Z dostępnością towaru na początku było ciężko, ponieważ braki były nawet w hurtowniach. Obecnie jest już tak naprawdę dobrze. Niemal wszystko jest dostępne – z wyjątkiem drożdży. Przedstawiciele handlowi przyjmują zamówienia głównie telefonicznie bądź mailowo. Sama również jeżdżę do hurtowni, gdzie także wprowadzone są zasady ostrożności, takie jak dezynfekcja rąk czy obowiązkowe maseczki. Po zmianie ograniczeń dotyczących ilości osób przebywających w placówce handlowej już nawet nie trzeba długo stać w kolejkach. Ale jeszcze dwa tygodnie temu swoje w trzeba było odstać. Teraz się wszystko unormowało. Obecnie, kiedy mam tak mało czasu, a przedstawiciele handlowi mnie nie odwiedzają - wszystkie informacje czerpię z prasy branżowej. Staram się też obserwować profil HURT & DETAL na facebooku, gdzie na szybko mogę zerknąć co się dzieje w branży i prześledzić najnowsze publikacje. To dobre rozwiązanie w okresie, kiedy jest multum pracy i nie zawsze starcza czasu, by usiąść i przejrzeć prasę.
Marta Nejman, Właścicielka sklepu w Celestynowie
tagi: Marta , Nejman , Celestynów , komentarz , sklep , koronawirus , pandemia ,
Firmy transportowe od początku tego roku „jadą” poniżej...
Napaść Rosji na Ukrainę i blokada czarnomorskich portów...
Według najnowszych wstępnych danych wynika, że inflacja w...
Nagroda iF ustanowiona w 1953 r. w Niemczech jest przyznawana...
Wodór coraz częściej jest wymieniany jako paliwo...
Wodór będzie paliwem przyszłości...
Grupa Muszkieterów otworzyła 68. stację paliw Intermarché w...
W listopadzie nowa seria 7 wyjedzie na ulice...
Co ósme przedsiębiorstwo działa w ograniczonym zakresie....
Pomimo kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią i wojną na...
W porównaniu z innymi polskimi spółkami notowanymi na GPW...
Finansowane będą m.in. inwestycje związane z nowoczesnymi i...
Sądy administracyjne przyjmują coraz więcej skarg od...