• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 08 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE Logistic Services

Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...

Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE Logistic Services. Nowa prezes odpowiada za dalszy rozwój spółki w obszarach logistyki kontraktowej, a także wzmacnianie działań...

Mlekpol zainwestuje ponad 400 mln zł w Suwalskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej

Mlekpol zainwestuje ponad 400 mln zł w Suwalskiej Specjalnej...

Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała oficjalną decyzję Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. o przyznaniu wsparcia finansowego na realizację kompleksowej...

Stock otworzył Lubelskie Centrum Logistyczne

Stock otworzył Lubelskie Centrum Logistyczne

Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów dystrybucyjnych w kraju. Obiekt o powierzchni 55 800 mkw., zlokalizowany w kompleksie 7R Park Lublin East I, to efekt wieloetapowego...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

    Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...

  • Grupa Eurocash nawiązała strategiczną współpracę z Google Cloud Polska
  • Chaos legislacyjny w branży tytoniowej

    Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...

Handel

  • 94% konsumentów oczekuje przecen na żywność z krótkim terminem

Shop Doctor

  • Jak skutecznie wykorzystać materiały POS, by zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

Z rynku FMCG

  • Carrefour zaprasza na Tydzień Dostawców Lokalnych

    Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...

  • Too Good To Go rusza z edukacją najmłodszych. Zeszyty ćwiczeń o niemarnowaniu żywności

    Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...

  • Sklepy chcą być eko, ale nie mogą do tego dokładać

    Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...

  • Polskie ptysie przechodzą metamorfozę w nowej, przetwarzalnej folii od Coveris

    Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...

  • Świat w łyżce miodu

    Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...

Nowości

  • HERBAPOL ICE TEA – nowe napoje dla całej rodziny

    Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...

  • Śliwka Luksusowa 2,5 kg - nowy projekt graficzny kartonu

    Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...

  • NOWOŚĆ dla dzieci – sery żółte Hochland JUNIOR & Psi Patrol

    Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...

  • Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!

    Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...

  • BLITZbee prezentuje kolagenowy napój dla aktywnych kobiet

    Rewolucja w puszce...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Raporty

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Rynek napojów w Polsce

    Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...

  • Alkohole i napoje na święta

    W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...

  • Wytrawne Boże Narodzenie

    Wędliny, sałatki, karp smażony lub w galarecie, przeróżne...

Nowoczesny Retail

  • Zrównoważony rozwój w praktyce – priorytety i działania firmy Wedel

    Kamila Luttelmann, Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego oraz...

  • Promocje w handlu

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Materiały POS – rozwiązania, korzyści i zastosowanie

    Rozmowa z Ewą Stankiewicz, wspólniczką firmy Edelweiss...

  • Jakie formaty sklepów zdominują rynek?

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Jakie regały wybrać do sklepu spożywczego?

    Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
  • HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
  • HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
  • HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
  • HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024

Kampanie i Promocje

  • Familijne świętują 30-lecie kampanią pełną emocji, nostalgii i nagród

    „30 lat razembycia”...

  • Lipcowa promocja Carrefour i PAYBACK

    Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...

  • Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną

    Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...

  • Soplica zaprasza do udziału w konkursie „Spotkanie w muzycznym składzie”

    Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...

  • „Bez też jest MIŁO!” - Nowa kampania Miłosław Bezalkoholowe

    Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...

Gospodarka

  • Wyśrubowane cele polityki klimatycznej. Za mało środków i za dużo obciążeń

    Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...

  • Rośnie nielegalna produkcja i przemyt wyrobów tytoniowych

    Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...

  • Rząd przesuwa obowiązek raportowania ESG

    Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...

  • Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem

    Nabór wniosków ruszy w sierpniu...

  • Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie

    Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...

Opakowania

  • Śliwka Luksusowa 2,5 kg - nowy projekt graficzny kartonu

    Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...

  • VARTA stawia na opakowania bez plastiku

    Producent baterii, akumulatorków, latarek i powerbanków VARTA...

  • ALDI Polska z wysoką redukcją emisji i zużycia zasobów dzięki opakowaniom IFCO

    4,4 mln litrów wody i 1,8 mln kg CO2 mniej...

  • Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP

    Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska...

