• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 04 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG.

Grupa Eurocash nawiązała strategiczną współpracę z Google Cloud Polska

Grupa Eurocash nawiązała strategiczną współpracę z Google...

Grupa Eurocash i Google Cloud Polska łączą siły w zakresie transformacji cyfrowej. Wspólne działania obejmują m.in. migrację kluczowych systemów do chmury Google oraz budowę nowoczesnej...

Chaos legislacyjny w branży tytoniowej

Chaos legislacyjny w branży tytoniowej

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat spożywa alkohol

    Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...

  • SM Mlekpol z rekordowymi wynikami za 2024 rok

    Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...

  • Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży piwa

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...

Handel

  • E-commerce rośnie w siłę

Shop Doctor

  • Jak skutecznie wykorzystać materiały POS, by zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

Z rynku FMCG

  • Polskie ptysie przechodzą metamorfozę w nowej, przetwarzalnej folii od Coveris

    Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...

  • Świat w łyżce miodu

    Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...

  • Kaktus i Żabka wspólnie wspierają akcję projektu MŁODE GŁOWY

    Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...

  • Blisko 270 tysięcy złotych zostało zebranych w ramach kampanii „Małe gesty, wielki wpływ”

    Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...

  • Kolejny rok Kubuś zachęca najmłodszych do sportowej zabawy na trasie Runmageddonu

    Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...

Nowości

  • NOWOŚĆ dla dzieci – sery żółte Hochland JUNIOR & Psi Patrol

    Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...

  • Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!

    Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...

  • BLITZbee prezentuje kolagenowy napój dla aktywnych kobiet

    Rewolucja w puszce...

  • Wygodna i pyszna porcja na raz - Buliony w tubce od Krakusa

    Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...

  • Schulstad: ponadczasowy smak w nowej odsłonie

    Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Raporty

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Rynek napojów w Polsce

    Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...

  • Alkohole i napoje na święta

    W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...

  • Wytrawne Boże Narodzenie

    Wędliny, sałatki, karp smażony lub w galarecie, przeróżne...

Nowoczesny Retail

  • Zrównoważony rozwój w praktyce – priorytety i działania firmy Wedel

    Kamila Luttelmann, Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego oraz...

  • Promocje w handlu

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Materiały POS – rozwiązania, korzyści i zastosowanie

    Rozmowa z Ewą Stankiewicz, wspólniczką firmy Edelweiss...