Kampanie i Promocje

Intermarché startuje z drugą edycją akcji promocyjnej „Interkasa”

Czwartek, 01 czerwca 2023
1 czerwca we wszystkich sklepach sieci Intermarché w Polsce wystartuje II edycja akcji promocyjnej „Interkasa” i potrwa do 21 czerwca br. włącznie (środa). Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w wybranej placówce sieci.
Aby wziąć udział w inicjatywie sieci, wystarczy posiadać kartę „Moje Intermarché”, dołączyć do akcji w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę internetową moje.intermarche.pl, a następnie, w dniach od 1 do 21 czerwca br. zrobić zakupy w wybranej placówce sieci po wcześniejszym zeskanowaniu fizycznej lub mobilnej karty „Moje Intermarché”.

W zależności od wydanej kwoty, klienci mogą otrzymać od Intermarché e-bony o wartości 5 zł (przy wydaniu łącznej kwoty powyżej 200 zł), 10 zł (przy wydaniu łącznej kwoty powyżej 500 zł) lub 15 zł (przy wydaniu łącznej kwoty powyżej 1000zł). W każdym przypadku minimalna wartość koszyka zakupowego wynosi 50 zł. Do kwot transakcji nie wliczają się: alkohole, wyroby tytoniowe, preparaty do żywienia początkowego niemowląt oraz leki OTC.

- Pierwsza edycja naszej akcji promocyjnej pod nazwą „Interkasa” odbyła się w marcu bieżącego roku i cieszyła ogromnym powodzeniem, dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Dzięki „Interkasie” nasi klienci mogą zaoszczędzić jeszcze więcej przy codziennych zakupach, a w czasach rosnącej inflacji jest to dla Polaków szczególnie istotne – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

E-bony będzie można wygenerować do 28 czerwca br. i wykorzystać w sklepach Intermarché do 5 lipca br. włącznie. Jedno konto zarejestrowane w akcji „Interkasa” uprawnia do odebrania maksymalnie 3 e-bonów – po jednym o każdej wartości (5 zł, 10 zł i 15 zł).



Źródło: Grupa Muszkieterów



tagi: Grupa Muszkieterów , Intermarché , akcja promocyjna , Interkasa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,