Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować handel. O wpływie rozwiązań wsparcia sprzedaży na konkurencyjność producentów i retailerów opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować handel. O wpływie rozwiązań wsparcia sprzedaży na konkurencyjność producentów i retailerów opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Rynek mleczarski w Polsce bardzo dobrze się rozwija. O przyszłości firmy, „zielonej transformacji” i wyzwaniach jakie stoją przed całą branżą – rozmawiamy z dr. inż. Ryszardem Piziorem, Prezesem Zarządu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Włoszczowa. Czytaj więcej »
Produkcja „od pola do stołu” ma obecnie duże znaczenie i jest coraz bardziej doceniania przez konsumentów. Dobrze o tym wie firma Wielkopolski Indyk, która w tym roku obchodzi swój znaczący jubileusz. O produkcji, nowej marce i trendach na rynku mięsa opowiada Marek Osuchowski, Dyrektor Handlu i Marketingu w firmie Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »
JemyJemy to silna i nowoczesna marka spożywcza, wpisująca się w potrzeby współczesnych konsumentów. Jej obecna oferta to dopiero początek, baza do dalszego rozwoju w różnych segmentach rynku. O kategorii dań gotowych, bieżących trendach i najbliższych planach rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim. Czytaj więcej »
Starannie wyselekcjonowane produkty z oferty Hochland Professional – sery twarogowe Cremette i Creamland mogą być doskonałą bazą dla cukierników. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Tradycyjne wędliny to istotny element polskiego świętowania. Zarówno w okresie Bożego Narodzenia, jak również podczas sylwestrowej nocy czy karnawałowych spotkań. Schaby, kiełbasy, szynki, wędzonki – z wyśmienitymi dodatkami – marka Duda oferuje szeroki wybór. O ulubionych świątecznych przysmakach Polaków rozmawiamy z Edytą Zębalą, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych... Czytaj więcej »
Rynek słodyczy wciąż się zmienia, a zadaniem producentów jest jak najszybsza i jak najtrafniejsza reakcja. O wzroście cen, inflacji, a także dopasowaniu oferty do oczekiwań współczesnego konsumenta opowiada Jan Kolański, Prezes Grupy Colian, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International... Czytaj więcej »
Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »
Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak w tym czasie wygląda sprzedaż słodyczy, jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek,... Czytaj więcej »
O działaniach prowadzących do wzrostu sprzedaży, wyzwaniach związanych z niedoborami na rynku oraz o zobowiązaniach na rzecz klimatu z Rafałem Wróblewskim, Członkiem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży w Nestlé Polska rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Współcześnie innowacje stają się nie tylko wyrazem kreatywności, ale przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby konsumenckie. O relaunchu marki Sofin opowiada Marta Oracka, Market Research&Brand Development Manager w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »
„Aby połączyć proszek i 3 rodzaje żeli do produkcji wykorzystujemy formy używane także w fabrykach… czekoladek!” – o nowej generacji kapsułki Somat, oczekiwaniach konsumentów oraz idealnych produktach piorących, „skazanych” na sukces rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, Dyrektorem Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »
Grupa Maspex dołączyła do grona założycieli i partnerów Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji (EIT Food). O korzyściach z uczestnictwa w konsorcjum, projektach edukacyjnych i jego głównych celach rozmawiamy z Martą Kutyna-Bakalarską, Dyrektor Działu Zarządzania Innowacjami w Grupie Maspex. Czytaj więcej »
Nowe serki wiejskie Almette to wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Słodycze od zawsze były istotną częścią rynku FMCG. Jednak cała kategoria w ostatnich latach została wystawiona na próbę – pandemia, trudności z dostępnością surowców, wzrost cen… Jak obecnie radzi sobie ten segment? O pozycji słodyczy nieczekoladowych na polskim rynku opowiada Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający w Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Obecność marki na rynku to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umacnianie jej pozycji oraz odpowiadanie na zmieniające się potrzeby konsumenckie. O innowacyjności i trendach na rynku chemii gospodarczej mówi Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Jak obecnie wygląda rynek wyrobów garmażeryjnych? Jak ostatnie lata wpłynęły na jego rozwój? Rozmowa z Emilem Dzianokiem, dyrektorem handlowym w firmie Jawo. Czytaj więcej »
Świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i walorów płynących z diety roślinnej rośnie z roku na rok. O działalności polskich firm i innowacyjności w zakresie produkcji warzyw opowiada Michał Taraska, Project Manager w Hazera Poland. Czytaj więcej »
Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku... Czytaj więcej »
O ofercie łączącej tradycję z nowoczesnością, strategii pozwalającej odpowiadać na potrzeby konsumentów i o tym jak rozwinęła się firma przez 30 lat na rynku opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny w firmie PPHU Gibar. Czytaj więcej »
„Dziś jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju” – o działaniach, dzięki którym sieć wzmacnia swoją pozycję opowiada Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Czytaj więcej »
Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Krzysztofa Pakuły, Prezesa Zarządu w Grupie Chorten kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i „odczarować” krążące wokół segmentu stereotypy? O wyjątkowej ofercie i wyzwaniach branży rozmawiamy z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn. Czytaj więcej »
Śniadanie stanowi najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Warto zadbać o to, żeby było pożywne i zdrowe. Musi dostarczać organizmowi niezbędnych minerałów i witamin, które stanowią źródło energii do właściwego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Rosnąca inflacja to zmartwienie nie tylko konsumentów, ale też przedsiębiorców. W tych czasach na wagę złota jest współpraca ze wspierającymi partnerami. Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym sieci MediaMarkt. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Konrada Jędrzejaka, młodszego kierownika marki w firmie Bracia Sadownicy kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za...
Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o...
Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...