Kampanie i Promocje

Otsochodzi w nowej kampanii Heineken Silver for real

Poniedziałek, 18 lipca 2022
Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce – wszystko po to, aby udowodnić, że Heineken Silver orzeźwia naprawdę. Działania w digitalu z udziałem artysty startują 18 lipca.
Innowacyjny content

Krótkie filmy łączące humor, zaskoczenie, teledyskową formułę oraz dodatkowy content dla fanów – oto pomysł na najnowszą kampanię Heineken Silver. Jej bohaterem został jeden z najbardziej bezpretensjonalnych głosów pokolenia Z, czyli raper Otsochodzi, który już wkrótce wydaje nowy album. Artysta odważnie miesza style, nie zapominając o naturalności i poczuciu humoru. Drugim bohaterem filmów jest oczywiście nowy Heineken Silver, stanowiący klamrę każdej opowieści.

Na potrzeby akcji stworzono materiały wideo dotyczące trzech sytuacji z życia Gen Z – domówkę, imprezę na tarasie oraz wizytę w food trucku. Co ciekawe, bohater filmów z food truckiem może być znany fanom Otsochodzi – występował już bowiem w klipie do utworu „AHA”. Tancerka i lasery ze spotu „Impreza” stanowią natomiast nawiązanie do klimatu z teledysku do utworu „Moonwalk” grupy OIO, którego 1/3 jest Otsochodzi. Wszystkie spoty można oglądać w internecie od 18 lipca. Autorem filmów jest Daniel Jaroszek, który współpracował już z Otsohodzi przy okładce płyty „Miłość”.

Innowacyjne piwo

Heineken Silver to piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu. Komunikacja produktu opiera się na autentyczności. Mimo to marka nie zapomina o poczuciu humoru i dystansie do siebie – stąd premiera w cyfrowym świecie, której największym minusem było to, że nikt nie mógł spróbować nowego piwa… Motyw autentyczności przewijał się nie tylko podczas premiery produktu, ale jest także widoczny w spotach telewizyjnych, kreacjach w digitalu oraz na materiałach OOH.

Produkt obecny jest już na sklepowych półkach i ekspozytorach, w dedykowanych strefach na festiwalach oraz w kanale HoReCa.

Autorem konceptu kreatywnego jest 2012 Agency, zajmująca się także nadzorem nad realizacją projektu.  Reżyserem spotów jest Daniel Jaroszek, operatorem – Igor Połaniewicz, a za produkcję odpowiada Graffiti Films. Ze strony managementu artysty współpracę nadzoruje Jan Porębski/2020 works. Media dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Obsługę PR zapewnia agencja HOPE.



tagi: Otsochodzi , kampania , Heineken Silver for real , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,