• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Handel w czasie pandemii
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 01 lipca 2022 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Stokrotka przejęła 14 sklepów w woj. mazowieckim

Stokrotka przejęła 14 sklepów w woj. mazowieckim

Sieć sklepów Stokrotka podpisała umowę przejęcia 14 sklepów spożywczych, działających w województwie mazowieckim. Transakcja ma zostać zrealizowana do końca 2022 roku z zastrzeżeniem...

Rośnie apetyt konsumentów na żywność pochodzenia roślinnego

Rośnie apetyt konsumentów na żywność pochodzenia roślinnego

Z ogólnoeuropejskiego badania przeprowadzonego w ubiegłym roku przez ProVeg International w ramach projektu Smart Protein wynikało, że prawie połowa Europejczyków znacznie ograniczyła...

Zmiany w zespole zarządzającym PepsiCo Polska

Zmiany w zespole zarządzającym PepsiCo Polska

Dagmara Piasecka Ramos nową Dyrektor Generalną i Prezes Zarządu PepsiCo Polska, Michał Jaszczyk awansuje na Wiceprezesa ds. Rozwoju i Transformacji Rynków Franczyzowych w Europie obejmując...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Mimo upałów, spadła sprzedaż piwa

    Jak wynika z najnowszego badania M/platform, w ciągu roku, w...

  • ID Logistics nagrodzony za dynamiczny rozwój usług magazynowych

    ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w...

  • Euro Sklep kończy 25 lat

    Związana z Grupą Eurocash sieć Euro Sklep świętuje w tym...

Handel

  • W sieci zakupów dokonuje 87% internautów

    Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje szczegółowe wyniki...

  • Czy q-commerce to właściwy kierunek dla całego handlu?

    Q-commerce coraz częściej przygląda się też segment...

  • Za kilka lat co piąte piwo sprzedawane przez Kompanię Piwowarską będzie bezalkoholowe

    Browary firmy odpowiadają dziś za 41 proc. tego rynku...

  • Kryzys żywnościowy wisi nad krajami Afryki i Bliskiego Wschodu

    – W Polsce nie zabraknie nam produktów na półkach, są...

  • Polacy jedzą więcej drobiu oraz warzyw i owoców

    Inflacja już wpłynęła na nasze zachowania, ale niektóre...

Gospodarka

  • Nawet 2/3 polskich firm padło ofiarą nadużyć i przestępstw gospodarczych

    Co piąta nawet nie zgłasza tego organom ścigania...

  • Ostatni dzień na złożenie deklaracji w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków

    Spóźnienie może skutkować grzywną...

  • Członkostwo w UE znacząco poprawiło polski system prawny. Zwiększyła się m.in. ochrona i bezpieczeństwo konsumentów

    Wspólnota prawa w ramach UE ma przełożenie na życie...

  • Coraz większa niepewność w gospodarce zbiera żniwo

    Liczba upadłości firm rośnie...

  • Opóźnienia w dostawach z Azji uderzają w firmy i konsumentów

    Importerzy szukają nowych możliwości transportu...

Nowości

  • OneDayMore rozszerza portfolio roślinnych alternatyw mięsa

    Nowości już w sprzedaży...

  • Dla prawdziwych koneSERów – wyjątkowy Senator Emmentaler od SM Mlekpol

    Wyjątkowy smak oraz aromat, z charakterystyczną...

  • Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów

    Piwo Carlsberg znajdujące się w Fibre Bottle ...

  • Letnie inspiracje w kuchni od WSP „Społem” Kielce

    W okresie wakacyjnym często wybieramy...

  • Butcher’s Original – nowa linia karm w portfolio Butcher’s Pet Care

    Butcher’s Original mają tylko naturalne składniki, są...

Opakowania

  • Tetra Pak wprowadza pierwsze na świecie zakrętki przytwierdzone do opakowań kartonowych

    Łącząc siły z wiodącymi producentami napojów, Tetra Pak...

  • InPost i MODIVO wprowadzają EkoBox

    To koncept ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku i...

  • Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej „Wybierz naturę. Wybierz karton”

    Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie...

