Kampanie i Promocje

Jeszcze więcej orzeźwienia na Planecie Warka

Środa, 27 kwietnia 2022
W tym roku na Planecie Warka pojawiło się wiele zmian. Nie dosyć, że wylądowała tam Warka Radler i cała rodzina wareckich produktów komunikowana jest wspólnie, to jeszcze Warka Jasne Pełne i Warka Radler 0,0% uwarzone zostały według nowej receptury. Do Warki Jasne Pełne dodano mrożonych szyszek chmielu, a w Warce Radler 0,0% pojawiło się więcej soków owocowych – wszystko dla większego orzeźwienia. Nowości ogłoszone zostały w kolejnym z serii spotów.
Na Planecie Warka uruchamia się nasza wyluzowana, bardziej rozrywkowa strona. To właśnie ją można oglądać w spotach reklamowych prezentujących produkty należące do rodziny Warki. Kolejny, czwarty już spot, podkreśla orzeźwiający charakter piw z rodziny Warki. Jasne Pełne to wyrazisty, piwny smak uzyskiwany dzięki mrożonym szyszkom chmielu. Warka Radler 0,0% to natomiast wybór przyjemnie orzeźwiających swoim owocowym smakiem wariantów, warzonych teraz według nowej receptury z jeszcze większą ilością owocowych soków i w dwóch nowych smakach – Warka Radler 0,0% Mango z Pomarańczą i Warka Radler 0,0% Jagoda z Cytryną.

– Na Planecie Warka zdecydowanie stawiamy na orzeźwienie – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – W tym sezonie na sklepowe półki trafiły produkty uwarzone według nowej, ulepszonej receptury, aby zapewnić jeszcze lepszy smak i zachęcić do celebrowania swojej rozrywkowej i orzeźwionej strony natury – dodaje Drożyński.

Czwarty z serii spotów jest już w emisji od 25 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.


Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=GcCJobBY_Zk




tagi: Grupa Żywiec , Planeta Warka , Warka Radler , piwo , napoje , rynek spożywczy , kampania , FMCG , przemysł spożywczy ,