Kampanie i Promocje

  • Dan Cake daje wolne od obowiązków

    Poniedziałek, 05 września 2022

    Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych. Czytaj więcej »

  • Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie aż 92% biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing), a w konkursie dla konsumentów marka oferuje atrakcyjne nagrody. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca... Czytaj więcej »

  • W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”. Tym razem dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play! Czytaj więcej »

  • Jaka jest różnica między terminem przydatności do spożycia a datą minimalnej trwałości? Jakich zasad higieny żywności należy przestrzegać w domu, żeby zapewnić bezpieczeństwo swojej rodzinie? Czy należy obawiać się substancji dodatkowych stosowanych do żywności? To tylko niektóre z pytań zadawanych przez europejskich konsumentów, na które odpowiadaliśmy w ramach... Czytaj więcej »

  • POLPIG dołącza do kampanii #stopASF

    Wtorek, 16 sierpnia 2022

    Afrykański pomór świń (w skrócie ASF) jest chorobą wywołaną przez wirusy atakujące wyłącznie świnie domowe oraz dziki. Choć zdrowie ludzi nie jest zagrożone, to choroba jest dotkliwa dla rolników ze względów ekonomicznych, a eksporterzy wieprzowiny często pozbawieni są intratnych rynków zbytu. Czytaj więcej »

  • Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne kształty. Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior wyróżniają się na sklepowych półkach i są chętnie wybierane przez konsumentów. To przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r.,... Czytaj więcej »

  • Już w poniedziałek 8 sierpnia o godz. 20:00 na Facebooku, Instagramie i kanale YouTube Lidl Polska odbędzie się wyjątkowy LIVE przy udziale Karola Okrasy i Agnieszki Grzelak – prowadzącej kanału poświęconego kulinariom i podróżom. Duet zabierze widzów w różnorodne regiony Azji, aby opowiedzieć o bogactwach kuchni azjatyckiej. Przygotuje też krok po kroku trzy „uliczne”... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska obniża ceny – na przekór inflacji! Z tej okazji sieć przygotowała nie jedną, ale aż dwie wyprzedaże sezonowe. Pierwsza rozpocznie się w czwartek 4 sierpnia, druga będzie obowiązywała tylko w sobotę 6 sierpnia. Podczas obu akcji klienci kupią wybrane produkty odpowiednio o 50% i 80% taniej. Czytaj więcej »

  • Lubella, tak! Jak lubisz!

    Wtorek, 19 lipca 2022

    W nowej kampanii Lubella pokazuje, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi! Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz…. supermodelka! Czytaj więcej »

  • Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce... Czytaj więcej »

  • Koral daje szansę „na fejm”

    Poniedziałek, 18 lipca 2022

    Wystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. To nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej... Czytaj więcej »

  • W poniedziałek 11 lipca wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną: Jacobs Gold. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój. Czytaj więcej »

  • Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki. Czytaj więcej »

  • Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers® w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić. Czytaj więcej »

  • Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka - Muse. Czytaj więcej »

  • Rosnącą inflację i coraz wyższe koszty utrzymania odczuwa coraz więcej polskich rodzin. W efekcie wiele osób ogranicza wydatki nawet na najbardziej podstawowe produkty. Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich rodzin, od poniedziałku 27 czerwca w sklepach Lidl Polska pojawi się specjalna oferta „XXL”. Popularne produkty będzie można kupić w powiększonych opakowaniach i... Czytaj więcej »

  • Łąki kwietne od Braci Sadowników

    Wtorek, 21 czerwca 2022

    O tym, że pszczoły oraz inne zapylacze pełnią kluczową rolę dla środowiska, wiedzą już nie tylko Bracia Sadownicy. W drugim miesiącu kampanii “Bracia i Maja dla pszczół” marka dalej edukuje i zachęca do pomocy, zapraszając do działania kolejnych specjalistów - tym razem Fundację Łąka. Czytaj więcej »

  • Owsianka Lubella to połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki! Nowość od Lubelli jest tak dobra, że.. uuuu! Czytaj więcej »

  • 15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja „Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Mleko i produkty mleczne powinny znajdować się w codziennej diecie człowieka ze względu na dużą zawartość witamin z grupy B, A, D i E oraz składników odżywczych - wapnia, pełnowartościowego białka, cynku, magnezu, fosforu. Wybierając produkty mleczarskie, warto w pierwszej kolejności sięgać po te, które zostały wyprodukowane z polskiego mleka, przez polskie mleczarnie. Warto... Czytaj więcej »

  • Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania. Z tej okazji SM Mlekpol zaprasza swoich konsumentów do udziału w wielkiej wakacyjnej loterii. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody finansowe. Zasady? Niezwykle proste. Czytaj więcej »

  • Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios. Czytaj więcej »

  • SM Mlekpol prezentuje NATURĘ DOBREGO SERA

    Poniedziałek, 06 czerwca 2022

    Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej... Czytaj więcej »

  • Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe. Czytaj więcej »

  • We wrześniu 2021 Hochland Polska ruszył z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: "Hochland, tu jest pysznie!". Smak pysznej kariery w Hochland Polska znany jest od 1993 roku, kiedy to powstała filia Hochland w Polsce. Dziś, niemal 30 lat później firma zatrudnia już 830 pasjonatów pysznego sera, na którego sukces wspólnie działa w trzech... Czytaj więcej »

  • Biznesmenka z Pandory dołącza do marki szkockiej whisky, aby oferować społeczności dodatkowe misje. Wypuściła na rynek limitowną edycję popularnej szkockiej whisky Ballantine’s Finest, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu ze swojego baru oraz oferuje ekskluzywny dostęp do treści Borderlands 3. Czytaj więcej »

  • Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Czytaj więcej »

  • Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers®, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym. Czytaj więcej »

  • Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Jej celem jest inspirowanie konsumentów do poszukiwania kontaktu z dziką naturą w mieście i wspieranie ochrony mieszkających w nim ptaków. To właśnie ich obecność i śpiew pozwalają zapomnieć o dynamice miasta i zanurzyć się w naturze, co przekłada się na... Czytaj więcej »

więcej artykułów