Kampanie i Promocje

  • Lubella startuje z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest… otwarcie paczki makaronu Lubella. A wszystko to przy wyjątkowym akompaniamencie! Czytaj więcej »

  • Dan Cake podaje obiad na nowo

    Środa, 15 maja 2024

    Wystartowała kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu. Czytaj więcej »

  • Carrefour uruchomił kolejną akcję, w której pomaga klientom oszczędzać pieniądze na codziennych zakupach. Do 31 maja br., w tej sieci sklepów można otrzymać e-bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Wystarczy, że wyda się 5 razy po min. 100 złotych oraz przy kasie zeskanuje aplikację “Mój Carrefour”. Czytaj więcej »

  • Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”. Czytaj więcej »

  • Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach... Czytaj więcej »

  • Marka Tchibo ogłasza start kolejnej odsłony kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje nagrodzoną w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa komunikacja dla szerokiej gamy produktów SPAR. Hasło „JAKOŚĆ I CENA DO POLUBIENIA” podkreśla największe atuty produktów, które wyróżniają się na sklepowych półkach estetycznymi opakowaniami. Produkty SPAR to ponad 700 artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. Katalog z aktualną ofertą obowiązującą od 24.04 do... Czytaj więcej »

  • Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu” przygotowana dla firmy Mondelēz przez agencję Ogilvy Polska. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. To kolejna udana współpraca obu firm. Kampania ruszyła 1 kwietnia br. i obejmuje działania TVC, digital oraz media społecznościowe i display. Czytaj więcej »

  • Łap chwile. Lech z nowym spotem

    Poniedziałek, 06 maja 2024

    Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. ​ Czytaj więcej »

  • Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami

    Poniedziałek, 29 kwietnia 2024

    Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”. Czytaj więcej »

  • Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Pepsi "Thirsty for more"

    Poniedziałek, 22 kwietnia 2024

    Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat. Czytaj więcej »

  • Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Tę filozofię doskonale wciela w życie bohater tegorocznej kampanii marki – Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym... Czytaj więcej »

  • Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu - Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można poznać prawdziwych przyjaciół, dzięki którym każdy dzień w pracy daje powody do uśmiechu. Czytaj więcej »

  • Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny muzycznej Ambasadorką marki została Daria Zawiałow, jedna z najbardziej uznanych i najchętniej słuchanych artystek w Polsce. Już wkrótce rozpocznie się realizowana z rozmachem kampania reklamowa, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE! Czytaj więcej »

  • Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat kultowych galaretek w czekoladzie. Czytaj więcej »

  • Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, uruchamia akcję koszyków niespodzianek. Już w najbliższy piątek 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych. Przed zakupem klienci nie będą mogli... Czytaj więcej »

  • Wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Jakieś ALE? Żadnych ALE! Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants! Teraz napoje roślinne od Tymbarku o nowej, jeszcze lepszej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez dodatku cukru i konserwantów – teraz także bez glutenu! Czytaj więcej »

  • Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka. Czytaj więcej »

  • Klienci, którzy kwiecień rozpoczęli od wizyty w Biedronce, jak zawsze mogą liczyć na niesamowite promocje. Tym razem największa sieć handlowa w kraju zaprasza na zakupy, jednocześnie umożliwiając odzyskanie ich równowartości w formie voucherów. Wystarczy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od czwartku do soboty (4.04-06.04) zrobić zakupy na... Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania marki Żywiec

    Wtorek, 02 kwietnia 2024

    W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO i powstała z... Czytaj więcej »

  • Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Czytaj więcej »

  • Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie. Czytaj więcej »

  • Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat konsekwentnie wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie zdrowego stylu życia. Realizując swoje założenia, firma wystartowała z kampanią pod hasłem „Smakuj Świadomie”. Jej celem... Czytaj więcej »

  • Porcja owoców od Kubusia to mus!

    Wtorek, 19 marca 2024

    Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców w Duuużym Musie 200g. W marcu ruszyła kampania marki Kubuś „Porcja owoców to mus!”. Czytaj więcej »

  • Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rodzimy rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku. Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”. Czytaj więcej »

  • W social mediach Sephora ruszyła lokalna adaptacja świeżo zaprezentowanej globalnej kampanii marki: „We belong to someting beautiful” (Razem tworzymy piękno). Zobaczmy w niej polskich twórców współpracujących z marką, ale też pracowników Sephora. Wszystkie opowiedziane przez bohaterów historie mówią o sile społeczności, samoakceptacji i oddają przesłanie kampanii -... Czytaj więcej »

  • Rusza wiosenna kampania Ritter Sport

    Czwartek, 14 marca 2024

    Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, ma na celu umocnić wśród konsumentów wizerunek czekolad, wyróżniających się zgrabnym kształtem oraz różnorodnością smaków reprezentowaną przez bogatą kolorystykę opakowań. Czytaj więcej »

więcej artykułów