Wywiady

Wywiad z Magdaleną Pawlak, Brand Manager Domestos, Unilever.

Czwartek, 10 sierpnia 2023 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
Wiele produktów usuwa zabrudzenia w toalecie, lecz czy zapewniają bezpieczeństwo? Domestos dba o poszerzanie swojej ekspertyzy gwarantując szerokie spektrum rejestracji biobójczej. Dzięki swojej długoletniej ekspertyzie i skuteczności, zdobył zaufanie wielu polskich domów. O szerokim portfolio marki i oczekiwaniach konsumentów rozmawiamy z Magdaleną Pawlak, Brand Manager Domestos, Unilever.
Marka Domestos to produkty dostępne w ogromnej ilości sklepów, używane w większości polskich domów – toalet. Od lat jest liderem rynku w swojej kategorii, czym wyróżnia się na tle konkurencji?

Domestos to marka o długiej tradycji, sięgającej roku 1929, gdy rozpoczęła się sprzedaż płynu dezynfekująco-czyszczącego w szklanych butelkach z charakterystyczną, czerwoną nakrętką, której kształt do dziś niewiele się zmienił.

Domestos zdobył uznanie klientów m.in. dzięki skuteczności – to jedna z głównych zalet produktów Domestos. Dzięki przebadanej formule, zapewnia wysoką efektywność w zabijaniu wirusów i bakterii (zabija 99,99% bakterii i wirusów), a także w usuwaniu trudnych osadów, kamienia oraz zabrudzeń w toalecie.

Dzięki swojej długoletniej ekspertyzie i skuteczności, Domestos zdobył zaufanie wielu polskich domów, stając się częstym narzędziem codziennego czyszczenia toalet.

Nowości w ofercie Domestos to… Proszę przybliżyć naszym Czytelnikom pełną ofertę marki.

Domestos ma bogate portfolio, oferując m.in.kostki, płyny chlorowe i płyny kwasowe.
Domestos Chlorowy skutecznie eliminuje 99,9% wirusów i bakterii, a także udrażnia rury. Produkt ma działanie biobójcze, dezynfekuje czyszczoną powierzchnię. Co więcej, ten produkt świetnie wybiela.

Domestos Zero Kamienia to wyjątkowy produkt kwasowy, który zwalcza kamień, bakterie i grzyby. To nie koniec dobrych wieści! Już niedługo do rodziny produktów Domestos Zero Kamienia dołączy nowość – Domestos Zero Kamienia Spray. Nowość została stworzona z myślą o wygodzie. Spray umożliwia precyzyjne aplikowanie produktu, dzięki czemu usuwa kamień w trudno dostępnych miejscach, wewnątrz i na zewnątrz toalety. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć kontrolę nad czystością swojej toalety bez zbędnego wysiłku.

Ale to nie wszystko! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy są wrażliwi na chlorowy zapach płynów, marka wprowadziła linię Domestos Power Fresh. Już teraz dostępna jest nasza nowość zapachowa – Floral, o kwiatowej woni i pięknym różowym kolorze!
Te produkty są kwasowe, nadają się do codziennego użytku i świetnie usuwają kamień.
Warto zauważyć, że należy stosować produkty chlorowe i kwasowe naprzemiennie, a nie jednocześnie!

Dodatkowo, w portfolio marki znajdziemy aż 3 rodzaje kostek toaletowych. Kostka zapewnia higieniczną świeżość, połysk, ochronę przed osadzaniem się kamienia oraz długotrwały zapach. Kostka Power 5 to wydajność aż do 300 spłukań. Segment Blue Water nie tylko zapewnia unikatowy kolor, ale i gwarantuje wzmożoną ochronę przed osadzaniem się kamienia. Kostki Aroma Lux to wyjątkowe zapachy, a dzięki innowacyjnej technologii i aromatycznym olejkom skutecznie redukują nieprzyjemny zapach także między spłukaniami.

Ciekawe kampanie, aktywności promocyjne, itp. – jak pozyskujecie nowych klientów?

W kwietniu tego roku przygotowaliśmy warsztaty dla influencerów „Laboratorium Domestos”, podczas których przedstawiliśmy korzyści płynące ze stosowania Domestos. Obalaliśmy mity oraz pokazywaliśmy na co zwracać uwagę podczas korzystania z produktów.

Przygotowaliśmy doświadczenia, a influencerzy mogli sami wykonać eksperymenty i przekonać się o skuteczności naszych produktów.

Jak zmienia się rynek produktów do czyszczenia toalet, czego od tego typu środków oczekuje świadomy konsument?

Wzrasta świadomość wpływu produktów na środowisko, Domestos stara się wdrażać m.in. opakowania wykonane z recyklingu oraz używać materiałów również się do tego nadających. Konsumenci stają się bardziej świadomi tego, jak ważne jest bezpieczeństwo w toalecie. Zarazki są trudnym tematem, gdyż są niezauważalne. Wiele produktów usuwa zabrudzenia w toalecie, lecz czy zapewniają bezpieczeństwo? Domestos dba o poszerzanie swojej ekspertyzy gwarantując szerokie spektrum rejestracji biobójczej, by zapewnić konsumentom kompleksową ochronę przed zarazkami. Niezmiennie topowym wymogiem jest po prostu skuteczne działanie!

Akcje społeczne, wsparcie higieny w szkołach czy poprawa warunków sanitarnych w Indiach i innych krajach – proszę opowiedzieć więcej o aktywnościach marki w tej sferze.

Domestos we współpracy z UNICEF-em od 2012 roku realizuje nadrzędny cel: zapewnienie jak największej ilości osób na całym świecie odpowiednich warunków sanitarnych, szczególnie w krajach rozwijających się.

W Polsce realizowaliśmy program dla szkół o nazwie „Wzorowa Łazienka”. Wygrane szkoły podstawowe, otrzymywały remont swoich toalet. Naszym priorytetem jest zapewnienie dzieciom odpowiednich, higienicznych i bezpiecznych warunków, w których mogą się rozwijać i uczyć.

Jednak to nie koniec naszych planów! Kontynuując naszą misję, planujemy więcej akcji i inicjatyw, które będą wspierać i poprawiać warunki sanitarno-higieniczne dla społeczności na całym świecie.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Górka



tagi: Unilever , Domestos , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,