Konkursy i loterie

  • W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem” marka stale zachęca najmłodszych do aktywności fizycznej. W tym roku Kubuś nagradza za ruch! „Rusz się po nagrody!”, to nowa akcja promocyjna, w ramach której przygotowano innowacyjną aplikację opartą o rozszerzoną rzeczywistość. Czekają w niej sportowe gry i wyzwania, za realizację których można wygrać niesamowite nagrody – w tym... Czytaj więcej »

  • „Chrupnij kasę” w loterii wafli Familijnych

    Poniedziałek, 03 czerwca 2019

    1 czerwca ruszyła wielka loteria marki Familijne pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. W codziennej puli do wygrania zaplanowano 50 nagród po 50 złotych. Nagrodą główną w wielkim finale jest 50.000 złotych. Promocja potrwa do 31 lipca br. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Trwa loteria Kotlina, w której w zamian za zakup dowolnego ketchupu Kotlin można wygrać fantastyczne nagrody. Co tydzień czekają nagrody pieniężne, a w finale – zwycięzca otrzyma Fiata 500! Czytaj więcej »

  • Początek wiosny to doskonały moment na rodzinne, plenerowe wycieczki oraz obserwowanie z dziećmi budzącej się do życia przyrody. By pierwsze wiosenne spacery były jeszcze przyjemniejsze, uwielbiany przez dzieci Danonek zaprasza do udziału w niezwykłej loterii z nagrodami, która trwa do 26 maja 2019 roku. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa loteria EB – tymczasem HAJS na próby. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, które można przeznaczyć na próbowanie nowych rzeczy i zbieranie doświadczeń. To jednak nie koniec nowości – marka EB nie zwalnia tempa i oprócz promocji konsumenckiej zmienia również recepturę. Czytaj więcej »

  • Niezwykła i oryginalna piosenkarka, prezenterka telewizyjna, a także influencerka, Patrycja Kazadi, została twarzą nowego konkursu marki Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest aż milion butelek tego smacznego napoju. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się już 1 maja... Czytaj więcej »

  • Wraz z otwarciem sezonu ucztowania na świeżym powietrzu firma Profi rozpoczyna loterię konsumencką „Sezon Smakoszy”. Aby wziąć w niej udział wystarczy zakupić jeden dowolny produkt firmy Profi i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie internetowej. Łączna wartość nagród to ponad 100 000 zł. Czytaj więcej »

  • Startuje Loteria Urodzinowa ZALODOWANI marki Koral

    Poniedziałek, 29 kwietnia 2019

    Z okazji 40-lecia na polskim rynku PPL Koral – największy producent lodów w Polsce – od początku sezonu, zaskakuje konsumentów nowymi produktami i akcjami nawiązującymi do okrągłego jubileuszu. Kolejną niespodzianką, która startuje już 29 kwietnia br., jest Koralowa Loteria Urodzinowa ZALODOWANI 2019. Przez 9 tygodni, w ramach akcji, codziennie losowana będzie szczęśliwa data... Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa loteria marki Żywiec. Codziennie do wygrania są atrakcyjne nagrody: 10 000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i rabatowe do sklepu empik.com. Sprzedaż promocyjna zakończy się 15 sierpnia. Czytaj więcej »

  • W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez - obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia - firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku! Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na... Czytaj więcej »

  • Domy od Kasztelana? To nie żart!

    Poniedziałek, 01 kwietnia 2019

    Rusza największa loteria grillowa na rynku piwa w Polsce. Marka Kasztelan przygotowała w tym roku dla konsumentów wyjątkowe nagrody o łącznej wartości ponad miliona złotych. Do wygrania są atrakcyjne gadżety grillowe oraz … domy z działkami. Czytaj więcej »

  • „Daj przepisa!” – tymi słowami Michel Moran zachęca dzieci i młodzież w całej Polsce do udziału w konkursie organizowanym przez Kulczyk Foundation w ramach programu Żółty Talerz. Celem konkursu jest podniesienie świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania wśród najmłodszych oraz zachęcanie ich do wspólnego gotowania z rodzicami, przyjaciółmi czy wychowawcami. Czytaj więcej »

  • Chcesz przeżyć absolutną przygodę i dołączyć do Michała Piróga na festiwalu Coachella? Już teraz masz ku temu okazję. Wystarczy, że weźmiesz udział w konkursie organizowanym przez Absolut, a w którym do wygrania są dwa podwójne zaproszenia na słynny festiwal muzyczny w Kalifornii. Zgłoszenia trwają do 17 marca. Nie czekaj! I Ty możesz się znaleźć w słonecznej Kalifornii... Czytaj więcej »

