• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 21 marca 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
HELIO z prestiżową nagrodą Złotym Laurem Konsumenta 2023

HELIO z prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2023”

Polski producent bakalii – firma HELIO została nagrodzona prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2023” aż w dwóch kategoriach: dodatki do wypieków oraz bakalie. To już kolejny...

Polacy ograniczyli swoje wydatki konsumpcyjne

Polacy ograniczyli swoje wydatki konsumpcyjne

Z badania NilsenIQ Consumer Outlook Survey wynika, że 64% klientów sklepów deklaruje zakup tylko tych produktów, które na pewno wykorzysta, a 38% twierdzi, że „mniej znaczy więcej” –...

Hochland Polska wspiera Słodką Polskę

Hochland Polska wspiera Słodką Polskę

Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci z Cukrzycą w piłce nożnej. Grający w niej młodzi piłkarze udowadniają, że choroba nie stanowi przeszkody do grania na naprawdę wysokim...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Stokrotka rozpoczęła współpracę z LW Bogdanka

    Sieć sklepów Stokrotka rozpoczęła współpracę z Lubelskim...

  • Żywiec oficjalnie potwierdził przyjęcie oferty wstępnej MPWiW na zakup browaru Leżajsk

    Manufaktura Piwa Wódki i Wina otrzymała oficjalne...

  • Unilever zainwestuje 20 mln euro w budowę fabryki w Ukrainie

    Unilever ogłosił, że zainwestuje 20 milionów euro w nowy...

Handel

  • Automatyzacja operacji magazynowych dla wymiernych efektów

    Eksperci FM Logistic przeprowadzili globalne badanie...

  • Konsumenci mają coraz silniejszy na działanie firm i kształtowanie marek

    Istotnym narzędziem w ich rękach są media społecznościowe...

  • Dealz uruchomił w Polsce swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne

    Liczący 47 000 mkw. powierzchni magazyn, wykorzystujący...

  • Rekordowa produkcja olejów roślinnych

    Produkcja olejów roślinnych na świecie przekroczyła 200...

  • Polacy chętnie kupują przedmioty z drugiej ręki

    68,6 proc. Polaków oddało lub sprzedało nieużywane przez...

Z rynku FMCG

  • Zmagania młodych kucharzy w Instytucie Kulinarnym Transgourmet

    10 marca w Instytucie Kulinarnym Transgourmet odbył się...

  • E-sklepy Stokrotki w Wielkopolsce i na Podkarpaciu

    Już w ponad 70 miejscowościach można skorzystać z oferty...

  • Żabka i GAMIVO rozpoczynają kolejną akcję marketingową

    Żappsy można wymienić na Wiedźmina...

  • Nominacja dla Almette w kategorii Nabiał w Plebiscycie Czytamy Etykiety 2022

    21 marca odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród w...

  • Netto wspólnie z Caritas wspiera potrzebujących na Wielkanoc

    W dniach 17-18 marca, tj. w najbliższy piątek i sobotę...

Nowości

  • Mieszanka ziaren do sałatek

    Może stanowić komponent wielu domowych wypieków lub deserów...

  • Dobrusie Parówki 100% polskiej szynki

    Parówki dla dzieci od Doliny Dobra to produkt z najwyższej...

  • Szynka drobiowa Duda

    W portfolio firmy pojawiają się szynka drobiowa wędzona oraz...

  • Rollsy od JBB Bałdyga

    JBB Bałdyga oferuje innowacyjne Rollsy w dwóch wariantach...

  • Parówki Wadowickie klasyczne i Parówki Wadowickie z serem

    Ich charakterystyczny, wyjątkowy smak i aromat to zasługa...

Marketing

  • E-commerce i marketing 2023 – trendy i wyzwania

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – statystyki, prognozy, wyzwania

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • DHL Parcel inwestuje w kolejne elektryki MAN

Opakowania

  • Ajvar Podravka – pierwszy na rynku w wygodnej butelce squeeze

    Jest to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie dla Ajvaru...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

Gospodarka

  • Szara strefa w branży odpadowej może sięgać nawet 30–40 proc.

    Eksperci postulują większą informatyzację systemu...

  • Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy stopniowo się poprawia

    Prawie 1/3 z nich jest aktywna zawodowo...

