„Każde Pokolenie ma swój Hortex” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Hortex. Marka odwołuje się w niej do swojego dziedzictwa, dzięki któremu łączy kolejne pokolenia Polek i Polaków oraz tradycję z nowoczesnością.
Dla wielu generacji Polaków Hortex to marka ikona, obecna na polskich stołach od dziesięcioleci. Najnowsza kampania z jednej strony wykorzystuje to piękne i unikalne dziedzictwo, a z drugiej podkreśla innowacyjne podejście marki do tworzenia nowych rozwiązań – nowatorskich produktów czy kompozycji smakowych.
„Hortex od lat rozwija się razem z kolejnymi pokoleniami konsumentów. Nie tylko ożywia kulinarne wspomnienia i ulubione smaki, ale też wprowadza nowe pomysły na dania i napoje. Łączy w ten sposób konkretne potrzeby i oczekiwania różnych generacji oraz tradycję z nowoczesnością. Jak wiemy każde pokolenie jest trochę inne od poprzedniego, a my bacznie obserwujemy zmiany w postawach konsumenckich i na nie reagujemy. Dzięki konsekwentnym i przemyślanym działaniom zbudowaliśmy markę silną i stabilną, a przy tym elastyczną, która ma moc łączenia pokoleń – i o tym jest nasza najnowsza kampania.” - mówi Agnieszka Janikowska, Doradca Zarządu ds. Marketingu, Hortex Sp. z o.o.
„Marka Hortex była i jest postrzegana jako lider innowacji. Ułatwiamy konsumentom codzienne życie, dostarczamy smaki, które łączą bliskich, przyjaciół, a nawet całe generacje – już od niemal 80 lat. Nowa kampania jest z jednej strony niejako podsumowaniem tego wszystkiego, a z drugiej otwarciem na przyszłość, na nowe wyzwania, nowe pokolenia. Bo każde pokolenie ma – i będzie miało – swój Hortex.” - dodaje Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu FFV, Polski Ogród Sp. z o.o.
Dominantą kampanii i jej hymnem jest przebój „Pokolenie” w nowej aranżacji przygotowanej przez producenta muzycznego Michała Będkowskiego, znanego jako Zeppy Zep. Utwór ten w połączeniu z kolażowym charakterem spotów oddaje ideę komunikacji: czasy się zmieniają, ale przyjemność kosztowania smaków dobrze znanych, jak i nowych, bliskość rodziny i przyjaciół, zabawa i emocje – pozostają takie same.
Nowa kampania to wielokanałowa komunikacja. Działania promocyjne obejmują serię spotów TV, szereg formatów digital, komunikację w miejscach sprzedaży oraz OOH.
Nad realizacją całości czuwała Agencja Reklamowa Opus B. Spoty wyreżyserował Krzysztof Grajper – reżyser młodego pokolenia, specjalista od produkcji z pogranicza muzyki i nowoczesnej narracji. Zdjęcia odbywały się w Belgradzie pod opieką domu produkcyjnego Bad Rabbit. Za postprodukcję odpowiadało studio Vein, a za dźwięk Zstudio i Burza.
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.