Kampanie i Promocje

Ruszyła oryginalna kampania konsumencka marki Madej Wróbel

Piątek, 29 kwietnia 2022
Madej Wróbel, rodzinna firma z samego serca Śląska, ruszyła z nową kampanią konsumencką prowadzoną w formule tranzytowej. Po ulicach Bytomia, Chorzowa, Katowic, Gliwic, Zabrza oraz Rudy Śląskiej krążą niezwykłe tramwaje sygnowane logo Madej Wróbel.
Nowa kampania skierowana jest do konsumentów ceniących tradycyjne lokalne wyroby oraz ich niezmienną, gwarantowaną jakość, która sprawdza się przy każdej okazji – nawet tak nieoficjalnej, jak spotkanie przy grillu. Dlatego na tramwaje – najdłuższe na Śląsku, 32-m PESY linii nr 1 i 6 sygnowane logo Madej Wróbel – trafiło hasło: „Jadymy na grilla!” Firma konsekwentnie używa w kampaniach gwary, podkreślając dumę ze śląskości i przynależność kulturową do regionu.

Bohaterami kampanii tramwajowej są autentyczna Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska oraz ambasador wyrobów Madej Wróbel Adam Borowicz, rodowity Ślązak, podróżnik i kucharz, z dumą promujący lokalną gwarę i produkty. Dla konsumentów dodatkową zachętą do ich zakupu jest konkurs, w którym co tydzień można wygrać warsztaty kulinarne z Adamem.  Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.grillchill.pl.

Działania wizerunkowe marki, które potrwają do 31 sierpnia br., obejmą także komunikację w mediach społecznościowych.



tagi: Madej Wróbel , kampania konsumencka , wędliny , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,