Konkursy

Konkurs House of Asia: do wygrania voucher na wycieczkę do Azji

Wtorek, 14 stycznia 2020
Na klientów House of Asia robiących zakupy w sklepie internetowym Frisco.pl czeka nie lada gratka. Konkurs, w którym główną nagrodę stanowi voucher na wycieczkę do Azji z biurem podróży ITAKA. Dodatkowo dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne zestawy upominkowe. Konkurs trwać będzie od 15 stycznia do 11 lutego.
A gdyby tak zapomnieć o zimie i zrobić sobie wakacje w gorącej Azji? Brzmi jak marzenie… Ale jak się okazuje – marzenie do spełnienia. Wystarczy wziąć udział w organizowanym przez House of Asia konkursie. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest kupienie w supermarkecie internetowym Frisco.pl produktów House of Asia za min. 50 zł. Następnie wykonać należy zadanie konkursowe polegające na przyrządzeniu z użyciem dowolnego produktu House of Asia dania azjatyckiego dla bliskiej osoby i wysłaniu jego zdjęcia w formularzu zgłoszeniowym. Dla wszystkich, którzy spełnią warunek zakupowy, organizator konkursu przygotował specjalną niespodziankę – książkę kucharską pt. „Azjatyckie inspiracje” do odebrania za jedynie 1 gr.

Po zakończeniu konkursu ze wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej. Ponadto co tydzień jury wybierze 3 najlepsze przepisy, których autorzy zdobędą przygotowane przez House of Asia i ITAKĘ zestawy upominkowe o wartości 250 zł.

– Organizowany we współpracy z Frisco.pl oraz ITAKĄ konkurs promować ma nie tylko azjatycką kuchnię i produkty, ale także kulinarne pomysły naszych klientów. Jestem pewny, że zgłoszonych zostanie wiele inspirujących i ciekawych przepisów, a tym samym grono sympatyków orientalnej kuchni jeszcze się powiększy. Chcemy przy tym pokazać, że gotowanie z wykorzystaniem naszych produktów jest naprawdę proste i przyjemne. Każdy może zostać mistrzem w swojej własnej kuchni – komentuje Maciej Szała, współwłaściciel firmy De Care.

Organizatorem konkursu jest firma De Care – właściciel marki House of Asia. Więcej szczegółów na www.frisco.pl. Konkurs stanowi część kampanii „Azja Express”, organizowanej z okazji Chińskiego Nowego Roku. W ramach akcji firma House of Asia zaplanowała szereg innych działań marketingowych.



tagi: konkurs, House of Asia, wvoucher, wycieczka,