Z rynku FMCG

Goodvalley: Mięso ze zrównoważonej produkcji - w trosce o Ciebie i naszą planetę

Piątek, 02 lipca 2021
Jakość żywności zależy od starannej pielęgnacji ziemi i dbania o dobrostan zwierząt. To podstawa unikalnej, zrównoważonej i samowystarczalnej produkcji, jaką stosuje Goodvalley. Dzięki temu firma oferuje świadomym konsumentom wysokiej jakości mięso wieprzowe pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Co więcej, z myślą o ograniczeniu oddziaływania na środowisko, Goodvalley stosuje własny unikalny model produkcji i posiada certyfikowany zerowy ślad węglowy.
Statystyczny Polak zjada ok. 70-80 kg mięsa rocznie. To ponad dwa razy więcej niż konsumpcja zalecana przez WHO. Dlatego Goodvalley, producent mięsa zachęca do ograniczenia jego spożycia i przejścia na bardziej zrównoważone diety, np. fleksitariańską. W ten sposób świadomy konsument ma realną szansę przyczynić się do ograniczenia swojego wpływu na degradację środowiska.

- Jako społeczeństwo spożywamy za dużo mięsa, co negatywnie odbija się na środowisku – mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley. – Dlatego nie chcemy pozostawać bierni i wierzymy w zrównoważony rozwój rolnictwa. Tylko w ten sposób mamy realną szansę mieć wpływ na funkcjonowanie naszej branży czy konsumpcji. Jako producent mięsa, chcemy mieć czynny udział w tych przemianach. Przy czym jesteśmy przekonani, że nie ma potrzeby iść w skrajności. Zarówno bowiem bycie tradycyjnym konsumentem mięsa czy też przejście na drugi biegun na przykład weganizmu nie jest rozwiązaniem. Powinniśmy jeść mniej mięsa, ale lepszej jakości. Wyprodukowanego w sposób zrównoważony, z jak najmniejszym wpływem na środowisko. Dla dobra naszej planety - dodaje Paweł Nowak.

W portfolio marki znajdziemy wysokiej jakości świeże mięso wieprzowe, m.in. mięso mielone z szynki, mięso mielone z łopatki, mięso mielone ze schabu, mięso siekane z szynki, stek ze schabu, schab, karkówkę czy polędwiczkę. Produkty te świetnie sprawdzą się do przyrządzenia wysokowartościowych dań na ciepło. 

1a.JPG
2a.JPG
3a.JPG

Dodatkowo, Goodvalley wytwarza wysokiej jakości wyroby mięsne bez konserwantów, m.in. parówki 100% mięsa, kiełbasę 100% mięsa czy szynkę 100% mięsa, idealne jako uzupełnienie śniadań czy kolacji.

4a.JPG
5a.JPG

Każdy z produktów jest wytworzony zgodnie z filozofią Goodvalley – w zrównoważony sposób, zapewniający zerowy ślad węglowy, z mięsa pochodzącego z chowu bez antybiotyków. Obecnie, produkty są dostępne dla polskich konsumentów w sklepach sieci Biedronka, Aldi, Kaufland, Carrefour, E.Leclerc, Tesco, Netto, Auchan, Żabka, a także frisco.pl i dodomku.pl.

Goodvalley to wyjątkowy na polskim, a nawet i światowym rynku producent mięsa. Firma kompleksowo dba o cały proces jego wytwarzania od pola do stołu – prowadzi własne uprawy, stanowiące bazę do pasz dla zwierząt, wykorzystuje odpady z upraw dla użyźniania pól, a także ogranicza ilość transportów, materiałów i zasobów, aby zmniejszyć zanieczyszczenie. Samowystarczalny model produkcji oraz ponowne wykorzystywanie tego, co zaczerpnięto z natury skutkuje prowadzeniem produkcji z zerowym śladem węglowym. Ta neutralność klimatyczna poddawana jest corocznemu audytowi i potwierdzana certyfikatem.



tagi: Goodvalley , mięso , zrównoważona produkcja , ekologia , ochrona środowiska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,