• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Sobota, 10 czerwca 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Sprzedaż Sfinksa rośnie kolejny miesiąc z rzędu

Sprzedaż Sfinksa rośnie kolejny miesiąc z rzędu

Restauracje sieci Sfinks Polska odnotowały w maju 2023 r. wzrost przychodów gastronomicznych o 6% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, tj. do 15,21 mln zł.

Muszkieterowie optymalizują strukturę logistyczną

Muszkieterowie optymalizują strukturę logistyczną

Grupa Muszkieterów w ramach opracowanej strategii rozwoju dokonuje decentralizacji logistyki dla dwóch swoich szyldów Intermarché i Bricomarché.

Maspex na ścieżce zrównoważonego rozwoju

Maspex na ścieżce zrównoważonego rozwoju

Zrównoważona transformacja niesie szereg wyzwań również dla sektora spożywczego. Rosnące presje ze strony konsumentów, partnerów handlowych czy regulatora wpłyną na procesy inwestycyjne...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Sobotnie zakupy coraz bardziej tracą na znaczeniu

    Jak wynika z najnowszego badania, sklepy convenience cieszą...

  • Maxpol podsumowuje targi PLMA w Amsterdamie

    Odkryto nowe produkty. Nawiązano nowe kontakty. Dzielono się...

  • Mlekovita w gronie 100 największych polskich eksporterów

    Grupa MLEKOVITA kolejny raz z rzędu okazała się w rankingu...

Handel

  • Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store

    Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach...

  • Podwyżki czynszów w centrach handlowych wykończą sklepy?

    Głównym problemem, który obecnie najemcy mają z centrami...

  • 40% eksporterów obawia się wzrostu ryzyka braku płatności

    Nadal utrzymuje się wysoka niepewność gospodarcza...

  • Inflacja zachwiała priorytetami konsumentów, ale kwestie jakości, ekologii i etyki firm pozostają dla nich istotne

    Kryteria ESG stają się...

  • Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

    Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzą w biznes...

Z rynku FMCG

  • Nowe dwudniowe szkolenia w Akademii Inspiracji MAKRO Polska

    Akademia Inspiracji MAKRO rozszerzyła swoją ofertę o...

  • Chorten stawa na rozwój w północno-zachodniej Polsce

    W sumie na tym terenie działa już 40 sklepów...

  • McDonald’s oficjalnym partnerem FEST Festivalu

    McDonald’s oficjalnie dołącza do 4. edycji FEST Festivalu w...

  • II. ogólnopolska edycja programu edukacyjnego „Velvet. Piątka dla Natury” dobiega końca

    Prawie 13 tys. dzieci nauczyło się, jak dbać o środowisko...

  • Żabka uruchomi 124 sklepy sezonowe

    Żabka uwalnia czas w sezonie letnim...

Nowości

  • Perla Pełna Dobra wchodzi do sieci Intermarché

    Hummusy pod marką Pełna Dobra są już dostępne we...

  • Goplana wprowadza w galaretkach Mella wypraski w pełni nadające się do recyklingu

    W produkcji galaretek Mella marki Goplana zaszła ważna zmiana...

  • Nowa linia Fresh Żu od Żubrówki Bison Grass

    Cztery warianty smakowe, które pozwolą Ci odkryć Twoją...

  • DUUUŻY MUS od Kubusia

    Pierwsze na rynku DUUUŻE MUSY bez dodatku cukru od Kubusia są...

  • Nowe, smaczne przekąski od marki Tarczyński – kabanosy Nadziane

    Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek...

Marketing

  • Francja blisko ograniczenia nieletnim dostępu do social mediów. Polacy też widzą taką potrzebę

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Nowoczesna franczyza w świetle prawa

Raporty

  • Napoje, soki, wody – dane, liczby, preferencje

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2023

Auto

  • Anwim wybuduje 4 tysiące własnych punktów ładowania samochodów elektrycznych

Opakowania

  • Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu

    Po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki....

  • Ajvar Podravka – pierwszy na rynku w wygodnej butelce squeeze

    Jest to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie dla Ajvaru...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

Gospodarka

  • Pozytywne prognozy dla rynku energii elektrycznej na drugi kwartał 2023

    W kwietniu Rada UE przyjęła przepisy reformujące system...

