Rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych
Poniedziałek, 29 kwietnia 2024
Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.
Śmietankowe czy puszyste, naturalne czy smakowe, z oliwkami czy z kurkami, po indyjsku czy po meksykańsku? Serki Łaciate to idealna odpowiedź na śniadaniowe zachcianki, lunchowe kanapki i popołudniowe przekąski. Samemu, w duecie, rodzinnie lub ze znajomymi – dwie konsystencje i kilkanaście oryginalnych smaków do wyboru dają nieograniczone możliwości w tworzeniu szybkich i smacznych potraw, które „załatają każdy apetyt”.
– W najnowszej kampanii serków śmietankowych skupiamy się na uniwersalności ich użycia i pokazaniu, że nie są to wyłącznie produkty kanapkowe. Pasty, gofry, sosy, farsze, a nawet desery – to wszystko można przygotować, traktując serki Łaciate jako aromatyczną, kremową bazę lub dodatek do dania. Liczymy, że ta nowoczesna, lekka i humorystyczna kampania przypadnie do gustu konsumentom poszukującym inspiracji do codziennego gotowania – podkreśla Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Motywem przewodnim kampanii są wyraziste krowie łaty – znak rozpoznawczy marki Łaciate. Przewijają się one zarówno w spotach reklamowych, jak i w kreacjach graficznych prezentujących różnorodność wariantów smakowych produktu. Przyciągają uwagę i podkreślają naturalność pochodzenia serków Łaciatych, które powstają z najlepszego, polskiego mleka. W kreacjach pojawi się też tajemnicza ręka, która ma ochotę na dobry serek. Odrobina humoru, lekkości i nieoczekiwanych rozwiązań scenariuszowych z pewnością wyróżnią kampanię na tle komunikacji innych produktów. Niezależnie od miejsca i towarzystwa – serek Łaciaty smakuje w każdej sytuacji!
Kampania „Na każdą okazję” obecna będzie w TV oraz na VOD – w blokach reklamowych i w telewizjach śniadaniowych”: „Dzień Dobry TVN” oraz w „Pytaniu na Śniadanie”. Zobaczymy ją także w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych, na dużych serwisach i w aplikacjach mobilnych. W social mediach pojawią się także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami – do zgarnięcia będą m.in.: hulajnogi elektryczne, rodzinny weekend czy ekspresy do kawy. Kampanię wesprą popularni influencerzy kulinarni, którzy podzielą się swoimi pomysłami na kreatywne dania z wykorzystaniem serków śmietankowych Łaciatych.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Molecular Worldwide, a za zakup mediów agencja Media Direction OMD, które tegoroczną kampanią rozpoczynają współpracę z SM Mlekpol. Nad całością realizacji czuwa natomiast Katarzyna Skrodzka – brand manager marki Łaciate.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.