Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Danone jest światowym liderem w wielu kategoriach...
Najbliższe lata dla GFS Poland będą ciekawe i dynamiczne...
Leszek Organista, Senior Brand Manager w CEDROB FOODS S.A....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Dostarczamy radość z chrupania!...
Zgodnie z unijnymi regulacjami znakowanie jaj będzie musiało...
W pierwszym półroczu 2024 roku stwierdzono 17,1 tys...
Według najnowszego badania opinii publicznej, 48,7% Polaków w...
Codzienne zakupy ze sklepu online przywiezie kurier partnerski...
Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych...
Strefa Kubusia zaprasza wszystkich małych i dużych...
Radośnie, z pozytywnymi emocjami, a zarazem odpowiedzialnie...
Samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego...
Wysokiej jakości premium pasta z kurczaka w wygodnej tubce to...
Marka Tullamore D.E.W., znana ze swojego wyjątkowego smaku...
2024 rok jest szczególny dla firmy Suempol, która obchodzi...
Marka Tullamore D.E.W., znana ze swojego wyjątkowego smaku...
Linia High Protein marki Duda w coraz szerszej dystrybucji...
Stokrotka zaprasza swoich klientów w kulinarną podróż po...
Podczas wakacji zadbaj o wartościowe i smaczne posiłki –...
Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w...
Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie...
„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło...