Hasło #wreszcierazem, towarzyszące współpracy, to połączenia mocnych brandów, otwarcia gastronomii oraz wyczekiwanego powrotu do normalności.
JAR w sercu, rock w menu, ogień na scenie. Takimi elementami wita swoich Gości Whiskey in the Jar®. Restauracje ponownie otwierają swoje drzwi w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Warszawie, z nową energią, siłą oraz partnerami.
Związek silnych brandów wszedł właśnie w etap “powiedzmy o tym innym” – #wreszcierazem.
Jak mówią sami o sobie?
Łukasz Konieczny – Business Development and On Trade Director, Stock Polska: „Charakter marki Whiskey in the Jar® jest nam bardzo bliski. Mamy wspólne DNA. Jakość, oryginalność, odwaga w działaniu, no i ten rock`owy pazur. Znajdziecie nas w lokalach, w których możecie być sobą! My tam już jesteśmy. We wszystkich lokalizacjach możecie spróbować specjalnie przygotowywanych JAR’ów na naszych światowych markach, m.in. Jim Beam, Maker’s Mark, czy szkockim single malt Auchentoshan”.
Koncept Whiskey in the Jar® jest jednym z najprężniej rozwijających się podmiotów w branży gastronomicznej, wyróżniający się najwyższą dbałością o jakość oferowanych usług.
Whiskey in the Jar® SteakHouse & Rock’n’Roll to:
- mięso sezonowane, dojrzewające z wyselekcjonowanych hodowli
- JAR`y – unikatowe, autorskie drinki na bazie Jim Beam podawane w designerskich słojach
- energetyczny dźwięk rock’n’rolla z koncertami Live Music.
Whiskey in the Jar® stał się kultowym miejscem dla wszystkich tych, którzy cenią smak najlepszej wołowiny, amerykańskiej zabawy i wolności.
Michał Bobrowski – Global Beverage Manager, Whiskey in the Jar®:„Whiskey in the Jar® było, jest i będzie obecne. Nowe rozdanie, które mamy przed sobą jest realizacją kolejnych wizjonerskich celów, do których wykonania zapraszamy pewnych, odważnych i innowacyjnych partnerów, stąd nasza współpraca ze Stock Polska. Przywiązujemy ogromną wagę do brandów, z którymi współpracujemy, aby jakość, która jest naszym wyznacznikiem tylko wzrastała”.
Jak mówi Grzegorz Kuźnicki – On Trade Chains and Specialist Wholesalers Manager, Stock Polska:„Obecność marek dystrybuowanych przez Stock Polska w Whiskey in the Jar® jest potwierdzeniem jakości produktów, ale też kontynuacją strategii poszczególnych brandów, które charakterem wpisują się w to miejsce”.
Maker’s Mark w komunikacji podkreśla kunszt wykonania, czas, który przekłada się na smak i jakość, marka Auchentoshan łamie konwencję tradycyjnej whisky, może być składnikiem koktajlu i towarzyszyć dobrej zabawie, z kolei Jim Beam to amerykańska marka-ikona wytwarzana według określonej receptury, która jest ceniona przez wszystkie pokolenia.
www.Pijodpowiedzialnie.pl
Alkohol jest wyrobem przeznaczonym tylko dla osób pełnoletnich.
Więcej na:
www.stock-polska.pl www.whiskeyinthejar.pl