Kampanie i Promocje

  • Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą. Lokalizacje, w których powstały, nie były przypadkowe. Murale są barwne i pełne energii, dlatego uworzono je w miejscach, w których brakuje roślinności i koloru, aby... Czytaj więcej »

  • „Party” BUH BAND

    Środa, 16 lutego 2022

    Błażej Król wraz z Januszem Palikotem, Kubą Wojewódzkim i Tomaszem Czechowskim, założycielami Przyjaznego Państwa prezentują klip „Party”, który jest coverem wielkiego hitu zespołu Oddział Zamknięty. Oficjalna wersja teledysku dostępna jest na kanale YouTube Art2Music. Czytaj więcej »

  • Pij warzywa – Tymbark ma na to sposób!

    Poniedziałek, 14 lutego 2022

    W najnowszej kampanii Tymbarku odpowiedzią na wszystkie pytania jest… POMIDOR! To za sprawą nowych soków, które pojawiły się w ofercie marki. To bezpośrednia odpowiedź na rosnące zainteresowanie tego typu produktami, wprowadzona w postaci aż pięciu nowości – trzech soków pomidorowych oraz dwóch soków wielowarzywnych. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania NutellaR Unique Smile

    Poniedziałek, 14 lutego 2022

    Każdy uśmiech jest wyjątkowy, ten szeroki i ten nieśmiały, ten spokojny i ten wyrazisty… teraz dzięki promocji Nutella® Unique Smile możesz zatrzymać go na dłużej zamawiając personalizowane etykiety z twoim własnym uśmiechem! Czytaj więcej »

  • Jego urocze towarzystwo doda romantycznego akcentu każdemu walentynkowemu spotkaniu. Mowa o winie. Sieć Lidl Polska przygotowała specjalny wybór walentynkowych propozycji. Oferta jest dostępna we wszystkich stacjonarnych sklepach Lidla od poniedziałku, 7.02 do soboty, 19.02 lub do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »

  • „Wedel – nasz przepis to ludzie” - za tym hasłem stoi kontynuacja wieloletniej tradycji odpowiedzialności pracodawcy, a jednocześnie implementowanie nowoczesnych rozwiązań przyczyniających się do tworzenia środowiska pracy, w którym każdy, choć różny, czuje się dobrze i ma poczucie wpływu. Czytaj więcej »

  • Kampania marki JemyJemy

    Wtorek, 08 lutego 2022

    JemyJemy to nowa marka zup gotowych wprowadzona pod koniec ubiegłego roku na rynek przez wiodącego producenta pasztetów i zup – Profi S.A. Czytaj więcej »

  • Przeowockowa reklama HARIBO już w TV

    Wtorek, 08 lutego 2022

    HARIBO rozpoczęło nową odsłonę kampanii TV, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania będzie 100 000 zł, a co godzinę 100 zł! Czytaj więcej »

  • Kampania Dare

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Z początkiem lutego firma ETi ruszyła z kolejną telewizyjną kampanią reklamową intensywnie czekoladowego wafla ETi Dare. Jest to kontynuacja dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Jeden kęs, jedyna wyjątkowa przyjemność”. Czytaj więcej »

  • 7.02.2022 wystartowała kampania reklamowa marki ETi Browni pod hasłem #JestBROWNIstycznie. Jak zawsze Browni zabiera nas w świat czekoladowej przyjemności. Komunikacja telewizyjna jest wspierana działaniami digitalowymi i promocją w social mediach. Czytaj więcej »

  • Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Pod takim hasłem wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą. Czytaj więcej »

  • Zeszłoroczny sukces akcji Almette opowiadającej o silnych kobietach – Rolniczkach sprawił, że postanowiono kontynuować temat w 2022, ale troszkę inaczej…Tym razem marka Almette i jej ambasador David Gaboriaud będą odwiedzać kobiety z wielką pasją. Czytaj więcej »

  • Startuje kampania “Dwa Szybkie Żubry" - flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022 r. Czytaj więcej »

  • HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją innowacyjnej reklamy marki, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł ten, wprowadzony w 2019 roku, został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki. W nowym spocie HARIBO zachęca, by posłuchać... Czytaj więcej »

  • Familijne zapraszają przed ekrany

    Czwartek, 03 lutego 2022

    Wystartowała kampania marki Familijne, której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja Familijne Wieczory Filmowe obejmuje szereg aktywności promocyjnych. Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach TV, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie. Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania aż... Czytaj więcej »

  • 30-lecie Serka Wiejskiego

    Czwartek, 03 lutego 2022

    Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica, która nieustannie pozostaje jego największym producentem. Serek Wiejski z Piątnicy cieszy się ogromną popularnością, a konsumenci doceniają go za wyjątkowy smak – naturalny i delikatny. Z okazji jubileuszu w dniach 1.02-13.03 br. prowadzona będzie kampania... Czytaj więcej »

  • Od 1 lutego z 5% do 0% obniżony zostaje VAT na artykuły spożywcze i ogrodnicze. POLOmarket – największa polska sieć supermarketów, zrealizowała założenie ustawodawcy, obniżając ceny ponad 5600 produktów. To nie wszystko, POLOmarket uruchomił program „POLOtarcza”, w ramach którego kilkaset produktów dostępnych jest w cenie niższej nawet o ponad 40%. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej ‘Włącz Tryb Spotkań’ propagowany przez markę. Powraca w kolejnej, jeszcze bardziej kreatywnej formie. Tym razem, dzięki nowej limitowanej edycji Wyborowa Party Edition, która aktywuje najlepsze domówki. Działania komunikacyjne łączą w sobie to, co odbiorcy lubią najbardziej - najnowsze trendy, niebanalny humor, obecność influencera i... Czytaj więcej »

  • „W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Marka przekąsek słonych Przysnacki, należąca do firmy Intersnack Poland, działa na zmysły… i to dosłownie. Bo ruszyła właśnie z unikalną kampanią digitalową, skupiającą się na relaksujących i przyjemnościowych wrażeniach sensorycznych. Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii „Chrupać Wolno”, która z powodzeniem kontynuowana jest od 2021 roku. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka i marka produktów dla dzieci Dada z radością witają każde nowo narodzone dziecko w Polsce. Dla maluchów, które przyjdą na świat w 2022 roku, sieć Biedronka przygotowała prezent – paczkę powitalną Dada, która zostanie dostarczona prosto do ich domu. W ciągu dwóch lat od premiery akcji sieć przywitała prezentami ponad 130 tys. dzieci na terenie całej Polski. Czytaj więcej »

  • Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO! Czytaj więcej »

  • Tatra, jedna z najpopularniejszych marek piwa na rynku, prezentuje zupełnie nową odsłonę. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat. Czytaj więcej »

  • Sieć handlowa Netto kontynuuje kampanię edukacyjną Nie zmarnuj świąt poświęconą odpowiedzialnemu kupowaniu, planowaniu domowego budżetu i przygotowywaniu posiłków w myśl idei niemarnowania żywności. Netto we współpracy z ekspertką kuchni zero waste Jagną Niedzielską przestrzega przed nieprzemyślanymi zakupami, które generują zbędne wydatki i duże ilości zmarnowanego... Czytaj więcej »

  • W przedświątecznym czasie powiedzieć ludziom, żeby zwolnili – to dopiero sztuka. Tymbarkowi jednak znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy. To dopiero początek drogi, bo podróż właśnie się zaczyna. Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania Ballantine’s „Święta. Tak to robię”. Marka pokazuje w niej, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi wła-snymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i RAU. Czytaj więcej »

  • Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót.... Czytaj więcej »

  • W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo. Czytaj więcej »

  • Świat pełen niespodzianek

    Środa, 08 grudnia 2021

    „Świat pełen Niespodzianek” to pierwsza w Polsce filmowa produkcja typu branded content. W wyniku współpracy marki KINDER Niespodzianka z Telewizją Polsat przygotowany został 66 minutowy fabularny film familijny, który premierowo będzie można zobaczyć 18 grudnia 2021 o godzinie 20:00 w Telewizji Polsat. Produkcja oparta została na modelu partnered content – marka KINDER... Czytaj więcej »

więcej artykułów