Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Świąteczne ekspozycje ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska
Poniedziałek, 25 listopada 2024
W hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce stanęły właśnie świąteczne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Ich bohaterem jest zarówno marka Mionetto, jak i Freixenet. - W tym szczególnym, świąteczno - noworocznym czasie, stawiamy na rozpoznawalne i pewne marki – mówią przedstawiciele firmy.
Czas celebracji
Choć wina musujące pijemy już niemal cały rok, czas Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra, to dla nich szczególny moment. Dlatego w świątecznej ofercie firmy Henkell Freixenet Polska nie zabraknie ani znakomitego włoskiego prosecco, ani wyrafinowanej hiszpańskiej cavy.
- Mionetto Prosecco, czyli ulubione prosecco Polaków, to oczywiście nasza propozycja dla wszystkich tych, którzy będą chcieli celebrować ten wyjątkowy czas – mówi Tomasz Potrzebowski, Międzynarodowy Ekspert ds. Rozwoju Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. - To idealne wino zarówno gdy myślimy o świątecznym obiedzie, jak i gdy szukamy czegoś odpowiedniego na tradycyjny, noworoczny toast. Mionetto Prosecco jest też składnikiem wielu modnych koktajli, które są nieodłącznym elementem sylwestrowej zabawy i które z powodzeniem można przygotować w domu – tłumaczy ekspert.
„Złożenie” kultowego pomarańczowego drinka jest niezwykle proste z produktami marki Mionetto. Wystarczy połączyć Mionetto Prosecco z Mionetto Aperitivo, dodać odrobinę wody gazowanej, lód oraz plaster pomarańczy i Mionetto Spritz gotowy!
Co równie ważne, na sklepowych półkach dostępne są także produkty marki Mionetto, które pozwalają na „złożenie” bezalkoholowej wersji słynnego pomarańczowo koktajlu.
Z czym najlepiej go serwować?
Dojrzewające szynki, delikatne sery, świeże owoce, sałatki, czy przekąski z owocami morza lub warzywami to dla niego wyborowe towarzystwo!
Cava przez „c”
Drugą ważną marką w portfolio Henkell Freixenet Polska jest Freixenet. To linia obejmująca niezwykle bogatą ofertę win – od spokojnych po musujące. I tu na szczególną uwagę zasługuje Cava Cordon Negro – ikoniczne hiszpańskie wino, które w tym roku świętuje 50. urodziny.
- Obok charakterystycznej, niezwykle eleganckiej, czarnej, lekko oszronionej butelki trudno przejść obojętnie – mówi Tomasz Potrzebowski. - Ale Cava Cordon Negro to nie tylko design i piękna historia zamknięta w szkle. To idealny kompan dla wielu świątecznych potraw. Warto dodać, że wraz z rozwojem wiedzy winiarskiej Polaków, popularność hiszpańskich bąbelków rośnie. Można powiedzieć, że cava to kolejny stopień wtajemniczenia w świat „musiaków” – uważa ekspert.
Zgodnie z trendami
Świąteczna oferta firmy Henkell Freixenet Polska to także bogata reprezentacja produktów 0%. Bez nich nie ma już dobrze zbudowanej półki winiarskiej.
- Stale rozwijający się trend NoLo to także obszar, w którym chcemy zaoferować konsumentom najlepsze jakościowo produkty. Bezalkoholowy odpowiednik wina musującego – Mionetto – oraz szeroka gama produktów Freixenet 0% to propozycja, dla wszystkich tych, którzy chcą świętować, nie wykorzystując do tego celu wina lub innych alkoholi – mówi Tomasz Potrzebowski.
Szyte na miarę
Świąteczne ekspozycje marki Mionetto i Freixenet stanęły właśnie w hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce. Są różnorodne, bo dopasowane do formatów placówek handlowych. Tak efektowne i starannie przygotowane ekspozycje sklepowe to specjalność firmy Henkell Freixenet Polska.
- To coś, co zdecydowanie wyróżnia nasze produkty – przyznaje Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. - Pamiętajmy, że 70 % decyzji zakupowych odbywa się w sklepie. Bardzo ważne jest zatem, jak produkt wygląda i jak jest wyeksponowany. My staramy się tworzyć nasze materiały POS wg zasady – być widocznym, być dostępnym, ale też „be wow” – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.
Ekspozycje z winami marki Freixenet podzielono tym razem na dwa „światy”.
- Jeden to ten, który pewnie bardziej przypadnie do gustu paniom, czyli wina zamknięte w jasnych, kryształowych butelkach, drugi natomiast to świat Cavy Cordon Negro, która jest prawdziwą gwiazdą w naszym portfolio. Ciemny kolor butelki nadał naszym ekspozycjom spektakularnego charakteru. Ciekawi jesteśmy niezmiernie reakcji naszych klientów – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet będą gościły w sklepach do stycznia 2025 r.
Źródło: ZP Polska Rada Winiarstwa Fot: mat. prasowe
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.