Kampanie i Promocje

Coś ciepłego to więcej niż posiłek – kampania dla nowości Lubella Danie na ciepło

Środa, 16 czerwca 2021
O tym, jak ważny jest ciepły posiłek w ciągu dnia, wie każdy. „Zjedz coś ciepłego” to także wyraz troski o najbliższych. W kampanii poświęconej nowemu produktowi Lubella Danie na ciepło, marka podkreśla, że coś ciepłego to znacznie więcej niż posiłek.
Nowość od Lubelli – Danie na ciepło – jest odpowiedzią na potrzeby wszystkich tych, którzy chcą zapewnić swoim bliskim pyszny, pożywny i ciepły posiłek w ciągu dnia. To po prostu dobry pomysł na codzienny obiad dla każdego. Świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji, zarówno po pracy, po zabawie na podwórku, podczas nauki. Bez względu na okoliczności – Lubella Danie na ciepło smakuje wyśmienicie.

Jednak ciepły posiłek, to coś więcej. W reklamie nowego produktu marka podkreśla, że przygotowanie ciepłego posiłku to także dobry sposób na pielęgnowanie relacji z bliskimi i okazanie im troski. Danie na ciepło od Lubelli ma prosty skład i cechuje go wygoda przygotowania. Wszystkie składniki – makaron, warzywa i sos – znajdują się w jednym opakowaniu. Wystarczy wybrać jeden z trzech wariantów smakowych, zalać wrzątkiem, gotować 10 minut i… pyszny obiad gotowy! A wszystko to na jednej patelni.

Lubella Danie na ciepło powinno się znaleźć w każdej kuchni!

Produkt dostępny jest na rynku w trzech wariantach smakowych: Rurki z cukinią w sosie bolońskim, Świderki ze szpinakiem w sosie śmietanowym, Kolanka z brokułami w sosie serowym.

Kampania będzie prowadzona w przestrzeni mediowej uwzględniającej takie kanały jak m. in. telewizja, digital, social media, w przestrzeniach sklepowych wraz z zachęcającymi materiałami POS. Kreacja będzie również emitowana na ekranach wybranych bankomatów.

Przekonaj się, że coś ciepłego to więcej niż posiłek: https://youtu.be/hSxS7mBbacQ
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom




tagi: Lubella Danie na ciepło , kampania , nowości , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,