Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Nowa kampania marki NaTurek

    Wtorek, 31 sierpnia 2021

    Mleczarnia Turek ruszyła z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności - przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami. Czytaj więcej »

  • Jim Beam w ramach polskiej odsłony kampanii „Always Welcome” organizuje w Gdańsku wyjątkowy i jedyny taki w Polsce koncert MROZU – na płynącej po Motławie barce. Występ odbędzie się 3 września w ramach ogólnopolskiej trasy „Jim Beam Welcome Sessions Tour”. Barka, na której wystąpi MROZU wraz z zespołem wyruszy o godzinie 19.00 z przystani przy Długim Pobrzeżu 12, tuż... Czytaj więcej »

  • Sieć Stokrotka, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, przygotowała dla swoich klientów akcję promocyjną, której głównym bohaterem jest Harry Potter. Robiąc zakupy i zbierając figurki z ulubionymi postaciami ze świata magii i zaklęć można wygrać główną nagrodę – rodzinny wyjazd do Londynu, skąd pochodzi słynny czarodziej. Czytaj więcej »

  • Firma ETi ruszyła z loterią marki ETi DARE pod hasłem „Odważ się spełniać marzenia z DARE”. Loteria promuje produkty z portfolio: wafle w czekoladzie, wafle nieoblewane oraz czekolady. Zgłoszenia przyjmowane są przez 8 tygodni, do10 października. Czytaj więcej »

  • Z końcem wakacji McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii „Wszystko, czego chcesz od burgera”. Do najnowszego spotu promującego Burgery Maestro, sieć restauracji ponownie zaangażowała aktorski duet: Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Tym razem bohaterowie spotu postanowili stoczyć ze sobą zacięty pojedynek na szable. A wszystko z powodu pysznego burgera, któremu nie... Czytaj więcej »

  • Oferta węgierskich win w sklepach Lidl Polska

    Poniedziałek, 09 sierpnia 2021

    Węgry to kraj z wieloletnią tradycją produkcji wina. Na uwagę zasługują regiony winiarskie takie jak np. Eger, Tokaj, Balaton oraz mniej znane, np. Neszmély. Już od poniedziałku, 9.08 do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach Lidl Polska w sprzedaży pojawi się selekcja win węgierskich, w bardzo atrakcyjnych cenach. Czytaj więcej »

  • PROSTO z lat 90. - nowa kampania marki Wyborowa

    Poniedziałek, 09 sierpnia 2021

    Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań i przedstawia unikalną kolekcję stworzoną w kooperacji z PROSTO. Czytaj więcej »

  • Sieć wspólnie z marką Olimp Sport Nutrition – topowym producentem odżywek dla sportowców, wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach, wyprodukowane w Polsce specjalnie dla ALDI T-shirty. W sprzedaży znajdą się również wybrane suplementy diety oraz akcesoria. W przygotowanej akcji do aktywnego trybu życia zachęcają także znani sportowcy - Katarzyna Dziurska i Robert Karaś. Czytaj więcej »

  • Back to school - szkolna wyprawka od Lidla

    Piątek, 06 sierpnia 2021

    Za niecały miesiąc uczniowie powrócą do szkół. Przygotowanie wyprawki szkolnej zazwyczaj wiąże się z zakupem nowych produktów, który warto rozłożyć w czasie. Od poniedziałku, 9 sierpnia w ofercie Lidl Polska znajdziemy artykuły, dzięki którym dziecko będzie mogło w pełni gotowe przekroczyć szkolne drzwi. Oferowane będą m.in. zeszyty już od 39 groszy, a od czwartku, 12... Czytaj więcej »

  • Rusza akcja "Nutella Kocha Polskę"

    Poniedziałek, 02 sierpnia 2021

    Rusza ogólnopolska akcja „Nutella Kocha Polskę”, dzięki której kupując dedykowany słoik kremu Nutella możemy jednocześnie odkryć 16 wyjątkowych miejsc w Polsce. Wszystkie te miejsca zostały wybrane we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym, ale 16 lokalizacji to dopiero początek. Zgłoś własne ulubione miejsce w Polsce i wygrywaj nagrody! Możesz też... Czytaj więcej »

  • Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką Żywiec pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Chodzi o to, aby było lekko, bez nadęcia i zbędnych dodatków. Utwór „Znowu wieje wiatr” oraz nakręcony do niego klip gloryfikują proste momenty, którymi możemy się delektować podczas wakacyjnych miesięcy. Czytaj więcej »

  • Marcin Dorociński, jeden z najpopularniejszych polskich aktorów, właśnie rozpoczął współpracę z marką Kinley. W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować. W końcu ciągłą gonitwę, by sprostać oczekiwaniom, jakie niesie życie aktora, warto zastąpić dystansem.... Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania reklamowa marki Harnaś

    Poniedziałek, 19 lipca 2021

    W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka prawdziwych bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka przekaże łącznie 1 100 000 zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Zrealizuje ponadto loterię dla sklepów i... Czytaj więcej »

