• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 11 września 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
Przyjmujemy zgłoszenia do 8. edycji konkursu: Złote Innowacje FMCG & Retail. Aby zgłosić produkt - kliknij na baner i wypełnij formularz.
  1.  
  2.  
  3.  
Zmiany kadrowe w Sokołów S.A. – Katarzyna Marino Dyrektorem ds. Sprzedaży Detalicznej

Zmiany kadrowe w Sokołów S.A. – Katarzyna Marino Dyrektorem ds....

Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Detalicznej w Sokołów S.A. objęła Katarzyna Marino – menedżerka z bogatym doświadczeniem w handlu.

Butelka bez znaczka? Sklep jej nie przyjmie – kampania Polskiej Izby Handlu

Butelka bez znaczka? Sklep jej nie przyjmie – kampania Polskiej...

Na trzy tygodnie przed startem systemu kaucyjnego wciąż brakuje jasnych informacji i odpowiedniej komunikacji społecznej dotyczącej jego działania. Polska Izba Handlu, reprezentująca...

Wzrost cen w sklepach słabnie, ale wciąż przewyższa inflację

Wzrost cen w sklepach słabnie, ale wciąż przewyższa inflację

W sierpniu ceny w sklepach rosły wolniej niż w poprzednich miesiącach – zakupy zdrożały o 5,1% rdr., przy inflacji niższej. Żywność podrożała o 4,3%, a w TOP5 wzrostów znalazły się...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Prof. Leszek Balcerowicz krytycznie o nowym projekcie ws. odpadów

    Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...

  • Frigo Logistics i Stokrotka rozszerzają współpracę w segmencie produktów mrożonych

    Frigo Logistics, czołowy operator logistyczny w Polsce...

  • Producenci zapłacą więcej za odpady opakowaniowe

    Projekt ROP przedstawiony przez Ministerstwo Klimatu i...

Handel

  • Gdyby zmieniła się stawka VAT na produkty spożywcze - Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu

Shop Doctor

  • Jak zaprojektować ścieżkę klienta, aby kupił więcej?

Z rynku FMCG

  • Majonez Kielecki obchodzi kolejne urodziny

    15 września obchodzony jest Dzień Majonezu Kieleckiego...

  • Ruszył Tydzień Różnorodności w Carrefour

    Carrefour uruchomił kolejną edycję inicjatyw wspierających...

  • Grupa Żabka konsekwentnie obniża płatności odsetkowe związane z obsługą zadłużenia

    Grupa Żabka poinformowała o zawarciu umowy kredytów...

  • SERTOP rozpoczyna cykl audycji radiowych!

    Emisje odbywają się będą w każdą środę o godzinie 12:30....

  • Konsumenci nagrodzili SERTOP złotym godłem jakości

    Marka SERTOP po raz pierwszy została uhonorowana złotym...

Nowości

  • Lubella Cookie – nowa odsłona przyjemności na śniadanie!

    Nowe płatki od Lubelli to więcej niż smak – to codzienna...

  • Esencja smaku lata – zachowaj ją na dłużej! Marakuja & Brzoskwinia Herbapolu

    Syrop Marakuja & Brzoskwinia od Herbapolu to orzeźwiające...

  • Nutella Plant Based – roślinna nowość od Ferrero

    Grupa Ferrero w Polsce ogłosiła premierę roślinnej wersji...

  • Pudliszki odpowiadają na wyzwania współczesności i prezentują aż 8 nowości

    Kraft Heinz odpowiada na rosnące potrzeby konsumentów...

  • Eurocash wprowadza nową markę własną

    Grupa Eurocash rozwija portfolio marek własnych, wprowadzając...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • Filary zrównoważonego rozwoju Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie

    Grupa Coca-Cola HBC zobowiązała się osiągnąć zerową...

  • Grupa Żabka – w kierunku zrównoważonego rozwoju

    Rafał Rudzki, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, oraz...

  • Rozmowa z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu firmy Gibar

    Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...

  • Wellness w domowym zaciszu SPA – nowa linia Aroma Senses od Luksji

    Magdalena Łukowicz – Brand Manager marki Luksja z firmy...

  • Małe formaty, wielka radość

    Daniel Stefański, Trade Marketing Manager, Zakłady Przemysłu...

Raporty

  • Powrót do szkoły

    Podstawą wyprawki szkolnej są przede wszystkim...

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Rynek napojów w Polsce

    Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...

  • Alkohole i napoje na święta

    W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...

Nowoczesny Retail

  • Market Focus – o marketingu FMCG. Bardzo serio.

    dr Jacek Pogorzelski, Business Strategy Leader oraz Piotr Lutek...

  • E-commerce – integracja handlu online i offline

    Jak skutecznie zaistnieć w świecie online i jednocześnie nie...

  • Oświetlenie w sklepie

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Zrównoważony rozwój w praktyce – priorytety i działania firmy Wedel

    Kamila Luttelmann, Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego oraz...

  • Promocje w handlu

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 09/235. Wrzesień 2025
  • HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
  • HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
  • HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024

Kampanie i Promocje

  • Coccolino startuje z multisensoryczną kampanią płynów i perfum do prania

    Duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir ...

  • Białko – codzienny superbohater w promocyjnej ofercie Żabki!

    Codzienność pełna wyzwań wymaga energii i koncentracji...

  • Ostatni dzwonek na wyprawkę! Promocje w Biedronce do 29 sierpnia

    Przed uczniami i rodzicami ostatni tydzień przygotowań do...

