Kampanie i Promocje

  • W ramach swoich działań komunikacyjnych marka proponuje nowe okazje do podążania za smakiem Pepsi. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je na swoich kanałach w mediach... Czytaj więcej »

  • Trwa kampania dla TAN-VIET International S.A., promująca produkty TaoTao i Vifon. Związana jest ona z obchodami Chińskiego Nowego Roku, który rozpoczął się 22 stycznia. Za działania w obszarze planowania mediów i realizacji kampanii digitalowych odpowiada dom mediowy Media Choice. Czytaj więcej »

  • Jest taki jeden dzień w roku, nazywany Tłustym Czwartkiem, gdy przestajemy liczyć kalorie i delektujemy się pysznym smakiem puszystych pączków, chrupiących faworków oraz słodkich, lukrowanych donutów. Z tej okazji, od poniedziałku 13 lutego, w sklepach Lidl Polska pojawiło się wiele powszechnie uwielbianych, słodkich wypieków. Czytaj więcej »

  • Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga, która z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. Love Dog, czyli hot dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango, to wyjątkowa przekąska dostępna od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka... Czytaj więcej »

  • Carrefour wystartował z kolejną akcją, której celem jest pomoc Polakom w zaoszczędzeniu pieniędzy na codziennych zakupach. Do końca lutego klienci korzystający z aplikacji mobilnej “Mój Carrefour” mogą otrzymać od sieci 50 złotych w e-bonach, jeśli tylko zrobią 5 razy zakupy za minimum 99 zł. Promocja jest częścią uruchomionego przez firmę na początku roku pakietu... Czytaj więcej »

  • Snickers® po raz kolejny udowadnia, że głodni nie jesteśmy sobą. Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. Ferie w mieście czy w górach? Już nie musisz się zastanawiać – Snickers® będzie wszędzie. Czytaj więcej »

  • To pewne - nic tak nie łączy jak wspólne podjadanie słodkich przekąsek podczas Familijnej Uczty Filmowej. Rozsiądź się z bliskimi na kanapie, weź do ręki pilota, chrupnij wafle Familijne i odpowiedz na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czekają zestawy produktów oraz roczne dostępy do tysięcy filmów online. Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku 6 lutego – w ramach Lidlowego Programu Oszczędnościowego – sieć Lidl Polska będzie udostępniać klientom dodatkowe kupony z rabatami w aplikacji Lidl Plus. Im większe zrobią zakupy, tym atrakcyjniejszy otrzymają kupon. Czytaj więcej »

  • Z początkiem lutego startuje ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa. Za epicką strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos. Przestrzeń jest agencją realizującą działania kreatywne, a Rozgłos odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadził Spokój. Czytaj więcej »

  • Serki wiejskie Almette to chwila przyjemności dla każdego, o czym w spotach reklamowych przypomina jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów potrwa kilka miesięcy i obejmie obecność w telewizji, w największych portalach internetowych oraz w social mediach. Czytaj więcej »

  • Nestlé Purina ogłasza, że Robbie Williams nagrał zupełnie nową piosenkę i stał się nowym głosem najbardziej psotnego kota w całej okolicy – Felixa. Ceniony na całym świecie artysta wystąpił w premierowym filmie marki i zaprezentował nowy utwór w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej "It's Great To Be a Cat" – „Jak dobrze tak kotem być!”. Wszystko po to, by... Czytaj więcej »

  • Od 26.01 w Biedronce przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt w niższej cenie, klienci nabędą 60 proc. taniej. Produkty można mieszać dowolnie. Promocją są objęte zarówno czapki z najnowszej kolekcji Biedronki z emblematem sieci i czerwonym serduszkiem, jak i pozostałe produkty z charakterystyczną grafiką orkiestrową: koszulki, skarpetki, termosy i zabawki. Oferta... Czytaj więcej »

  • Już 6 lutego startuje kampania promująca markę z doprawdy epickim rozmachem. Spot z Serami z Goliszewa obejrzy aż 33 miliony widzów przed telewizorami oraz co najmniej 4 miliony internautów. Silna kampania w social mediach i generująca niezliczoną ilość interakcji kampania outdoorowa w największych miastach w Polsce. Do tego konkurs z epickimi nagrodami! Czytaj więcej »

  • Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Jak możemy się jej odwdzięczyć? Dbając o nią, dlatego to właśnie DLA NATURY marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową. Zbiórka równowartości plastiku wprowadzonego na rynek w 2022 roku to bezprecedensowe zobowiązanie, które... Czytaj więcej »

  • Marka Hochland, która odpowiedzialność społeczną stawia wśród swoich priorytetów, startuje z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot telewizyjny oraz działania na szeroką skalę w internecie. Jej celem jest podkreślenie, że... Czytaj więcej »

  • Kubuś rozszerza akcję z kosmicznymi naklejkami. Marka startuje z nową promocją, w której do wygrania są najnowsze konsole, teleskopy i gadżety dedykowane młodym pasjonatom kosmosu! Czytaj więcej »

  • Rozgrzewające Sery wracają do KFC

    Czwartek, 19 stycznia 2023

    Do restauracji KFC wraca absolutny, zimowy hit – uwielbiane przez Polaków, kultowe „Rozgrzewające Sery”. W tym roku marka przygotowała dla swoich fanów arcymistrzowską odsłonę swojej oferty: z Serowym Macaroni! Nowość to połączenie delikatnego, kremowego makaronu z ciepłym, aromatycznym serem. Oferta pierwszy raz dostępna będzie w naszym kraju na tak szeroką skalę. Czytaj więcej »

  • Nowy rok to idealny czas, aby zadbać o swoje zdrowie. Jednym ze świetnych sposobów na przybliżenie się do tego celu jest dbałość o dietę – aby dostarczyć sobie zdrowia, warto sięgać po owoce i warzywa. Dlatego już teraz sieć Lidl Polska startuje z nową promocją dla użytkowników aplikacji Lidl Plus: Kuponem Dobrej Formy. Czytaj więcej »

  • 2 stycznia 2023 wystartowała po raz drugi kampania reklamowa "Pizzogłód" marki Proste Historie. Czytaj więcej »

  • Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje... Czytaj więcej »

  • Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za... Czytaj więcej »

  • Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska, PepsiCo Polska oraz LiveRamp rozpoczęły pierwszą wspólną digitalową kampanię aktywacyjną w Polsce dla marki Lipton Ice Tea, której celem jest dotarcie do konsumentów ze spersonalizowanym przekazem. Poznanie potrzeb kupujących możliwe jest dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez Carrefour Links. Platforma wykorzystuje między innymi... Czytaj więcej »

  • Żubrówka Biała to krystalicznie czysta wódka inspirowana Puszczą Białowieską. Jest doskonałym uzupełnieniem każdego męskiego spotkania, i to w takich okolicznościach odnajduje się najlepiej. Do tego nawiązuje obecna aktywacja marki. Czytaj więcej »

  • Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi. Czytaj więcej »

  • „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej... Czytaj więcej »

  • Wyjątkowy Prezent w Żabce

    Piątek, 02 grudnia 2022

    Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce... Czytaj więcej »

  • Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich – użytkowników w digitalu, telewidzów, słuchaczy radia czy... Czytaj więcej »

  • Słodycze są doskonałym prezentem niezależnie od okazji, dlatego od 28 listopada do 6 grudnia w sklepach Lidl Polska będzie obowiązywała specjalna akcja promocyjna: przy zakupie dwóch produktów marki Favorina, cena drugiego z nich zostanie obniżona o 50%! Czytaj więcej »

  • Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez kanapki – aż 88 proc. konsumentów jada je na śniadanie . Pomysłów na ich przygotowanie jest tak wiele, jak wielu jest wielbicieli kanapek. Jednak zdecydowana większość z nas (72 proc.) najczęściej sięga po kanapki z wędliną, nieco rzadziej (56 proc.) wybierane są te z serem – żółtym lub topionym. Dzięki Żabce ulubione kanapki... Czytaj więcej »

więcej artykułów