• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Środa, 29 listopada 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Mlekovita: transformacja energetyczna to konieczność

Mlekovita: transformacja energetyczna to konieczność

Grupie Mlekovita zorganizowała I Ogólnopolski Mleczarski Kongres Energetyczny. Tematem przewodnim wydarzenia i wystąpień konferencyjnych była przede wszystkim transformacja energetyczna oraz...

Projekt Bliżej – raport Hochland Polska 2023

Projekt Bliżej – raport Hochland Polska 2023

W tym roku, już po raz szósty, Hochland Polska przeprowadził badanie zadowolenia z podejmowanych przez firmę inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej. Ankiety wypełniali mieszkańcy Gminy...

DANONE podsumowuje wpływ na otoczenie w latach największych światowych wyzwań

DANONE podsumowuje wpływ na otoczenie w latach największych...

Mimo wyzwań związanych z pandemią Covid-19, wybuchem wojny i inflacją, grupa spółek DANONE w Polsce zrealizowała strategię ESG w pełnym zakładanym zakresie i wygenerowała 3,6 mld zł...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Handel obawia się słabej końcówki roku

    Subindeks Barometru EFL dla handlu na ostatni kwartał tego...

  • Pogorszenie koniunktury w mleczarstwie. W tych warunkach trudno planować inwestycje w cele środowiskowe

    Wzrost kosztów surowców, pracy i produkcji przy jednoczesnym...

  • Sklepy spożywcze odpowiadają za 7% marnowanej żywności

    Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Grupą Eurocash...

Raporty

  • Alkohole i napoje na święta

Zmieniaj sklep - zwiększaj zyski

  • Sklep z potencjałem

Handel

  • Castorama otwiera 100. sklep w Polsce

    Castorama Piaseczno w gminie Lesznowola. Nowy obiekt mieści...

  • Lagardère Travel Retail w Polsce świętuje 25 lat działalności – i zapowiada nowe otwarcia

    – Nie boimy się być pierwsi – przekonuje Andrzej...

  • Polacy planują zrobić większe zakupy niż rok temu

    Jak wynika z badań Strategy& Polska...

  • Glovo podsumowuje cztery lata działalności na polskim rynku

    Blisko 6 milionów Polaków korzystających z aplikacji Glovo...

  • Międzynarodowe Centrum Logistyczne DHL już działa i obsłuży zbliżający się szczyt paczkowy!

    To największa inwestycja logistycznego giganta...

Z rynku FMCG

  • SERTOP Sponsorem Premium GKS Tychy

    W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem...

  • Netto otwiera trzeci sklep w Świebodzinie

    Już od najbliższego czwartku mieszkańcy Świebodzina będą...

  • Jest już Kalendarz Hochland Polska 2024 „Co dobrego robimy w Hochland dla naszej planety”!

    Już po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich...

  • Nestlé świętuje 30 lat w Polsce

    Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność...

  • Konsumenci coraz częściej wybierają gotowe dania w sklepach

    Żywność convenience staje się alternatywą dla jedzenia w...

Nowości

  • Wyjątkowa oferta HARIBO i MAOAM na Boże Narodzenie Poczuj smak świąt #zradością!

    Zbliżające się Mikołajki oraz święta Bożego Narodzenia...

  • Nowe marki własne Empiku – poznaj rzemieślniczą kawę Wild Drop i kolekcję herbat Dulcis Arte

    Oferta Empiku stale się poszerza i nie chodzi tu tylko o nowe...

  • Proteinowa nowość w Sertop!

    Już jest! Nowa proteinowa odsłona serka topionego w ofercie...

  • Święta pełne zabawy z przysmakami od Mars Wrigley

    Produkty M&M’s® oraz Maltesers®...

  • Soplica i E.Wedel – Nowy Wymiar Przyjemności!

    Karmelowa z solą, Czekolada mleczna i Czekolada gorzka z...

Marketing

  • WHO chce zakazać pokazywania papierosów w filmach, mediach czy książkach

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail 2023 - fotorelacja z wydarzenia

Auto

  • Stacje kontroli pojazdów w kryzysie

Opakowania

  • UE coraz bliżej rozwiązania problemu odpadów z opakowań

    Nowe przepisy mają być przyjęte jeszcze przed końcem...

  • Tetra Pak edukuje na temat recyklingu w kampanii „Daj mu drugą szansę”

    Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie...

  • Carrefour ogranicza ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych

    W ramach strategii Transformacji Żywieniowej...

  • Konsumenci chcą opakowań neutralnych dla środowiska i porzucają marki ekoobojętne

    Roczne zużycie opakowań to ponad 170 kg na...

  • Produkty z linii Sokoliki w nowych opakowaniach

    Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności...

Gospodarka

  • Spółki rodzinne stanowią aż 40 proc. podmiotów notowanych na GPW

    Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...

  • Własny biznes po pięćdziesiątce to często spełnienie marzeń

    Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...

  • Raport Q3 2023: Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce

    Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...

  • Najbardziej proeksportowe branże mają ponad 3,2 mld zł zaległych długów

    Eksport produktów rolno-spożywczych zajmuje drugie lub...

  • Rekordzista musi oddać do ZUS-u blisko 820 mln zł

    ZUS udostępnił dane dot. zadłużenia aktywnych płatników...

Kampanie i Promocje

  • Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake

    W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na...

  • Może Być Taniej – trwa akcja cashback na produkty marek P&G

    Produkty Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. ...

  • Święta z przyjemnością. Ruszyła świąteczna kampania marki E.Wedel

    Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się...

  • Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz”

    To komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla...

  • „Dzielimy się tym, co dobre” - nowa odsłona kampanii Hochland Polska

    Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 11/213. Listopad 2023
  • HURT & DETAL Nr 10/212. Październik 2023
  • HURT & DETAL Nr 09/211. Wrzesień 2023
  • HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
  • HURT & DETAL Nr 07/209. Lipiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023

Wywiady

  • Asseco: czas na rozwiązania z obszaru AI

    Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...

  • Kasy samoobsługowe Novitus dobrze przygotowane oprogramowanie, prawidłowa konfiguracja i właściwe wdrożenie

    Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...

  • „W marce Sofin dbamy o każdy aspekt naszych produktów”

    3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand...

  • Telefon na wynajem? Czemu nie!

    Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w...

  • Fabryka Cukiernicza Kopernik: „jakość jest dla nas priorytetem”

    Szymon Poliński, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik...

Technologia

  • Rozpoznawanie obrazu w handlu: Przyszłość sklepów z monitoringiem półek

    Technologia rozpoznawania obrazu (image recognition) odgrywa...

  • Rolnictwo 4.0 pozwala zoptymalizować produkcję i obniżać koszty

    Rekordowe zainteresowanie wdrażaniem nowych technologii...

  • Unilever udostępni branży lodowej swoje patenty, by zmniejszyć emisje dwutlenku węgla z zamrażarek

    Unilever udzieli branży bezpłatnej, niewyłącznej licencji...

  • Żabka udostępnia kolejną metodę płatności bezgotówkowych

    Klienci sieci zapłacą Kuponami Sodexo...

  • ALDI stawia na panele PV od EDP w Polsce

    52 sklepy sieci dyskontów spożywczych ALDI zasili czysta...

Konkursy i loterie

  • Dzika karta od kanału Uwielbiam.pl by Maspex w konkursie TikTok Polska “Wielka Feta”

    Grupa Maspex, będąca sponsorem pierwszego konkursu...

  • Wystartowała Mikołajkowa Loteria Stokrotki

    Ponad 2 miliony nagród, w tym osiem kart o wartości 12 000...

  • Loteria Lidl Polska - zgarnij wyjątkowe prezenty

    „Lidloteria prezentowa” dla klientów Lidl Polska...

  • Niebanalna akcja Sour Halloween

    Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden...

  • Chorten rozda 6 samochodów. W sklepach ruszyła „Odjazdowa Loteria”

    6 samochodów i 10 rowerów elektrycznych to nagrody do...

Drogeria

  • Limitowana edycja zimowych mydeł w płynie od marki Luksja. Przytulne aromaty zamknięte w pielęgnacyjnych formułach.

    Luksja, marka numer 1 w Polskich łazienkach*, postanowiła...

  • Razem lepiej niż idealnie! – 30 lat wspólnego sprzątania z marką Sidolux

    Marka Sidolux świętuje w tym roku 30 lat na rynku. Przez trzy...

  • KRET – skuteczne i przyjemne sprzątanie

    Żele do WC z linii Fresh & Clean Power łączą silne...

  • Marka Kolorado przedstawia hit sprzedaży w nowej odsłonie!

    Klasyczny odświeżacz w żelu Deo Fresh, w nowym, eleganckim...

  • Nowe produkty Vizir Platinum+Fairy Efekt to skuteczna walka z tłustymi plamami bez kompromisów

    To nowa linia kapsułek i proszku do prania stanowiąca...

Kategorie produktów

  • Dużo zdrowia! – budujemy odporność

    Wsparcie odporności to podstawa w okresie jesienno-zimowym...

  • W przytulnych okolicznościach

    Okres jesienno-zimowy to czas kojarzący się z wieczorami w...

  • Zapach świątecznych wypieków

    Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów – w...

  • Boże Narodzenie: oferta must have!

    Święta za pasem. Jak odpowiednio zatowarować sklep, aby...

  • Branża alkoholowa – na co dzień i od święta

    Co najczęściej ląduje w koszyku zakupowym statystycznego...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.