Kampania #SniadanieChallenge zaingurowała pierwszy etap długofalowej współpracy marki OneDayMore ze znaną blogerką kulinarną, która od lat zajmuje się zdrowym żywieniem. Motywem przewodnim kampanii są proste pomysły na szybkie i wartościowe śniadania, przygotowane na bazie musli, owsianek i granol, uzupełnione sezonowymi, letnimi owocami. Autorskie przepisy, prezentowane w formie krótkich materiałów video z udziałem ambasadorki, emitowane są na Facebooku, Intagramie i YouTube. Można je znaleźć także w serwisie www.onedaymore.pl/dziendobry/
- Polacy szukają śniadania smacznego, zdrowego, dającego energię i szybkiego. Często jednak ze zdrowiem wygrywa wygoda i kończymy na kanapkach, mając przeświadczenie, że przygotowanie ciekawszego, wartościowego śniadania wymaga dużego nakładu czasu. Dołączając do kampanii marki OneDayMore chcę raz na zawsze złamać ten stereotyp, inspirując Polaków do zmiany i dając im zdrową acz szybką alternatywę do oklepanych kanapek. – mówi Kinga Paruzel, ambasadorka marki OneDayMore.
Działania promocyjne obejmują głównie digital i media społecznościowe marki oraz ambasadorki, a ich uzupełnieniem są nośniki citylight w największych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszy też dedykowana aktywacja konkursowa prowadzona na Facebooku i Instagramie, której laureat główny otrzyma 3-miesięczny zapas produktów śniadaniowych OneDayMore.
- Jeśli nie jesteś gotowy na rewolucję, zacznij dobrze dzień od małych kroków, zamieniając kanapkę na pyszne, wartościowe śniadanie choćby 3 razy w tygodniu. Wśród moich propozycji znajdziesz m.in. „Hellow yellow”, „Kolorowy bowl”, „Truskawkowe pole”. Przepisy tworzone są z myślą o wszystkich, niezależnie od charakteru wykonywanej pracy i miejsca, w którym spożywany jest pierwszy posiłek. – dodaje Kinga Paruzel, ambasadorka marki OneDayMore.
Kinga Paruzel jest ambasadorką marki OneDayMore od czerwca br. Kampania zyskała silne wsparcie mediowe. Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii z udziałem ambasadorki odpowiada GPD Agency.
tagi: OneDayMore , letnia kampania , #SniadanieChallenge , Kinga Paruzel , instytut Badawczy ARC , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
Co trzeci Polak spośród regularnie kupujących online...
Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Pandemia, wojna, inflacja, czyli gwałtowne wydarzenia z...
W 2023 roku liczba wniosków o założenie jednoosobowej...