Kampanie i Promocje

Tymbark przedstawia najszerszą na rynku ofertę musów

Czwartek, 13 kwietnia 2023
Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.
Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022 roku, poszerzoną o informację dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”.

Musly to połączenie zbóż i owoców zamknięte w opakowaniu o pojemności 170 g. Doskonale sprawdzi się jako sposób na nagły głód lub jako pożywna przekąska w ciągu dnia, np. na drugie śniadanie. Prosty skład i wygodna forma są dodatkowym atutem tych musów.

Nie tylko produkty Musly to idealna propozycja dla wielbicieli pysznych i wygodnych przekąsek. Wszystkie musy Tymbark w swoich składach zawierają – w zależności od rodzaju – owoce, warzywa i odżywcze ziarna zbóż. Tymbark posiada najszerszą na polskim rynku ofertę musów, dzięki czemu każdy może znaleźć w niej swój ulubiony wariant. Bogate portfolio marki tworzą:
  • Musy owocowe 120g
  • Musy owocowe 200g
  • Musy warzywne 100g
  • Musy egzotyczne 200g
  • Musy na 2 śniadanie 100g
  • NOWOŚĆ: Musly 170g
W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DLJDS14DJo8
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom



tagi: Tymbark , musy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,