  • Komisja proponuje reformę struktury unijnego rynku energii elektrycznej

    Komisja zaproponowała dziś reformę struktury unijnego rynku...

  • Pandemia upadłości w globalnej bankowości wydaje się mało prawdopodobna

    Narastającym problemem sektora jest nadmiar regulacji...

  • Nowelizacja ustawy wiatrakowej wkrótce wejdzie w życie

    Niekorzystne regulacje to niejedyny problem branży w Polsce...

Kampanie i Promocje

  • Oszczędzaj cały dzień z Intermarché

    Oszczędzanie może stać się stylem życia...

  • Rusza kampania reklamowa marki Gellwe

    Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową...

  • Sieć Carrefour wprowadza nową odsłonę Akcji Antyinflacja

    30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie...

  • Lidl stawia na omnichannel. Promuje sklep internetowy nową kampanią

    Lidl.pl to platforma do robienia zakupów online powstała w...

  • Przez kuchnię do serca – rusza kampania Oleju Polskiego

    Komagra, jeden z największych producentów olejów...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022

Wywiady

  • Carlsberg Polska: wyzwania, rozwój, przyszłość

    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...

  • Nowe spojrzenie na retail

    Wywiad z Piotrem Kraśnickim, Członkiem Zarządu Modern Expo...

  • Intermarché z ofertą dla właścicieli sklepów

    Rozmowa z Mariuszem Dudkiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci...

  • Somat przedstawia nowy poziom jakości

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w...

  • „Nie tylko pyszny smak jest istotą naszych serów!”

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

Technologia

  • InPost osiąga kolejny kamień milowy w rozwoju na brytyjskim rynku

    Pięciotysięczny Paczkomat® dostępny dla Brytyjczyków...

  • Farma wiatrowa LECH Nowy Staw III RWE rozpoczęła produkcję energii elektrycznej dla browarów Kompanii Piwowarskiej

    100% zapotrzebowania...

  • Obsługa zamówień z dostawą bez bałaganu w kuchni i w biznesie dzięki integracji systemów Dotykačka i Restimo

    Aplikacja RestHub umożliwia zarządzanie...

  • Brother dodaje nowe modele do serii TD

    5 profesjonalnych drukarek etykiet...

  • Koniec wielkiego niedoboru chipów?

    Sprzedaż półprzewodników zaczęła spadać ...

Konkursy i loterie

  • GELLWE zachęca konsumentów do zdobywania słodkich nagród w ogólnopolskim konkursie

    Konsumenci będą mogli wygrać praktyczne...

  • Startuje Biedronkoloteria

    10 milionów nagród do wygrania od 13 marca...

  • Konkurs Walentynkowy z Sertop

    Tyski producent serków topionych zaprasza wzorem ubiegłych...

  • Wystartowała ogólnopolska loteria podkapslowa marki Harnaś

    Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie...

  • Rusza loteria marki Grześki – do wygrania… wyjątkowe przeżycia!

    Bo Grzeszki są po to… by je spełniać!...

Drogeria

  • Eksperci biją na alarm. Polacy wciąż mają problem z myciem zębów.

    Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60%...

  • Henkel nagradza wybitne naukowczynie

    Henkel po raz drugi przyzna nagrodę "Martha Schwarzkopf Award...

  • DIX płyn do czyszczenia zmywarki

    Płyn świetnie usuwa tłuszcz, osad z kamienia oraz brzydki...

  • DIX płyn do czyszczenia pralki

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii...

  • Zmywanie – dane, badania, trendy

    Jak sprawić, by naczynia były czyste i błyszczące, a...

Kategorie produktów

  • Wszystko dla czworonogów

    Psy i koty od dawna towarzyszą człowiekowi. Coraz częściej...

  • Trendy w branży mięsnej

    Wyróżnić się ofertą uwzględniającą potrzeby...

  • Sezon na lody – czas start!

    Lody możemy jeść cały rok. A dostępność oferty zachęca...

  • Na zdrowie! – trend silniejszy niż inne

    Znajomość trendów w branży spożywczej jest kluczowa...

  • Trendy zmierzają „ku zeru”

    Polacy coraz chętniej sięgają po trunki bez procentów...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.