  • Jan Błachowicz, mistrz świata UFC w wadze półciężkiej i jeden z najlepszych polskich sportowców, został ambasadorem piwa Noszak – marki Browaru Zamkowego Cieszyn. Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany przez markę działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”. Czytaj więcej »

  • JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata. Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje nowoczesnych win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile. Ich ambasadorką została Karolina Gilon, popularna prezenterka telewizyjna i modelka. W Warszawie właśnie podpisano umowę o współpracy. Czytaj więcej »

  • Według szacunków instytutu Badawczego ARC wynika, że aż 54 proc. Polaków poświęca na śniadanie zaledwie 5-10 minut, a w rankingu najchętniej wybieranych produktów „na dzień dobry” od lat królują kanapki. A gdyby tak zamienić nudną kanapkę z serem na pożywne i pyszne musli, owsiankę lub granolę? Do tego zachęca Kinga Paruzel, w ramach ogólnopolskiej kampanii... Czytaj więcej »

  • Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach. Czytaj więcej »

  • Lato zachęca do spontaniczności. Tak samo jak Tymbark, który startuje z nową komunikacją linii produktów Crazy Fun. Nowe imprezowe produkty z portfolio marki wprawią w doskonały nastrój każdego, kto ich spróbuje. Wakacje czas zacząć! Czytaj więcej »

  • Zgodnie z zapowiedziami, w sobotę 26 czerwca, na oficjalnym kanale EKIPY, zadebiutował nowy teledysk do piosenki „Napad na bank” z gościnnym udziałem Roksany Węgiel. W teledysku, od pierwszych sekund, EKIPIE towarzyszą Donuty DOOTI DONUTS. Czytaj więcej »

  • 21 czerwca odbyła się premiera trzeciej części miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” zrealizowanego w ramach kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Tym razem dwóch niepokornych „typów znad Odry” granych przez Artura Barcisia i Winiego – otrzymało nietypowe zlecenie. Jest to ostatni z odcinków zapowiadający galę rozdania nagród. Czytaj więcej »

  • Marka Pudliszki startuje z nową komunikacją skierowaną do szefów kuchni i właścicieli punktów gastronomicznych. Punktem wyjścia do jej stworzenia było badanie opinii przeprowadzone wśród 500 szefów kuchni. Czytaj więcej »

  • Anna Wendzikowska ambasadorką J.P. Chenet

    Poniedziałek, 21 czerwca 2021

    Anna Wendzikowska, popularna prezenterka telewizyjna i aktorka została Ambasadorką marki J.P. Chenet, najpopularniejszego francuskiego wina, jednej z dziesięciu największych marek na świecie. Umowę o współpracy z Ambasadorką podpisali właśnie w Warszawie Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines i Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines. Czytaj więcej »

  • Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube. W 12 komediowych odcinkach dwóch popularnych standup’erów będzie rywalizować o puchar Chmelowych Mistrzostw startując w wyjątkowych, sportowych konkurencjach. Czytaj więcej »

  • Spółka Danone, jako pierwszy producent w Polsce, zaczęła stopniowo wprowadzać oznakowania Nutri-Score na swoich produktach. Kontynuacją tych działań jest dołączenie do kampanii edukacyjnej zainicjowanej przez Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka, Federacje Konsumentów, Instytut Matki i Dziecka oraz Polskie Towarzystwo Dietetyki, której celem jest wsparcie konsumentów w... Czytaj więcej »

  • Zgodnie z hasłem „Zostań łowcą okazji z Lidl Plus”, sieć Lidl przygotował dla swoich klientów niezwykłą akcję promocyjną. Każdy użytkownik aplikacji Lidl Plus, który zrobi dwukrotnie zakupy w wybranym sklepie Lidla – w weekend, a następnie w środę – otrzyma kupony rabatowe do natychmiastowego wykorzystania. Łączna wartość zniżek na produkty może sięgnąć aż 30... Czytaj więcej »

  • O tym, jak ważny jest ciepły posiłek w ciągu dnia, wie każdy. „Zjedz coś ciepłego” to także wyraz troski o najbliższych. W kampanii poświęconej nowemu produktowi Lubella Danie na ciepło, marka podkreśla, że coś ciepłego to znacznie więcej niż posiłek. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska podkreśla, że zawsze blisko współpracuje ze swoimi dostawcami, wspierając ich w codziennych działaniach. Tym razem sieć zdecydowała się wykupić od nich zapasy ubiegłorocznych jabłek i tym samym uchronić je przed zmarnowaniem. W związku z tym, już od poniedziałku, 14.06 do środy, 16.06 Lidl wprowadza promocję -50% na wszystkie polskie jabłka z kuponem w aplikacji... Czytaj więcej »

  • Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore

    Poniedziałek, 14 czerwca 2021

    Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel, została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla... Czytaj więcej »

  • Wolt – platforma do zamawiania jedzenia - podgrzewa piłkarskie emocje i zaprasza użytkowników do udziału w licznych promocjach, przygotowanych z okazji Mistrzostw Europy. Obok specjalnych zestawów kibica, będzie można wygrać kupony rabatowe, a także ustrzelić mistrzowskiego hat-tricka. Czytaj więcej »

więcej artykułów