Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań. Czytaj więcej »
Tym razem, we współpracy z Włodi4444, powstały brandowe wersje bomberki oraz bucket hat. Za pomocą udostępnionych na Instagramie filtrów VR, użytkownicy zdecydują, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki. Czytaj więcej »
Kampania TRIBUTE DLA MISTRZÓW GRILLA to lekka i zabawna komunikacja marki, podkreślająca znaczenie wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo konkurs, w którym konsumenci mają za zadanie nagrać zabawne video z grillem w roli głównej, pozwala odkryć w sobie jednego z 6 nowych bohaterów marki Kotlin. Czytaj więcej »
Akcja „Almette – Kobiety NAJ” to 4-odcinkowa opowieść o kobietach dających przykład niezwykłej kreatywności i prawdziwej siły. Tym razem ambasador Almette, David Gaboriaud, spotkał się, gotował… i uwieczniał dania z Dominiką Koszowską – najbardziej na świecie utytułowaną fotografką mobilną, która NAJpiękniejsze zdjęcia wykonuje smartfonem. To niewątpliwie kobieta... Czytaj więcej »
Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na ceny produktów, ale nie chcą rezygnować z możliwości wyboru. Dlatego Carrefour rozwijając swoje działania antyinflacyjne rozpoczął nową kampanię, pt. Super Tydzień, w ramach której klienci każdego dnia od poniedziałku do czwartku będą otrzymywać wysokie, kilkudziesięcioprocentowe rabaty na wszystkie produkty w ramach promowanej... Czytaj więcej »
Kampania „WATERRR – NAWADNIA” przypomina o systematycznym uzupełnianiu płynów, zwłaszcza wśród dzieci. Orzeźwiająca woda smakowa Waterrr bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego, to idealny dodatek do wakacyjnych przygód. Czytaj więcej »
Wielkie uroczystości wymagają dokładnego planowania i przygotowania każdego szczegółu, aby nadać im wyjątkowy klimat. Dlatego marka Soplica przygotowała specjalny kreator etykiet, który pozwoli na spersonalizowanie butelek Soplicy i nadanie im charakteru odpowiadającego motywowi wesela, rocznicy ślubu czy urodzin. Czytaj więcej »
Desperados nieustannie udowadnia, że idealnie nadaje się na różne okazje. W ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%, po które można sięgnąć w każdej sytuacji. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. Czytaj więcej »
Międzynarodowa kampania Nestea, wypełnia radością każdy dzień! Nowa komunikacja marki odrywa ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości. Zupełnie nowa i dynamiczna komunikacja Nestea, będzie dla marki powiewem świeżości przypominając konsumentom, że produkty Nestea to doskonały sposób na orzeźwienie. Czytaj więcej »
W drodze do zdrowego stylu życia liczy się każdy krok, dlatego Lidl Polska wraz z ambasadorami zachęcają do zmiany małych nawyków każdego dnia. Pierwszym krokiem jest wprowadzenie do diety większej ilości warzyw i owoców oraz częstsze picie wody. Będzie to zdecydowanie łatwiejsze z nowym, darmowym e-bookiem, dostępnym na stronie internetowej Lidl Polska. Zawiera on aż 16... Czytaj więcej »
Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji. Czytaj więcej »
Trwa edukacyjno-inspiracyjna kampania Lidl Polska „Zadbajmy o siebie”, której ambasadorami są między innymi Robert oraz Anna Lewandowscy. W tym tygodniu sieć zachęca do podjęcia aktywności fizycznej i prezentuje nowego, darmowego e-booka ze zdrowymi przepisami. Dołączysz do wyzwania? Czytaj więcej »
Marka Łowicz kontynuuje kwaśną rewolucję, tym razem w świecie muzycznym. Wraz z piosenkarką Saszan oraz producentem Francis’em, marka przygotowała piosenkę z teledyskiem dla nowej, limitowanej linii dżemów Extra Kwaśnych, w dwóch smakach - Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Czytaj więcej »
Marka Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Z tej okazji zorganizowała wyjątkową loterię konsumencką, w której do wygrania są rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz vouchery na zakup klocków. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką. Czytaj więcej »
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30... Czytaj więcej »
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę Akcji Antyinflacja. Klienci, którzy w czerwcu, od poniedziałku do czwartku, zrobią zakupy z aplikacją “Mój Carrefour” za min. 100 zł, otrzymają e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w tej sieci. Czytaj więcej »
1 czerwca we wszystkich sklepach sieci Intermarché w Polsce wystartuje II edycja akcji promocyjnej „Interkasa” i potrwa do 21 czerwca br. włącznie (środa). Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w wybranej placówce sieci. Czytaj więcej »
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, marka Rodowita rozpoczyna kolejną edycję kultowej aktywacji Wilczki Rodowita! Czytaj więcej »
Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej. Ta ekscytująca współpraca ukazuje siłę kolektywności i współdziałania, ponieważ razem możemy więcej! Czytaj więcej »
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, ale też w drodze do pracy – gdziekolwiek spędzają swój czas. Czytaj więcej »
Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej jednej z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące. Czytaj więcej »
Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na... Czytaj więcej »
Gwiazdorska obsada celebruje niezapomniany smak kawy Nespresso Vertuo Czytaj więcej »
W poniedziałek, 29 maja Lidl Polska rusza z nową kampanią Zadbajmy o siebie! W drodze do zdrowszego życia liczy się każdy mały krok. Wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi sieć wychodzi naprzeciw potrzebom Polaków i zachęca do budowania zdrowych nawyków. Dołączysz do wyzwania? Czytaj więcej »
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. Celem inicjatywy #EUChooseSafeFood jest wsparcie mieszkańców Europy w podejmowaniu świadomych decyzji związanych z właściwymi... Czytaj więcej »
Marka Vegeta przygotowała wyjątkową propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 22 maja można otrzymać zwrot pieniędzy za zakup przypraw Vegeta, w ramach akcji „Gotuj się na oszczędzanie!”. Wystarczy kupić przyprawy Vegeta za co najmniej 10zł, aby otrzymać zwrot 10 zł! Szczegóły znajdziesz poniżej. Czytaj więcej »
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który nie tylko przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, ale także poprzez swoją aktywność będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia... Czytaj więcej »
Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowość na polskim rynku to połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B. Hasło kampanii I wracasz do pionu promujące napój, będzie obecne w telewizji, mediach cyfrowych oraz w działaniach z influencerami. To produkt jakiego jeszcze nie było! Czytaj więcej »
W nowej kampanii Lubella pokazuje, jak można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”...
Już 26 i 27 kwietnia Wrocław stanie się stolicą...
Lidl przygotował specjalną ofertę od GRILLMEISTER i Livarno...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...
Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor...
Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE –...