Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Węgry i Ukraina – to nowe rynki, na których Global Cosmed, producent płynów do prania i płukania Sofin, wdrożył udogodnienie dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Czytaj więcej »
Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Węgry i Ukraina – to nowe rynki, na których Global Cosmed, producent płynów do prania i płukania Sofin, wdrożył udogodnienie dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Czytaj więcej »
Przeprowadzone w 2022 roku globalne badanie na temat zachowań konsumentów wykazało, że łącznie 79% ankietowanych chciałoby w 2023 roku wieść bardziej zrównoważone życie. Zielone zmiany widoczne są także w branży kosmetycznej. Czytaj więcej »
Firma Joanna, która od dekad specjalizuje się w pielęgnacji, koloryzacji oraz stylizacji włosów, to wielkie doświadczenie i... zawsze młody duch. Dowód? Gumowy żel, pasta, serum oraz spray ochronny do włosów z serii Niezłe Ziółko – z unikatową formułą wykorzystującą wyciąg z konopi i olej konopny. Czytaj więcej »
Henkel Polska kontynuuje – realizowany razem z firmą LeoLAB – międzynarodowy program edukacyjny pod nazwą Świat Młodych Badaczy. Po zeszłorocznym sukcesie ponownie zawitał on do szkół w miejscowościach zlokalizowanych wokół siedzib Henkla w Polsce. Czytaj więcej »
Satysfakcja z życia wiąże się z mieszkaniem w czystym domu – wynika z najnowszego badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie cleangang*. Czytaj więcej »
Pielęgnacja maluszka to nie lada wyzwanie. Produkty dla najmłodszych muszą być jak najlepszej jakości. Zaczynając od nawilżających balsamów i kremów, poprzez szampony, żele i płyny do kąpieli, po nawilżane chusteczki czy mleczka łagodne dla skóry. Czytaj więcej »
Dział chemii gospodarczej to niezbędnik każdego sklepu. Czysty dom wymaga specjalnych produktów – zarówno tych uniwersalnych, jak i specjalistycznych. Bardziej skoncentrowana forma, wygodne, ekologiczne opakowanie, wielofunkcyjność – środki do prania czy zmywania oferują wiele wariantów. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży DIX KOSTKA - 3D kulki do WC, wersja duo. Kulki skutecznie poprawiają czystość i higienę muszli, neutralizują nieprzyjemne zapachy oraz doskonale zapobiegają odkładaniu się kamienia i osadu. Czytaj więcej »
Nawilża oraz wygładza skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Jego przyjemnie chłodząca formuła oparta na limonce oraz mięcie wodnej przynosi ukojenie zwłaszcza w upalne dni. Sorbet odświeżająco-chłodzący do stóp i nóg firmy Gewohl zapewni im nie tylko doskonały wygląd, ale także upragnione odczucie orzeźwienia. Czytaj więcej »
Bestsellerowe szampony z serii Joanna Ultra Color podkreślają upragniony kolor włosów. Ale nie tylko! Wyjątkową, delikatną formułę pielęgnacji otrzymał premierowy szampon nawilżający Chłodne odcienie blond. Dlaczego warto po niego sięgnąć? Czytaj więcej »
Do drużyny wchodzi kolejny mocny zawodnik – PowerMen Sport. Zadba o wszystkie partie męskiego ciała, a dzięki unikatowemu składnikowi DeoPlex usunie przykre zapachy po nawet najbardziej intensywnym wysiłku. I to bez ryzyka podrażnień! Czytaj więcej »
Mateusz Gessler to jeden z najlepszych polskich szefów kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej. Czytaj więcej »
Marka Bella została partnerem nowego podcastu Ofeminin.pl „Rok dla ciała”, stworzonego przez Karolinę Kaję Gołuchowską, Creative Content Managerkę obszaru Lifestyle RAS Polska. Czytaj więcej »
Nawilżające, kremowe mydła w płynie Apart Creamy Care są już dostępne w nowej pojemności 300 ml. Delikatne dla mikrobiomu skóry, wzbogacone o prebiotyki formuły, są dostępne w 4 wariantach zapachowych: Jaśmin, Fiołek, Magnolia i nowość Gardenia! Receptury mydeł są wolne od mikroplastiku, posiadają 96% składników pochodzenia naturalnego, są wegańskie i zamknięte w... Czytaj więcej »
Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Węgry i Ukraina - to nowe rynki, na których Global Cosmed, producent płynów do prania i płukania Sofin, wdrożył udogodnienie dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Czytaj więcej »
Produkty do higieny to artykuły pierwszej potrzeby, które powinny być dostępne w każdym sklepie. Podpaski, tampony i asortyment dla kobiet oraz produkty uniwersalne jak papier toaletowy – zwykły i nawilżany, żele i płyny do kąpieli czy choćby mydła. Branża wciąż się rozwija, a półka sklepowa powiększa. Czytaj więcej »
Mateusz Gessler to jeden z najlepszych polskich szefów kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej. Marka Somat od ponad 50 lat jest zaś synonimem innowacyjnych środków do zmywarek, dając pewność, że naczynia będą perfekcyjnie czyste. A teraz ci dwaj eksperci nawiązują długofalową współpracę – Mateusz pokaże, jak żyć ze smakiem i czerpać... Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży płyn nabłyszczający do zmywarki pod marką DIX o poj. 1l. Jest to uzupełnienie i poszerzenie serii produktów czyszczących Dix. Czytaj więcej »
W ramach niezwykłej współpracy marki E.Wedel i OnlyBio przygotowały zmysłową propozycję kosmetyków, które pozwalają zanurzyć się w przyjemności podczas codziennych rytuałów. W ofercie dostępne będą 4 wyjątkowe linie produktów do pielęgnacji inspirowane zapachami słodyczy E.Wedel. Wśród nich m.in. szampony, maski do włosów, a także balsamy do ciała, które w... Czytaj więcej »
Wcierka to kosmetyk do zadań specjalnych, pozwala ukierunkować pielęgnację na konkretny efekt i rozwiązać problem, z którym się zmagamy. Czytaj więcej »
SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Badania wykazały, że: Czytaj więcej »
Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy towarzyszą 7 miliardom konsumentów w ich codziennym życiu. Czytaj więcej »
Wartość rynku kosmetyków wynosi obecnie 8,8 mld i rośnie przede wszystkim dzięki inflacji. Ilościowo kupujemy nieco mniej niż przed rokiem. Takie dane płyną z najnowszych analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii czyszczącej tj. DIX Płyn do czyszczenia zmywarki poj. 250 ml. Płyn świetnie usuwa tłuszcz, osad z kamienia oraz brzydki zapach. Czytaj więcej »
Bio kostka w koszyczku KRET z aktywatorem enzymatycznym to innowacyjna receptura łącząca działanie czyszczące i odświeżające ze wspomaganiem naturalnych procesów rozkładu. Czytaj więcej »
Firma DRAMERS SA rozpoczęła współpracę z popularną YouTuberką – Kittybellą, ulubienicą dziewczynek i nastolatek. Czytaj więcej »
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60% Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20% robi to tylko raz. Z kolei ponad 11% ankietowanych sięga po szczoteczkę trzy razy w ciągu dnia, a niespełna 3% – częściej. I co gorsza, tylko nieco ponad 2% czyści zęby po każdym posiłku. Sondaż pokazuje też, że blisko 3% ankietowanych nie szczotkuje ich... Czytaj więcej »
Tak – to już ten moment: czas na porządki. Wiosenno-świąteczne sprzątanie wymaga dużo bardziej szczegółowych porządków niż to na co dzień. Środki do czyszczenia i pielęgnacji domowej oraz artykuły higieniczne zyskują na znaczeniu bardziej niż kiedykolwiek. Czytaj więcej »
Henkel po raz drugi przyzna nagrodę "Martha Schwarzkopf Award for Women in Science". To nagroda, którą wyróżnione zostają naukowczynie prowadzące badania na polu trychologii lub w dziedzinach pokrewnych. Oprócz nagrody głównej w wysokości 10 000 euro w tym roku zostanie przyznana także nagroda dodatkowa dla rozwijającego się talentu „Emerging Talents Award” w wysokości 5 000... Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii czyszczącej tj. DIX PŁYN DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI poj. 250ml Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Szampan, piwo czy nalewka?...
Coca-Cola czy Pepsi?...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Nowa kampania Sokołowa...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...