InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie oraz MAKRO Polska, wiodąca firma na polskim rynku hurtowym – rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Czytaj więcej »
InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie oraz MAKRO Polska, wiodąca firma na polskim rynku hurtowym – rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Czytaj więcej »
W Polsce rośnie, i to skokowo, popularność produktów z certyfikatem Fairtrade. Już prawie połowa społeczeństwa zwraca na to uwagę i zdaje sobie sprawę z wagi problemu, a sprzedaż hurtowa takich produktów w ubiegłym roku przekroczyła 0,5 mld zł. Certyfikat potwierdza, że takie produkty jak kawa, czekolady, banany czy t-shirty powstały w sposób szanujący prawa najuboższych... Czytaj więcej »
Żabka kontunuuje rozwijanie swojej oferty franczyzowej. Od 1 lipca br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu. Nowa oferta stanowi solidne zabezpieczenie dla początkującego franczyzobiorcy i pozwala skupić się na... Czytaj więcej »
Jakość żywności zależy od starannej pielęgnacji ziemi i dbania o dobrostan zwierząt. To podstawa unikalnej, zrównoważonej i samowystarczalnej produkcji, jaką stosuje Goodvalley. Dzięki temu firma oferuje świadomym konsumentom wysokiej jakości mięso wieprzowe pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Co więcej, z myślą o ograniczeniu oddziaływania na środowisko, Goodvalley... Czytaj więcej »
Glovo ogłasza start nowej usługi – Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz szytych na miarę ofert z ulubionych restauracji czy sklepów partnerskich. Usługa została już wcześniej uruchomiona m.in. na rynku hiszpańskim, od dzisiaj mogą skorzystać z niej także polscy użytkownicy. Czytaj więcej »
Minęło dokładnie sześć miesięcy od rozpoczęcia Międzynarodowego Roku Owoców i Warzyw ogłoszonego przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO). Kampania „Moc Polskich Warzyw” to inicjatywa, która również ma na celu zwiększanie świadomości konsumentów oraz promocję zdrowego odżywiania, opartego na spożywaniu najwyższej jakości polskich... Czytaj więcej »
Auchan Retail Polska ponownie rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Unikatowa, dopasowana do różnych smaków i potrzeb, obejmuje obecnie już 271 najwyższej jakości produktów, pochodzących od 44 starannie wybranych producentów żywności.... Czytaj więcej »
„Jesteśmy w dobrym miejscu!” Tak można podsumować nawiązanie współpracy firmy Stock Polska, dystrybutora m.in. whisky Jim Beam, Maker’s Mark i Auchentoshan, z brandem Whiskey in the Jar® – konceptem restauracyjnym opartym na kuchni amerykańskiej, whisky i muzyce rockowej. Czytaj więcej »
„Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych. Czytaj więcej »
Po ostatnich anomaliach pogodowych w kraju i na świecie, chyba nikt z nas już nie powinien mieć wątpliwości, że konsekwencje zmian klimatycznych stają się coraz bardziej zauważalne, niosąc negatywne skutki zarówno dla nas, jak i dla planety. Sprawy zaszły tak daleko, że nie tylko światowe organizacje i koncerny, ale każdy z nas powinien zastanowić się nad wdrożeniem... Czytaj więcej »
Już w najbliższy piątek, sobotę i niedzielę, klienci Galerii Głogów będą mogli nacieszyć swe podniebienia daniami z różnych zakątków świata. W dniach 2-4 lipca, na parkingu przed Galerią Głogów dostępne będą foodtrucki z różnorodnymi propozycjami kulinarnymi. Czytaj więcej »
Lato to sport, sport to białko. Czy serki topione dostarczają mięśniom potrzebnego budulca? Czytaj więcej »
Do 2025 roku Nestlé zrealizuje ponad 100 projektów o łącznej wartości 130 mln USD, wspierających regenerację lokalnych obiegów wodnych wokół swoich 48 rozlewni wody na całym świecie – również w Polsce. Podjęte działania mają na celu pomóc, by od 2025 roku w naturze pozostawało więcej wody, niż Nestlé pobiera dla swojej działalności w biznesie Waters. Czytaj więcej »
Owoce to samo zdrowie. Są bogatym źródłem witamin i wielu składników odżywczych, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie organizmu człowieka. Nic więc dziwnego, że doczekały się swojego święta. 1 lipca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Owoców. Z tej okazji przybliżamy, jakie owoce są cennym surowcem w zakładzie Agros Nova w Łowiczu. Czytaj więcej »
Analiza natężenia ruchu w okresie styczeń 2020 - czerwiec 2021. Czytaj więcej »
Długo kazało na siebie czekać, ale w końcu nadeszło - utęsknione lato! Wkroczyło z przytupem i już od progu zaskoczyło nas niebotycznie wysokimi temperaturami i intensywnie przypiekającym blade ciała słońcem. Rozgrzani do czerwoności marzymy o przyjemnym orzeźwieniu. Ochłodę podczas upałów możemy odnaleźć w winach musujących - lekkich i orzeźwiających - doskonałych na... Czytaj więcej »
Profil @Sertop na facebooku tyskiego producenta serków topionych ma już ponad 22 tysiące fanów. Czytaj więcej »
Barbora.pl już wkrótce wejdzie do Trójmiasta, którego mieszkańcy będą mogli robić codzienne zakupy online z dostawą do domu tego samego dnia. Lider internetowych sklepów spożywczych w krajach bałtyckich działa w Polsce od stycznia br. Czytaj więcej »
