Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
„Mamy apetyt na przyszłość”...
Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle...
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...
O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju...
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
Co trzeci Polak spośród regularnie kupujących online...
Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w...
SMAKKi GASTROTARGI to targowy event B2B dla firm i osób...
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim...
Netto po raz kolejny z rzędu dołącza do Świątecznej...
Już po raz 9. został przeprowadzony Plebiscyt Czytamy...
Sieć została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i...
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w...
Rama Crema 31% to doskonała, roślinna alternatywa dla...
Rodzina serków z krówką Rolmlecz poszerzyła się o kolejny...
Zupy-krem marki GO.TO.VO to linia pysznych i naturalnych dań...
Tej wiosny, dzięki marce JemyJemy oraz nowej Zupie...
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii...
Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę...
Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do...
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym...
Po dużym sukcesie działań reklamowych ze Smolastym, firma...