  • Stella Artois w nowym opakowaniu

    Rynek piwa w Polsce dynamicznie się zmienia, a premiumizacja...

Komentarz Branżowy

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

  • Colian: Miniony rok był dla Colian okresem intensywnej pracy

    „Pomimo wyzwań nie zboczyliśmy z obranego kursu...

Drogeria

  • Avon wzmacnia współpracę z Rossmannem

    Kultowe zapachy i bestsellery makijażowe dostępne od lipca w...

  • Drogeria dm rozwija się w Łodzi

    Otwarcie nowego sklepu już 26 czerwca w Centrum Handlowym M1...

  • Higiena i zabawa w jednym

    Oczyszcza, pielęgnuje, a jednocześnie bawi! Oto najnowsze...

  • Maksymalna siła i skuteczność

    Ludwik MAXX POWER to linia specjalistycznych środków...

  • Odsiwiające tonery do włosów Joanna Power Men

    Nowe, odsiwiające tonery do włosów Joanna Power Men w ciągu...

Kategorie produktów

  • Czysta etykieta, zrównoważony rozwój, ekologiczne opakowanie – zielona rewolucja w praktyce

    Współczesny konsument jest bardziej świadomy niż...

  • Oferta dla aktywnych

    Styl życia nastawiony na zdrowie, dobre samopoczucie...

  • Wzorowa strefa kasy – idealny asortyment i perfekcyjna ekspozycja

    Strefa kasy to jedno z najbardziej strategicznych miejsc w...

  • Wakacyjny niezbędnik, czyli letnia oferta sklepowa

    Udane wakacje to dla jednych słońce, plaża i książka, dla...

  • Karmy i akcesoria dla zwierząt domowych

    Polacy są zdecydowanymi zwierzolubami i wielu z nich ma w...

Technologia

  • Stokrotka kupuje maszyny TOMRA w ramach przygotowań do startu systemu kaucyjnego

    Sieć handlowa Stokrotka zdecydowała się na wdrożenie...

  • Nowy system zarządzania dokumentacją jakości w Hochland Polska

    BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i...

  • epay i Żabka napędzają ekspansję gier komputerowych w Polsce

    Żabka, lider na rynku nowoczesnych sklepów spożywczych w...

  • Innowacje i światowe doświadczenie w ramach nowej linii Basic Line od TOMRA

    Te urządzenia pojawią się w sklepach w Polsce...

  • COMP i Envipco – technologiczne partnerstwo na rzecz systemu kaucyjnego

    Start systemu kaucyjnego w Polsce zbliża się wielkimi krokami ...

Konkursy i loterie

  • Gorący konkurs Häagen-Dazs – „Najlepsze pod słońcem”

    Marka Häagen-Dazs startuje z letnią kampanią konsumencką...

  • Ruszyła nowa aktywacja M&M’S®: Złap swoją paczkę i dołącz do zabawy

    Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...

  • Nowa odsłona marki Duda – startuje loteria z wyjątkowymi nagrodami!

    Ruszyła kolejna loteria konsumencka marki Duda. Loteria...

  • Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025!

    Ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu Design by Śliwka...

  • Domki na Mazurach jako nagrody w loterii piwa Łomża

    Ruszyła ogólnopolska loteria dla konsumentów Łomży –...

Obiektyw na handel

  • Dubaj – miasto luksusu, nowoczesności i handlu

    Dubaj – tydzień w Zjednoczonych Emiratach Arabskich...

  • Greenpoint: czy to wciąż polska dzielnica Nowego Jorku?

    Przez dziesięciolecia nazywany „Małą Polską”...

  • Wenecja – miasto na wodzie

    Handel w historycznej części metropolii odbywa się w...

  • Miasto Rodos – na greckiej wyspie Rodos

    Mieszkańcy robią zakupy w większych supermarketach bądź...

  • Olbia – brama Sardynii

    Olbia to drugie pod względem wielkości miasto zlokalizowane w...

Marketing

  • Gamifikacja w marketingu sensorycznym - nowa era angażujących doświadczeń zakupowych?

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail - Relacja z wydarzenia i wyniki 6. edycji konkursu

Auto

  • Mercedes-Benz eSprinter 320 Furgon Select – elektryczne narzędzie do profesjonalnych zadań

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.