23 czerwca koncern otworzył pierwszy - z 40 w tym roku - punkt sprzedaży „Orlen w ruchu”, przy ul. Grójeckiej 26 w Warszawie. PKN Orlen, dzięki dokonanej akwizycji spółki Ruch, rozwija segment detaliczny, który poszerza również o usługi kurierskie. Czytaj więcej »
Zmiana trendów konsumenckich, coraz większa świadomość i zapotrzebowanie na zdrową żywność sprawiają, że coraz większym zainteresowaniem cieszy się tzw. foodtech. Polska firma przy współpracy biotechnologów, dietetyków i naukowców opracowała unikatową formułę posiłku w formie koktajlu, który nie tylko zaspokaja głód i dodaje energii, lecz także wspiera budowanie... Czytaj więcej »
Grupa Muszkieterów wspomaga właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w każdym obszarze prowadzonej działalności, także online. Na bazie wieloletniego doświadczenia, Muszkieterowie wydali w czerwcu br. Księgę Dobrych Praktyk dla właścicieli sklepów Intermarché. Zebrano w niej wszystkie informacje dotyczące obsługi profilu w serwisie Facebook w formie kompleksowego... Czytaj więcej »
Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to jakość, która budzi zaufanie... Czytaj więcej »
Zakończenie roku szkolnego to czas podsumowań wyników szkolnych, ale także realizacji kolejnej edycji programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Dzięki 8. już odsłonie inicjatywy kolejne tysiące uczniów z całej Polski poznało 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów, dzięki którym będą mogli prawidło dbając o uśmiech również w wakacje! Czytaj więcej »
Codziennie miliony Polaków osładzają sobie życie spożywając ogromne ilości cukru w różnej postaci. Przeciętny Polak rocznie je go około 40 kilogramów i to nie tylko słodząc herbatę. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że biały składnik ukryty jest w większości produktów spożywczych, w tym w sokach, jogurtach, ketchupie, wędlinach czy w uwielbianych w sezonie letnim... Czytaj więcej »
W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Institute for Scientific Information on Coffee (ISIC) określono, w jaki sposób pandemia COVID-19 i wynikające z niej obostrzenia, wpłynęły na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Niemal dwie trzecie dorosłych (61 proc.) z niepokojem zaobserwowało u siebie spadek nastroju. Dwukrotnie mniej osób (24 proc.) martwiło się, że na ich samopoczuciu... Czytaj więcej »
W Polsce z roku na rok wzrasta sprzedaż trunków w wyższej cenie. Pojawiają się nawet opinie o „premiumizacji” rynku alkoholi w Polsce. Ale co to właściwie oznacza? I czy w Polsce za premium uchodzi to samo, co w zachodnich i południowych krajach Europy? Czytaj więcej »
22 czerwca odbyła się konferencja online, mająca na celu podsumowanie realizowanego w Polsce od blisko dwóch lat projektu PROM oraz omówienie proponowanych w jego ramach rozwiązań, ograniczających marnowanie żywności, na wszystkich etapach łańcucha żywnościowego. W konferencji wzięli udział przedstawiciele jednostek realizujących projekt, a także eksperci działający na... Czytaj więcej »
Akcja organizowana przez P&G, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce oraz sieć sklepów Kaufland odbyła się już po raz trzeci. W realizację dobroczynnego celu programu realizowanego przez partnerów, zaangażowali się także konsumenci, którzy kupując wybrany produkt P&G takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy w sieciach sklepów Kaufland, pomogli sfinansować posiłki dla... Czytaj więcej »
Juhannus, czyli fińska Noc Świętojańska to święto światła i natury. Letnie przesilenie, białe noce, soczysta zieleń natury, polne kwiaty, krystaliczna woda oraz moc zaklęta w ogniu. W tradycyjne obchody, wypadające w sobotę 26 czerwca idealnie wpisuje się nowa Finlandia Botanical, czyli smak naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu.... Czytaj więcej »
Dawid Podsiadło, BRODKA, Daria Zawiałow, Vito Bambino i RALPH KAMINSKI – to tylko część artystów, których będzie można usłyszeć podczas sierpniowych koncertów w ramach Męskiego Grania sponsorowanego przez markę Żywiec. Po raz pierwszy w historii na trasie pojawią się aż dwie orkiestry – Męskie Granie Orkiestra 2020 oraz Męskie Granie Orkiestra 2021, której skład... Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Sieć rozszerza ofertą alkoholi zero procent...
Producenci mleka i przetwórcy coraz częściej wdrażają...
Zbliża się pierwszy w tym roku wiosenny, długi weekend...
Jaki rodzaj grilla najchętniej wybieramy? Jakie smaki...
Tegoroczna, piąta już edycja akcji „Kobiety Almette” nosi...
Połączenie naturalnej elegancji, wykwintnego smaku oraz...
To wyjątkowa przekąska, która zaskakuje intensywnym...
To idealna propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie...
Jak odpowiednio przygotować się do wspólnej biesiady z...
Każdy Całusek to małe piernikowe szczęście –...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake:...
Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji...
Nowy wizerunek, nowa energia i... Fiat 500e do wygrania!...
Marka nr 1 na rynku napojów energetycznych ...