Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...
Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...
Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...
Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...
Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...
Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...
Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...
W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...
Wędliny, sałatki, karp smażony lub w galarecie, przeróżne...
Kamila Luttelmann, Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego oraz...
Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...
Rozmowa z Ewą Stankiewicz, wspólniczką firmy Edelweiss...