  • Łowicz i Lubella wchodzą w kategorię produktów w opakowaniach typu pouch

    owsianka i antybaton – pożywne przekąski w wygodnych...

  • Smacznie, zdrowo, kolorowo – jedzenie warzyw nie musi być nudne

    Jak odczarować mit „nijakich” warzyw i zachęcić dzieci...

Z rynku FMCG

  • PINTA zwiększa produkcję piw

    Nie maleje zainteresowanie piwami rzemieślniczymi...

  • Pracownicy PepsiCo zebrali śmieci w ramach akcji Czysta Rzeka

    PepsiCo kontynuuje realizację swojej misji w obszarze...

  • Fundacja Muszkieterów wspiera potrzebujących już od 20 lat

    Za pośrednictwem fundacji 20 mln zł na cele społeczne i...

  • Otwarcie pierwszego sklepu Lidl w sławnie

    W dniu otwarcia na klientów czekać będzie aromatyczna kawa...

  • Lidl otwiera pierwszy sklep w Hajnówce

    Już w czwartek, 30 czerwca, Lidl otworzy swój pierwszy obiekt...

Kampanie i Promocje

  • Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers® Ice Cream – nowa kampania marki

    Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks...

  • Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome

    Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną...

  • Lidl ogłasza duże promocje w ramach Tygodnia XXL

    Sieć chroni rodziny przez inflacją...

  • Łąki kwietne od Braci Sadowników

    Bracia Sadownicy aktywnie działają i pomagają, wychodząc z...

  • Pożywna Owsianka od Lubelli – nowość taka, że uuu…

    To połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki!...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022
  • HURT & DETAL Nr 03/193. Marzec 2022
  • HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
  • HURT & DETAL Nr 01/191. Styczeń 2022
  • HURT & DETAL Nr 12/190. Grudzień 2021
  • HURT & DETAL Nr 11/189. Listopad 2021
  • HURT & DETAL Nr 10/188. Październik 2021
  • HURT & DETAL Nr 09/187. Wrzesień 2021

Wywiady

  • Jak oceniać potencjał i docierać do najlepszych klientów, wykorzystując elementy Sztucznej Inteligencji?

    O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i...

  • Rozmowa z Krzysztofem Mazurkiewiczem, Prezesem Zarządu firmy KHM DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. – franczyzobiorcą Carrefour Polska

    „Z ludźmi i dla ludzi...

  • Heinz – zmiany, rozwój, plany

    Rozmowa z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz...

  • Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska

    VALBON – oryginalne francuskie sery w nowej...

  • Perspektywy branży drobiarskiej

    Rozmowa z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem...

Technologia

  • Największa w Polsce sieć płatności bezgotówkowych dostępna dla użytkowników Dotykački

    Dotykačka – dostawca innowacyjnego systemu POS online, z...

  • Wśród przedsiębiorców przybywa użytkowników BLIK-a

    Płatności bezgotówkowe w Polsce stały się już standardem...

  • Klienci Everli zapłacą o 40% mniej za roczny abonament Plus

    Klientom, którzy regularnie korzystają z aplikacji lub strony...

  • Colliers uruchamia nową platformę umożliwiającą kompleksową transformację przestrzeni komercyjnych

    Define. Design. Deliver. – kompleksowa ...

  • Comarch uruchamia platformę demo do testowania wysyłki faktur ustrukturyzowanych do KSeF

    Comarch ogłasza pełną zgodność platformy ...

Konkursy

  • „Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej

    Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania...

  • Znamy zwyciężczynię loterii Hochland „Zasmakuj Wygranej”

    Marka Hochland od lat dzieli się tym, co najlepsze...

  • Weź udział w loterii „Czas na przyjemność” marki E.Wedel i wygraj niepowtarzalne nagrody!

    Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 r. potrwa niezwykle...

  • Wygraj i rozwijaj talenty swojego dziecka z Leibniz!

    W puli 111 tys. zł w postaci nagród pieniężnych na...

  • Smak wygranej z M&M’s®

    25 kwietnia ruszyła loteria tej kultowej, czekoladowej marki...

Auto

  • bp Polska od 1 lipca rusza z ofertą wakacyjną

    Zniżki sięgają do 30 groszy na litrze paliwa...

  • Tylko do 2035 roku będzie można kupić w UE samochód napędzany benzyną lub dieslem

    To efekt nowych przepisów, które na początku czerwca...

  • EFL włącza się w społeczną kampanię rozwoju elektromobilności w Polsce

    Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem...

  • Niełatwy żywot opon w maszynach rolniczych

    Wytrzymałość, efektywność czy niezawodność? ...

  • Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw Intermarché w Polsce

    Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw...

Drogeria

  • Produkty odświeżające i chłodzące do stóp od marki Gehwol

    Normalizuje wydzielanie potu. Przy regularnym, codziennym...

  • Najlepszy efekt świeżości Lenor i miękkość pochodząca z natury

    Nowa, ulepszona formuła pozwoli Tobie czuć się dobrze...

  • Ginexid nawilżająca pianka Gehwol - nawilżenie i ochrona

    Higiena intymna to stały element naszej codzienności,...

  • Herbapol Polana z wyróżnieniem Love Cosmetics Awards 2022

    Plebiscyt, w którym wyłaniane są najlepsze kosmetyki...

  • Oznakowanie kosmetyków pod lupą UOKiK

    Inspekcja Handlowa wykryła nieprawidłowości w co trzecim...

Kategorie produktów

  • Dary lata w słoiku

    Domowe przetwory to nie tylko wyrób wysokiej jakości dający...

  • Rodzina-marka-tradycja

    Polskie rodzinne firmy mają powody do dumy – wiele z nich...

  • „Czysta etykieta” w praktyce

    To synonim najlepszych składników i braku zbędnych dodatków...

  • Zdrowo i aktywnie

    Bezdyskusyjnie polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi...

  • Wakacyjny niezbędnik – letnia oferta

    Latem sklepowy asortyment wzbogacają dodatkowe ekspozycje...

Komentarz Branżowy

  • Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Hochland Polska

    2021 to rok z jednej strony dobry, z drugiej trudny...

  • Ewa Krzuś-Wiśniewska, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu, TiM

    Ostatni rok był trudny i nieprzewidywalny dla całej...

  • Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa MLEKOVITA

    W 2021 r. MLEKOVITA, inwestując i zwiększając eksport...

  • Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu, Tarczyński

    Branża spożywcza w 2021 r. mierzyła się przede wszystkim ze...

  • Edmund Borawski, Prezes Zarządu, SM Mlekpol

    Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach...

Poradnik Detalisty

  • Niedziele (nie)handlowe na nowych zasadach – legalność, kontrole, możliwości

    W niedzielę 13 lutego br. Główny Inspektorat Pracy, zgodnie...

  • Prawo 2022 – rok pełen zmian

    Rzeczywistość niehandlowych niedziel znana jest nam od lat...

  • Klej błyskawiczny – kiedyś stworzony z przypadku, dziś niezastąpiony –

    W czasach, gdy trend zero waste zdaje się przenikać we...

  • Profesjonalna półka zoologiczna w sklepie spożywczym – trendy i nowości na rynku

    Biorąc pod lupę zoologiczne nowości rynkowe, należy mieć...

  • Żelki i pianki: kategorie, które warto rozwijać!

    Żelki i pianki to największa kategoria wśród cukierków...

Raporty

  • Rynek napojów

    Ostatnie lata sporo zmieniły na rynku napojów bezalkoholowych...

  • Marka Kasia zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze

    Z raportu przeprowadzonego przez markę Kasia wynika...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Ostatnie lata we wszystkich branżach FMCG były czasem zmian...

  • Imprezowe menu – na Sylwestra i karnawał

    Według danych CMR w karnawale 2020 r. kabanosy można było...

  • Alkohole od święta i na co dzień

    Dane M/platform z września 2021 roku nieubłaganie...

Marketing

  • Przestrzeń wygrywa obsługę kampanii Lodów OH! od Wedla

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Złote Innowacje

  • Fotorelacja Złote Innowacje FMCG & Retail 2021

© wszelkie prawa zastrzeżone 2022

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.