• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 28 listopada 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Pogorszenie koniunktury w mleczarstwie. W tych warunkach trudno planować inwestycje w cele środowiskowe

Pogorszenie koniunktury w mleczarstwie. W tych warunkach trudno...

Wzrost kosztów surowców, pracy i produkcji przy jednoczesnym spadku cen na światowych rynkach spowodował istotne pogorszenie koniunktury w europejskim mleczarstwie.

Sklepy spożywcze odpowiadają za 7% marnowanej żywności

Sklepy spożywcze odpowiadają za 7% marnowanej żywności

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Grupą Eurocash, nawet połowa wyrzucanych produktów w sklepach spożywczych to owoce i warzywa, a najczęstszym powodem wyrzucania żywności jest jej...

Pieczywo w pierwszej piątce najbardziej drożejących kategorii

Pieczywo w pierwszej piątce najbardziej drożejących kategorii

Dynamika podwyżek cen pieczywa lekko hamuje. W październiku w sklepach było drożej niż rok wcześniej średnio o blisko 12%, we wrześniu – o prawie 13%, a w sierpniu – o niecałe 21%.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Spiżarnia coraz większa - na koniec 2023 roku obroty sięgną blisko 1 mld zł

    Spiżarnia, jedna z największych polskich firm zajmującą...

  • ZPPM: Nie możemy sobie pozwolić na utratę rynku ukraińskiego

    Jak alarmują polskie firmy mleczarskie, dostawy nie mogą być...

  • Grupa Chorten stawia na rozwój i rozbudowuje centralę

    Dwa lata temu Grupa Chorten przeniosła się do nowej siedziby...

Raporty

  • Alkohole i napoje na święta

Poradnik Detalisty

  • Sklep z potencjałem

Handel

  • Polacy planują zrobić większe zakupy niż rok temu

    Jak wynika z badań Strategy& Polska...

  • Glovo podsumowuje cztery lata działalności na polskim rynku

    Blisko 6 milionów Polaków korzystających z aplikacji Glovo...

  • Międzynarodowe Centrum Logistyczne DHL już działa i obsłuży zbliżający się szczyt paczkowy!

    To największa inwestycja logistycznego giganta...

  • Raport Tetra Pak Index 2023: konsumenci chcą dbać o zdrowie planety tak samo jak o swoje własne

    Zdrowe produkty żywnościowe nie...

  • ANUGA – największe targi spożywcze na świecie!

    7 900 wystawców ze 118 krajów świata zaprezentowało ...

Z rynku FMCG

  • Nestlé świętuje 30 lat w Polsce

    Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność...

  • Konsumenci coraz częściej wybierają gotowe dania w sklepach

    Żywność convenience staje się alternatywą dla jedzenia w...

  • Bez barszczu z uszkami i pierogów nie ma świątecznego stołu

    W tym roku czeka nas kameralna Gwiazdka – ponad połowa...

  • Marka Łomża podsumowuje sezon

    Według danych za osiem miesięcy, Łomża – jako jedyna...

  • Warsztaty Mój Ulubiony

    Bohaterami warsztatów "T jak Twaróg, T jak Tradycja", które...

Nowości

  • Soplica i E.Wedel – Nowy Wymiar Przyjemności!

    Karmelowa z solą, Czekolada mleczna i Czekolada gorzka z...

  • VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!

    Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na...

  • Nowość: Cieszyn Pilsner w puszce

    Na ogólnopolski rynek dystrybucji trafia piwo Cieszyn Pilsner...

  • Nowe opakowania popcornów HELIO!

    Już są! Nowe opakowania popcornów HELIO do mikrofalówki...

  • Masa makowa HELIO w nowym opakowaniu

    Święta już tuż, tuż, a co za tym idzie rozpoczynamy sezon...

Marketing

  • WHO chce zakazać pokazywania papierosów w filmach, mediach czy książkach

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail 2023 - fotorelacja z wydarzenia

Auto

  • Stacje kontroli pojazdów w kryzysie

Opakowania

  • UE coraz bliżej rozwiązania problemu odpadów z opakowań

    Nowe przepisy mają być przyjęte jeszcze przed końcem...

  • Tetra Pak edukuje na temat recyklingu w kampanii „Daj mu drugą szansę”

    Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie...

  • Carrefour ogranicza ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych

    W ramach strategii Transformacji Żywieniowej...

  • Konsumenci chcą opakowań neutralnych dla środowiska i porzucają marki ekoobojętne

    Roczne zużycie opakowań to ponad 170 kg na...

  • Produkty z linii Sokoliki w nowych opakowaniach

    Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności...

Gospodarka

  • Spółki rodzinne stanowią aż 40 proc. podmiotów notowanych na GPW

    Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...

  • Własny biznes po pięćdziesiątce to często spełnienie marzeń

    Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...

  • Raport Q3 2023: Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce

    Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...

  • Najbardziej proeksportowe branże mają ponad 3,2 mld zł zaległych długów

    Eksport produktów rolno-spożywczych zajmuje drugie lub...

  • Rekordzista musi oddać do ZUS-u blisko 820 mln zł

    ZUS udostępnił dane dot. zadłużenia aktywnych płatników...

Kampanie i Promocje

  • Może Być Taniej – trwa akcja cashback na produkty marek P&G

    Produkty Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. ...

  • Święta z przyjemnością. Ruszyła świąteczna kampania marki E.Wedel

    Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się...

  • Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz”

    To komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla...

  • „Dzielimy się tym, co dobre” - nowa odsłona kampanii Hochland Polska

    Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z...

  • Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®

    Kampania marki Orbit® pokazuje, że pewność siebie to...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 11/213. Listopad 2023
  • HURT & DETAL Nr 10/212. Październik 2023
  • HURT & DETAL Nr 09/211. Wrzesień 2023
  • HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
  • HURT & DETAL Nr 07/209. Lipiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023

Wywiady

  • Asseco: czas na rozwiązania z obszaru AI

    Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...

  • Kasy samoobsługowe Novitus dobrze przygotowane oprogramowanie, prawidłowa konfiguracja i właściwe wdrożenie

    Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...

  • „W marce Sofin dbamy o każdy aspekt naszych produktów”

    3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand...

  • Telefon na wynajem? Czemu nie!

    Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w...

  • Fabryka Cukiernicza Kopernik: „jakość jest dla nas priorytetem”

    Szymon Poliński, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik...

Technologia

  • Rolnictwo 4.0 pozwala zoptymalizować produkcję i obniżać koszty

    Rekordowe zainteresowanie wdrażaniem nowych technologii...

  • Unilever udostępni branży lodowej swoje patenty, by zmniejszyć emisje dwutlenku węgla z zamrażarek

    Unilever udzieli branży bezpłatnej, niewyłącznej licencji...

  • Żabka udostępnia kolejną metodę płatności bezgotówkowych

    Klienci sieci zapłacą Kuponami Sodexo...

  • ALDI stawia na panele PV od EDP w Polsce

    52 sklepy sieci dyskontów spożywczych ALDI zasili czysta...

  • Inpost startuje z nowym ekologicznym projektem dla polskich gmin!

    Nowy projekt budowania wiat solarnych...

Konkursy i loterie

  • Dzika karta od kanału Uwielbiam.pl by Maspex w konkursie TikTok Polska “Wielka Feta”

    Grupa Maspex, będąca sponsorem pierwszego konkursu...

  • Wystartowała Mikołajkowa Loteria Stokrotki

    Ponad 2 miliony nagród, w tym osiem kart o wartości 12 000...

  • Loteria Lidl Polska - zgarnij wyjątkowe prezenty

    „Lidloteria prezentowa” dla klientów Lidl Polska...

  • Niebanalna akcja Sour Halloween

    Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden...

  • Chorten rozda 6 samochodów. W sklepach ruszyła „Odjazdowa Loteria”

    6 samochodów i 10 rowerów elektrycznych to nagrody do...

Drogeria

  • Nowa linia płynów do płukania tkanin Lenor Haute Couture inspirowana zapachami francuskich perfum

    Należąca do Procter & Gamble marka Lenor prezentuje kolekcję...

  • Czas na porządki

    Radosnej wizji świąt Bożego Narodzenia wcale nie muszą...

  • Velvet CARE ze złotym medalem EcoVadis

    Wiodący producent higienicznych wyrobów papierowych w Polsce...

  • Świąteczna lampka charytatywna Sephora na rzecz wsparcia młodzieży

    W perfumeriach Sephora i na sephora.pl, znaleźć możemy...

  • Singles’ Day w sieci perfumerii Sephora

    Superokazje cenowe...

Kategorie produktów

  • Dużo zdrowia! – budujemy odporność

    Wsparcie odporności to podstawa w okresie jesienno-zimowym...

  • W przytulnych okolicznościach

    Okres jesienno-zimowy to czas kojarzący się z wieczorami w...

  • Zapach świątecznych wypieków

    Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów – w...

  • Boże Narodzenie: oferta must have!

    Święta za pasem. Jak odpowiednio zatowarować sklep, aby...

  • Branża alkoholowa – na co dzień i od święta

    Co najczęściej ląduje w koszyku zakupowym statystycznego...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.