Kampanie i Promocje

Bakalland wystartował z kampanią w TV w ramach nowej i długofalowej platformy komunikacji

Piątek, 31 marca 2023
Bakalland zaprezentował nowy spot reklamowy i wystartował z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV. W produkcję wideo zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach. Reklama w TV stanowi element ogłoszonej w marcu br. wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Kampania pokazuje markę w nowej odsłonie – Bakalland zmienia pozycjonowanie i przechodzi rebranding.
Kampania telewizyjna marki rozpoczęła się 20 marca i potrwa do 16 kwietnia 2023 r. Spot TV w 30-sekundowej wersji jest dostępny tutaj. Na kanale YouTube Bakallandu można także zobaczyć jego krótsze wersje: 15- i 6-sekundową.

- Proces odświeżenia wizerunku marki Bakalland zaczęliśmy od badania U&A, na podstawie którego zdefiniowaliśmy pozycjonowane marki. Było ono punktem wyjścia do stworzenia nowej platformy komunikacji oraz identyfikacji wizualnej, w których wykorzystujemy charakterystyczne i wyraziste zasoby marki. Takie działania pomogą nam zwiększyć penetrację produktów Bakalland na rynku – mówi Magdalena Mioduszewska, Marketing Director w FoodWell, w którego korporacyjnych strukturach marka funkcjonuje po połączeniu spółek Bakalland i Purella Superfoods.

Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency & Film Studio, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

- Oprócz relaunchu wizerunku i prezentacji najświeższego designu opakowań ważne jest przybliżenie odbiorcom idei zdrowego optymizmu, który wynika w głównej mierze z tego, jak się odżywiamy. Dzięki zdrowym przekąskom od Bakallandu mamy pewność, że zawsze jemy to, co dobre. To właśnie możemy zobaczyć w najnowszym spocie brandu. W produkcję obejmującą trzy równoległe sety zaangażowanych było blisko 50 osób, działających w dziewięciu niezależnych scenografiach podczas dwóch dni zdjęciowych. Dynamiczna praca kamery połączona ze stop motion oraz animacją w postaci split screenów, zabaw światłem dających efekt stroboskopu i typografii, częstuje widza pełnią kolorów, smaków oraz pozytywnej energii – komentują przedstawiciele agencji GPD.



tagi: Bakalland , kampania , platforma komunikacyjna , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,