Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo...
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu...
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na...
Wywiad z Małgorzatą Grycan, współwłaścicielką marki...
Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych...
Połaczone spółki będą działać pod nazwą ID Logistics, a...
Z ogromną radością informujemy, że już 18 maja br. w...
reklamaPolacy chcą jako pierwsi na świecie zdobyć wodospad las Tres...
Zwycięzcy zdradzili przepis na swój autorski...
38 000 m kw. pod Warszawą po ekspansji obejmującej 13 000 m...
Jubileuszowa 400. placówka Żabki powstała przy ulicy...
Kolejny rok z rzędu marka HELIO znalazła się jako jedyna...
Kultowe smaki czarnej herbaty z brzoskwinią i cytryną z...
Nowy wariant smakowy cukierków czyszczących język...
Żywiec Zdrój obchodzi w tym roku 30-te urodziny. W okrągłą...
W wersji solonej i maślanej w przykuwającym uwagę kolorowym...
To jedna z najważniejszych marek w portfolio firmy Henkell...
E-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w...
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, marka Rodowita...
Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na...
W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza...
Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania...