenno-ziemniaczana, która nawiązuje do...

  • Bakoma wprowadza Skyr – jogurt pitny typu Islandzkiego!

    Skyr może stanowić niezwykle wartościowy element diety. Ma...

  • HOFELEK – wafle holenderskie 33 g

    Są to wafle w stylu holenderskim w dwóch smakach – z...

Marketing

  • Jaka przyszłość czeka gazetki produktowe?

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Auto

  • Duże podwyżki w serwisach wulkanizacyjnych

Opakowania

  • Tetra Pak edukuje na temat recyklingu w kampanii „Daj mu drugą szansę”

    Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie...

  • Carrefour ogranicza ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych

    W ramach strategii Transformacji Żywieniowej...

  • Konsumenci chcą opakowań neutralnych dla środowiska i porzucają marki ekoobojętne

    Roczne zużycie opakowań to ponad 170 kg na...

  • Produkty z linii Sokoliki w nowych opakowaniach

    Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności...

  • Biedronka wprowadziła rozwiązanie od Tetra Pak

    Nowa, bardziej przyjazna dla środowiska zakrętka ...

Gospodarka

  • Zmiany klimatyczne stanowią zagrożenie dla rolnictwa i bezpieczeństwa żywnościowego

    Coraz rzadsze i obfitsze opady oraz ekstremalne...

  • Caritas Polska podsumowuje 2022 rok

    Miniony rok znów przyniósł szereg wyzwań organizacjom...

  • Wpływy z podatku Belki poszły mocno w górę. W I półroczu br. Polacy zostawili fiskusowi blisko 5,4 mld zł

    W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...

  • Polacy wpadają w coraz większą pułapkę. Przez finanse mają poważne problemy ze snem

    Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...

  • W czołówce obcokrajowców pobierających 500 plus są Ukraińcy i Białorusini, ale też Rosjanie

    Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...

Kampanie i Promocje

  • Chrupersy ryżowe od Lubelli z nową kampanią reklamową

    Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

    Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...

  • Nie piję. Będę Tatą – 9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.

    Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...

  • Łaciate zasady – nowa kampania wizerunkowa Mlekpolu

    W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 09/211. Wrzesień 2023
  • HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
  • HURT & DETAL Nr 07/209. Lipiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022

Wywiady

  • Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia

    Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...

  • Image Recognition – wsparcie sprzedaży w każdych warunkach

    Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....

  • Do wygrania ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • Tetra Pak: Opakowanie zgodne ze stylem życia

    Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...

  • Restauracja Ramki z Łodzi: to ludzie wnoszą najwięcej radości do życia restauracji

    Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...

Technologia

  • Sprzedawcy detaliczni przygotowują się do prawdziwej technologicznej rewolucji

    Jak wskazują autorzy raportu Honeywell, w większości...

  • Biedronka szkoli nowych pracowników z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości

    Dzięki technologii pracownicy sieci wyposażeni w specjalne...

  • Frigo Logistics wyposaży nowe centrum dystrybucyjne w inteligentne rozwiązania magazynowe Mecaluxu

    Inwestycja będzie obejmowała również...

  • Dwuwymiarowe kody 2D zrobią nową rewolucję w handlu detalicznym

    Zmiana obejmie sklepy i producentów...

  • Nowa odsłona programu lojalnościowego Frisco Friends – jeszcze więcej korzyści dla klientów

    Już we wrześniu klienci największego supermarketu...

Konkursy i loterie

  • Ruszyła Wielka Loteria Urodzinowa sieci Carrefour

    Sieć rozda klientom 1,8 miliona złotych w bonach na zakupy...

  • Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel

    Wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Konkurs Chrupersy Arena na Roblox!

    Co tydzień, aż 20 osób wygrywa Kartę Podarunkową Roblox...

  • Agencja Washing Machine przygotowała dla Lindt & Sprüngli aktywację „Wygraj z Lindt!”

    Start konkursu pokrywa się z rozpoczęciem roku szkolnego...

Drogeria

  • Woń zapachowa niczym z perfumerii

    Domestos Power Fresh Floral, odkryj radość sprzątania z...

  • Floor płyn uniwersalny o zapachu mydła marsylskiego

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy rodzaj płynu...

  • Porządki z SIDOLUX® z okazji 30-lecia marki

    Marka z okazji swojego jubileuszu rozpoczyna działania...

  • Walcz z zarazkami, walcz z plastikiem!

    Domestos od teraz w bezpiecznej i wytrzymałej butelce, a...

  • Produkty marki APART – bliżej natury!

    Grupa Kapitałowa Global Cosmed postanowiła przyjrzeć się...

Kategorie produktów

  • Rynek pełen innowacji

    Czym jest produkt innowacyjny? To nie tylko pozycje tworzące...

  • Zakupowe nawyki: czy płeć ma znaczenie?

    Czy można poznać płeć po sposobie robienia zakupów?...

  • Zakupowi patrioci w obliczu wyzwań

    Dla wielu konsumentów wybieranie produktów wytworzonych w...

  • „Kącik” prozdrowotny

    Zdrowie jest wartością, której nic nie jest w stanie...

  • Śniadanie na dzień dobry!

    Jakie powinno być śniadanie, by dostarczało niezbędnych...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.