  • Lidl z nową ofertą kuchenną od 25 sierpnia

    Od 25 sierpnia rusza z ofertą dla miłośników gotowania i...

  • Nowa kampania marki Fresh & Fruity

    „Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem”...

Gospodarka

  • Przez spadek inflacji Polska robi się atrakcyjna dla zagranicznych funduszy

    Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...

  • Ministerstwo chce nową ustawą wzmocnić pozycję rolników

    Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...

  • Ostatnie dni naboru do pilotażu skróconego czasu pracy

    Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...

  • Prof. Leszek Balcerowicz krytycznie o nowym projekcie ws. odpadów

    Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...

  • Frankowicze mogą stracić nawet 90% wartości roszczenia

    Skup wierzytelności frankowych kusi obietnicą uniknięcia...

Opakowania

  • Przyszłość rynku opakowań. Co mówi nauka?

    Wraz ze zbliżającym się wprowadzeniem systemu kaucyjnego...

  • Bezpieczny zwrot w systemie kaucyjnym – jak działa ochrona procesu

    Do końca września firma Silny&Salamon dostarczy pierwsze...

  • System kaucyjny startuje w Polsce. Kluczowa będzie elastyczność

    Od 1 października 2025 r. w całym kraju ruszy system kaucyjny...

  • Jak dostosować system kaucyjny do lokalnych realiów?

    Wprowadzanie systemu kaucyjnego w Polsce to nie tylko kwestia...

  • Kaucja.pl i Omecon tworzą system kaucyjny w Polsce

    Od 1 października 2025 r. w Polsce ruszy system kaucyjny...

Komentarz Branżowy

  • Partner Center: trendy sprzyjają branży winiarskiej

    Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie...

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

Drogeria

  • Ługa spray do prasowania w nowym opakowaniu

    Ługa Preparat z proteinami to nowoczesny i niezawodny środek...

  • Attis szare mydło hipoalergiczne w płynie

    Szare mydło w płynie Attis - hipoalergiczne, delikatnie myje...

  • Marka Dada wypuściła jubileuszową edycję pieluszek Extra Care

    W Biedronce nawet pieluszki mają głos...

  • Pierwsza drogeria dm otwarta w Tarnowskich Górach

    To już 63. sklep sieci w Polsce....

  • Coccolino startuje z multisensoryczną kampanią płynów i perfum do prania

    Duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir ...

Kategorie produktów

  • Domowe przetwory bez tajemnic

    Sezon na marynowanie to czas, kiedy konsumenci wracają do...

  • Niebanalne smaki i warianty 0%, czyli alkoholowe trendy rynkowe

    Wybory konsumentów i oferta producentów jasno pokazują...

  • Słodycze w wersji mini

    W Polsce każdego dnia dokonuje się ponad 6 milionów...

  • Zdrowo i roślinnie

    Zmienia się sposób, w jaki jemy, robimy zakupy i myślimy o...

  • Pupil na wakacjach

    Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do wzmocnienia więzi z...

Technologia

  • Polska na celowniku hakerów

    Związek Cyfrowa Polska w „Mapie drogowej dla wzmocnienia...

  • System kaucyjny w praktyce. Sklepy integrują nowe rozwiązania technologiczne

    System kaucyjny to jedno z największych wyzwań dla polskiego...

  • MŚP niegotowe na AI – tylko co trzecia firma czuje się przygotowana

    Zaledwie 29% firm z sektora MŚP deklaruje gotowość do...

  • Słaba jakość montażu fotowoltaiki główną przyczyną jej pożarów

    Wiele instalacji powstało bez projektu technicznego...

  • Lewiatan uruchamia nową wersję aplikacji zakupowej

    Lewiatan udostępnił nową wersję bezpłatnej aplikacji...

Konkursy i loterie

  • Carrefour oddaje klientom pieniądze za zakupy

    Wystartowała wielka loteria pod hasłem “Kasa Wraca”...

  • Loteria Twix® z podwójnymi nagrodami

    Twix® z portfolio MARS wystartował z loterią konsumencką w...

  • Lubella ogłasza konkurs dla kół gospodyń wiejskich

    Niech żyje tradycja, niech żyje rosół! ...

  • Wakacyjna loteria Da Grasso x Pepsi x Travel Planet

    Trwa wakacyjna loteria, w której do wygrania są atrakcyjne...

  • North Coast szuka „Twarzy” swoich social mediów

    Rusza konkurs dla pasjonatów kuchni i mediów...

Obiektyw na handel

  • Sarafovo – nadmorska perła u bram Burgas

    Sarafovo to malownicza dzielnica miasta Burgas w...

  • Dubaj – miasto luksusu, nowoczesności i handlu

    Dubaj – tydzień w Zjednoczonych Emiratach Arabskich...

  • Greenpoint: czy to wciąż polska dzielnica Nowego Jorku?

    Przez dziesięciolecia nazywany „Małą Polską”...

  • Wenecja – miasto na wodzie

    Handel w historycznej części metropolii odbywa się w...

  • Miasto Rodos – na greckiej wyspie Rodos

    Mieszkańcy robią zakupy w większych supermarketach bądź...

Marketing

  • ALDI z nową agencją na kompleksową obsługę komunikacji 360

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail - Relacja z wydarzenia i wyniki 6. edycji konkursu

Auto

  • „Mistrzu, zwolnij” – kampania PZU i Policji w walce z nadmierną prędkością

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.