Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Obecność marki na rynku to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umacnianie jej pozycji oraz odpowiadanie na zmieniające się potrzeby konsumenckie. O innowacyjności i trendach na rynku chemii gospodarczej mówi Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Jak obecnie wygląda rynek wyrobów garmażeryjnych? Jak ostatnie lata wpłynęły na jego rozwój? Rozmowa z Emilem Dzianokiem, dyrektorem handlowym w firmie Jawo. Czytaj więcej »
Świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i walorów płynących z diety roślinnej rośnie z roku na rok. O działalności polskich firm i innowacyjności w zakresie produkcji warzyw opowiada Michał Taraska, Project Manager w Hazera Poland. Czytaj więcej »
Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku... Czytaj więcej »
O ofercie łączącej tradycję z nowoczesnością, strategii pozwalającej odpowiadać na potrzeby konsumentów i o tym jak rozwinęła się firma przez 30 lat na rynku opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny w firmie PPHU Gibar. Czytaj więcej »
„Dziś jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju” – o działaniach, dzięki którym sieć wzmacnia swoją pozycję opowiada Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Czytaj więcej »
Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Krzysztofa Pakuły, Prezesa Zarządu w Grupie Chorten kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i „odczarować” krążące wokół segmentu stereotypy? O wyjątkowej ofercie i wyzwaniach branży rozmawiamy z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn. Czytaj więcej »
Śniadanie stanowi najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Warto zadbać o to, żeby było pożywne i zdrowe. Musi dostarczać organizmowi niezbędnych minerałów i witamin, które stanowią źródło energii do właściwego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Rosnąca inflacja to zmartwienie nie tylko konsumentów, ale też przedsiębiorców. W tych czasach na wagę złota jest współpraca ze wspierającymi partnerami. Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym sieci MediaMarkt. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Konrada Jędrzejaka, młodszego kierownika marki w firmie Bracia Sadownicy kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
60 lat działalności na polskim rynku lodów to znaczący jubileusz. O historii, wyzwaniach i przyszłości ze Zbigniewem Grycanem, twórcą i właścicielem marki Grycan – Lody od Pokoleń – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Rynek piwa przez ostatnie lata wyjątkowo mocno odczuł pandemię i jej konsekwencje. Jak w tej trudnej rzeczywistości radzą sobie producenci i jaki plan mają na przyszłość? Igor Tikhonov, Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej był gościem Wojciecha Szeląga – gospodarza programu Gabinet Spożywczy oraz Michała Siwka, Dyrektora Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
…to plan rozwoju, który wymaga doświadczenia i znajomości rynku. Z Marianem Owerko, założycielem i prezesem zarządu Bakalland rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Światowy Dzień Ochrony Środowiska obchodzony jest corocznie 5 czerwca. Święto zostało ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ, obchodzone jest w 100 krajach na całym świecie. Hochland Polska zachęca do przyłączenia się do działań na rzecz planety i świętowania zrównoważonego życia - przez cały rok. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services... Czytaj więcej »
Słodycze to kategoria, która przez cały rok ma swoich wiernych odbiorców. Jakie pozycje warto wybrać latem? O szerokim i różnorodnym portfolio, ulubionych żelkach dużych i małych Polaków oraz setnym jubileuszu Czytaj więcej »
W ciągu 30 lat Grupa Mokate stała się jednym z największych producentów kawy i herbaty w Europie Środkowej, z ponad miliardem złotych przychodu. Jest również jednym z liderów na rynku specjalistycznych surowców dla przemysłu spożywczego. Mokate obsługuje dzisiaj ponad 70 rynków zagranicznych i zdecydowanie należy do czołówki, jeśli chodzi o rynek mleczno-tłuszczowych baz w... Czytaj więcej »
e-Commerce B2B jest mocno rozwijającym się trendem w sprzedaży internetowej. O specyfice tego trendu oraz o tym, jakie miejsce zajmuje e-Commerce w ekosystemie rozwiązań cyfrowych wspierających branżę FMCG opowiada Barbara Tatar, e-Commerce Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
„Wszystkie nasze działania mają na celu wsparcie franczyzobiorcy i zadowolenie klienta detalicznego” – o jubileuszu i rozwoju sieci franczyzowych rozmawiamy z Magdaleną Pajor, Dyrektor ds. sieci franczyzowych Groszek i Euro Sklep. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Galas, Senior Business Development Director w FM Logistic kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i skuteczność działania największych graczy z branży FMCG opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
O współpracy z siecią i ważnych decyzjach, przed którymi stanie każdy franczyzobiorca rozmawiamy z Krzysztofem Mazurkiewiczem, Prezesem Zarządu firmy KHM DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. – franczyzobiorcą Carrefour Polska prowadzącym supermarket tej sieci w Kole. Czytaj więcej »
Pandemia, inflacja, wojna w Ukrainie... Wszystkie te wydarzenia odbiły się na całym sektorze spożywczym. O trendach, wyzwaniach na rynku, a także planach na przyszłość – z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Pandemia bardzo mocno odbiła się na branży drobiarskiej. Inflacja, ptasia grypa, wojna – te czynniki dodatkowo obciążyły rynek. A perspektywy całego sektora uzależnione są też od wielu innych czynników. Z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym firmy Indykpol rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor... Czytaj więcej »
O wpływie pandemii na branżę napojową, trendach na rynku wody, soków i napojów oraz o kierunkach rozwoju z Piotrem Chęcielewskim, Członkiem Zarządu Jurajska i Dyrektorem Marketingu firmy Hortex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Katarzyny Rylskiej, Category Marketing Managera w Sante kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Zaczęło się od marzenia, kilku pomysłów i pracy po nocach...
Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów, w rozmowie...
Grupa Coca-Cola HBC zobowiązała się osiągnąć zerową...
Rafał Rudzki, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, oraz...
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
W 1935 roku w angielskim Yorku powstał baton KITKAT, który...
Podczas gali Fundacji Powszechnego Czytania w Bibliotece...
15 września obchodzony jest Dzień Majonezu Kieleckiego...
Carrefour uruchomił kolejną edycję inicjatyw wspierających...
Grupa Żabka poinformowała o zawarciu umowy kredytów...
Smaczne obiady w kilka minut i siedem kulinarnych inspiracji do...
Sosy do makaronu Mutti to najnowszy wyraz 125-letniego...
Gotowanie bez uciążliwego krojenia, siekania, nieprzyjemnego...
Początek roku szkolnego to czas powrotu do codziennych...
Do oferty pizz Proste Historie wkracza Kebaburai – pizza z...
Bracia Sadownicy ruszyli z nową kampanią, w której w...
Kampania herbatek owocowych Herbaciany Ogród...
Duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir ...
Codzienność pełna wyzwań wymaga energii i koncentracji...
Przed uczniami i rodzicami ostatni tydzień przygotowań do...