  • VARTA Consumer Batteries po raz kolejny zaprasza do udziału w swojej akcji „Czas na zabawę”. Każdy, kto zdecyduje się wziąć udział w zabawie, ma szansę na wygranie atrakcyjnej nagrody pieniężnej: 5 000 zł na wymarzony, wakacyjny wyjazd. Nagrodą, którą otrzyma każdy uczestnik, jest voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie bookingowym - Travel by Inspire. Czytaj więcej »

  • Uwaga, wszystkie przedsiębiorcze kobiety! W ramach dążenia do zwiększania roli kobiet na świecie, Visa będzie świętować Międzynarodowy Dzień Kobiet organizując pierwszą edycję konkursu Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition. Czytaj więcej »

  • „Pora na lody Koral” towarzyszy Polakom już od 40 lat. PPL Koral – największy producent lodów w Polsce oraz marka Koral obchodzą w tym roku 40-lecie na polskim rynku. Producent będzie świętował je hucznie - zaprezentuje w sumie aż 30 nowości produktowych na jubileuszowy sezon. Powstanie specjalna edycja lodów Grand Gold w unikalnym opakowaniu, a smaki innych propozycji zostaną... Czytaj więcej »

  • W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania m.in. voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami... Czytaj więcej »

  • Marka Bracia Koral, producent lodów premium, w 2019 roku chce zatrzymać najpiękniejsze chwile i wspomnienia. Jednym ze sposobów na ich uchwycenie jest konkurs, który rozpoczyna się w Dzień Zakochanych – Walentynki, pod nazwą #dlawszystkichktorychkochamy. Każdy z fanów marki ma szansę na wygraną atrakcyjnych nagród poprzez publikację fotografii z ukochaną osobą, zwierzakami,... Czytaj więcej »

  • Marka Absolut wystartowała z kolejną edycją konkurs dla miłośników muzyki i dobrej zabawy. Do wygrania wyjątkowe nagrody – podwójne bilety na Coachella Festival oraz zestawy festiwalowe. Co trzeba zrobić? To Absolutnie łatwe! Czytaj więcej »

  • K jak Konkurs „Gerber słucha mam”

    Piątek, 08 lutego 2019

    Mamy każdego dnia inspirują ekspertów Gerber, by tworzyli dla ich maluszków jeszcze smaczniejsze, bardziej wartościowe i kolorowe dania. Teraz marka chce jeszcze lepiej wsłuchać się w ich głos – dziś, ósmego lutego, rusza konkurs, który wyłoni najciekawsze przepisy na posiłki dla najmłodszych i sowicie je nagrodzi. Czytaj więcej »

  • Na rozgrzanie zimą Tymbark przygotował dla konsumentów wyjątkową loterię! By wziąć w niej udział wystarczy zakupić produkty marki za minimum 6 złotych i zarejestrować paragon jednocześnie odkrywając swoją e-zdrapkę na stronie www.lubie.tymbark.com. Nagrody takie jak 1000 specjalnych Winter Packów oraz wycieczka Winter Trip sprawią, że każdy wygrany polubi zimę z Tymbarkiem! Czytaj więcej »

  • Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • A Ty, jaką kobietą jesteś? Konkurs E. Wedel.

    Poniedziałek, 04 lutego 2019

    Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze w zależności od roli w którą się wcielasz? Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie - mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium i od 1 do 10 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15... Czytaj więcej »

  • 4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU. Czytaj więcej »

  • Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było – znana i lubiana marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł! Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów... Czytaj więcej »

  • Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków! Czytaj więcej »

  • SERTOP z nowym konkursem

    Piątek, 11 stycznia 2019

    Tyski producent serków topionych rozdaje w ramach konkursu swoje kalendarze kulinarne! Każdy, kto do 15 stycznia uzasadni, dlaczego to właśnie jemu warto przyznać nagrodę, ma szansę otrzymać jeden z 25 egzemplarzy z inspirującymi przepisami na pyszne potrawy z dodatkiem serków topionych, smażonych i masła klarowanego. Zabawa organizowana jest na fanpage #Sertop, a także... Czytaj więcej »

  • Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Czytaj więcej »

  • Tymbark ponownie, z okazji Świąt, daje konsumentom okazję do wspólnego wspierania ważnych inicjatyw społecznych. Wielka bożonarodzeniowa loteria marki to okazja do zdobycia wspaniałych nagród, przy okazji i bez dodatkowego wysiłku robiąc coś dobrego dla innych. Czytaj więcej »

więcej artykułów