  • Pracownicy boją się, że nie będzie ich stać na wyjazdy wakacyjne

    Inflacja wciąż daje się we znaki, co wpływa na plany i...

  • Czy czekają nas głodowe emerytury?

    Wiek 65 lat został ustalony ponad 100 lat temu ...

  • Sektor faktoringowy notuje wzrosty niewspółmierne do potencjału rynku

    Realne zapotrzebowanie na instrumenty finansowe wspierające...

  • Reformy podatkowe zwiększyły inflację i obniżyły inwestycje

    Reformy podatkowe są jednymi z najczęściej wprowadzanych w...

Kampanie i Promocje

  • Fronczewski i Dorociński w zaskakującym castingu… [WIDEO]

    Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników...

  • Zacznij tu i teraz – jak Lidl Polska wspiera zdrowie Polaków?

    Ambasadorami są między innymi Robert oraz Anna Lewandowscy...

  • Piosenka Kwaśny smak z dżemami Łowicz!

    Marka Łowicz kontynuuje kwaśną rewolucję, tym razem w...

  • Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca!

    Marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie...

  • Dan Cake startuje z kampanią produktów grillowych

    Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022

Wywiady

  • Klasa A będzie standardem w handlu detalicznym

    Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo...

  • System jakiego biznes potrzebuje

    System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu...

  • Naturalność w cenie

    Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • Włoska kawa umacnia pozycję w Polsce

    Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na...

  • Rozwój zgodnie z trendami

    Wywiad z Małgorzatą Grycan, współwłaścicielką marki...

Technologia

  • W Żabce można już płacić kartami Sodexo

    To kolejna duża marka handlowa, która honoruje płatności...

  • Roboty AMR wspierają ID Logistics w procesie kompletacji zamówień

    Znacząco zwiększają wydajność i przyspieszają proces...

  • Auchan wkracza w kolejną fazę wdrożenia elektronicznych etykiet cenowych

    Cyfrowa transformacja blisko 30% sklepów własnych sieci...

  • Nowy algorytm CHEP zwiększa liczbę odzyskanych palet w Europie o 500 tys. rocznie

    Globalny dostawca rozwiązań z branży łańcucha dostaw...

  • Włoscy naukowcy opracowali jadalny akumulator stworzony z produktów spożywczych

    To może zrewolucjonizować diagnostykę...

Konkursy i loterie

  • Wygraj dożywotni bilet na Męskie Granie!

    Konkurs wystartuje 12 czerwca...

  • Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród

    Można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami...

  • Rozpoczyna się Miesiąc Fairtrade, promujący wartości Sprawiedliwego Handlu

    Organizatorzy przygotowali m.in. Loterię Paragonową dla...

  • Nowy konkurs Jeżyki – kupuj, odpowiadaj i nakręcaj się doznaniami!

    Kup dowolny produkt marki Jeżyki i zachowaj paragon...

  • Lato przyjemności z Heineken – oto nowa loteria marki

    Heineken szykuje się na niezwykle przyjemne i orzeźwiające...

Drogeria

  • Joanna peelingi z naturalnymi granulkami

    Nowe linie peelingów są przyjazne dla środowiska, ale też...

  • Joanna Naturia Body

    Owocowe żele i balsamy do ciała...

  • Rześkim krokiem w stronę lata. Nowy sorbet odświeżająco-chłodzący do stóp i nóg

    Nawilża oraz wygładza skórę, nie pozostawiając tłustej...

  • Wspólne pranie dla całej rodziny od Bobini

    Hypoalergiczne detergenty zostały stworzone w trosce o...

  • Persil Discs – świeżość pralki zawita do TV & Digitalu

    Od kwietnia można obserwować w telewizji i digitalu nową...

Kategorie produktów

  • Produkt na cztery łapy

    Zwierzęta domowe to dziś pełnoprawni członkowie rodzin, co...

  • Serowe ciekawostki

    Polska znajduje się wśród liderów produkcji serów w całej...

  • Klasyczne smaki czy niecodzienne połączenia? – lodowe wybory Polaków

    Lody to nie tylko najsmaczniejszy sposób, żeby ochłodzić...

  • Śniadanie

    Kanapki, parówki, omlet, owsianka czy jajecznica? ...

  • Przekąski – co wybierają konsumenci

    Małe, poręczne, do dzielenia się, dodające energii...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.